Bekijk originele versie : AELers gearresteerd
Zelfkritiek
21-03-2003, 09:47
Gisterenavond zijn in Den Haag een aantal mensen gearresteerd. Ze droegen vlaggen van de AEL en staken Amerikaanse vlaggen in de fik. Ook één van de voormannen van de AEL is daarbij gearresteerd.
Ik zag de beelden net op TV. Onder de "AEL-aanhangers" liepen vooral veel Marokkaanse pubertjes rond, je weet wel, die typetjes die je normaal rond de ingang van de supermarkt ziet hangen...
Belooft niet veel goeds voor de AEL....
NoordenWind
21-03-2003, 10:32
Wie zijn **** brand moet op blaren zitten...
Waarom ga je als "leider" van een groepering dan ook rellen?
Als dit vaker voorkomt betwijvel ik of die AEL ooit een serieuze gesprekspartner wordt voor niet-arabische organisaties.
...maar natuurlijk, als je een bepaalde hoeveelheid stemmen haalt bij de verkiezingen mag de AEL wel in de 2e kamer. Dan is de AEL een gesprekspartner, maar of ze dan ook serieus genomen zal worden als de leiding blijft rellen...? ik ben benieuwd...
nogmaals, voor zij die het nog niet weten... rellen en geweld zijn niet stoer bij niet-arabieren.
missBenThaib
21-03-2003, 10:33
schijt dat ze die vlag in de fik hebben gestoken hadden ze die van irak dan in de fik moeten steken. En wat die pubbertjes betreft dat zegt niets over de AEL wie zegt dat hun lid zijn van de AEL alleen omdat ze gingen rellen hoorden ze bij de Ael
Zelfkritiek
21-03-2003, 10:41
Origineel gepost door missBenThaib
schijt dat ze die vlag in de fik hebben gestoken hadden ze die van irak dan in de fik moeten steken. En wat die pubbertjes betreft dat zegt niets over de AEL wie zegt dat hun lid zijn van de AEL alleen omdat ze gingen rellen hoorden ze bij de Ael
Heee madam! Als ze vlaggen dragen van de AEL, dan weet ik genoeg!
missBenThaib
21-03-2003, 10:42
ik kan ook de palastijnse vlag gaan dragen dat wil niet zeggen dat ik een palestijn ben.
mokromike
21-03-2003, 11:15
Er zijn geen rellen geweest....
er hebben zich verder geen zaken voorgedaan die niet kunnen binnen een rechtsstaat.
ps. Gisteren zijn in België 50 AEL-ers aangehouden.....op 2 na allemaal weer vrij.
mokromike
21-03-2003, 11:19
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan Burgermeester Deetman van Den Haag....
ik hoop dat hij of zijn korps met een goede verklaring komen.
Zelfkritiek
21-03-2003, 11:25
Origineel gepost door mokromike
er hebben zich verder geen zaken voorgedaan die niet kunnen binnen een rechtsstaat.
Heee kale mafkees! Als jij niet weet dat het verbranden van vlaggen bij de wet verboden is, dan ben je echt niet goed bij je hoofd!!
Zelfkritiek
21-03-2003, 11:38
Origineel gepost door jacko
Ben jij die partijbestuurder die het had over die Amerikaanse bodybags uit Baghdad Mokromike?
Niet zo handig he?
Ik zag De Grote Voorganger JahJah bedenkelijk kijken: "moeten we het hier mee doen in Nederland?".
Tja... Er lopen meer dan genoeg hoog opgeleide en weldenkende Marokkanen / moslims rond in ons land die wél een serieuze gesprekspartner kunnen zijn binnen de politiek en maatschappij. Maar ja, die worden vaak bij voorbaat al afgedaan als 'excuus-turk' of 'knuffel-allochtoon'... En die doen het dus niet zo goed bij de puberale AEL aanhang...
:(
mokromike
21-03-2003, 11:43
Origineel gepost door Zelfkritiek
Heee kale mafkees! Als jij niet weet dat het verbranden van vlaggen bij de wet verboden is, dan ben je echt niet goed bij je hoofd!!
Wil jij jou juridische kennis dan even delen met de prikkers van marokko.nl ...ik denk dat velen daarnaar benieuwd zijn.
mokromike
21-03-2003, 11:45
Origineel gepost door jacko
Ben jij die partijbestuurder die het had over die Amerikaanse bodybags uit Baghdad Mokromike?
Niet zo handig he?
Ik zag De Grote Voorganger JahJah bedenkelijk kijken: "moeten we het hier mee doen in Nederland?".
oh ? Ik heb Abu Jahjah dezelfde woorden horen herhalen op 2 lezingen in Nederland.....das vreemd.
wie ik ben ? ik ben Mike...The Mokro.
Origineel gepost door Defender
Die snotjochies van het AEL moesten zo nodig een Israelische vlag verbranden dat ze verder niet uitkeken, en het gewoon midden tussen een dichte menigte mensen deden. Import van Arabische cultuur! Als je daar met iets van nylon staat, sta je zo in de fik en je kunt geen kant uit. Dat hadden die hufters even niet aan gedacht, en daarom zijn ze ook opgepakt, om ze daar even de les over te lezen. En dan komen ze met een ophitserig verhaaltje dat en politieman zijn pistool wilde trekken. Ze kunnen nog gedachten lezen ook!
hahahahaahah je zit zeker nu te kooken van de woede ;)
Gisterenavond zijn in Den Haag een aantal mensen gearresteerd. Ze droegen vlaggen van de AEL en staken Amerikaanse vlaggen in de fik. Ook één van de voormannen van de AEL is daarbij gearresteerd.
Ik zag de beelden net op TV. Onder de "AEL-aanhangers" liepen vooral veel Marokkaanse pubertjes rond, je weet wel, die typetjes die je normaal rond de ingang van de supermarkt ziet hangen...
Belooft niet veel goeds voor de AEL....
dat is het nou wat jullie zo graag zouden willen . andere mensen aan de ael linken. dat een snotjochie je vlag in de fik steekt .wilt toch niet zeggen dat dat een ael lid is
snotjochie = is meer mans dan dat jij en je vader zich kunnen wensen!!!!
Zelfkritiek
21-03-2003, 11:57
Origineel gepost door boefje
snotjochie = is meer mans dan dat jij en je vader zich kunnen wensen!!!!
Whoehahahahahahahahaha! Gelukkig kan ik nog wél een bewijs van goed gedrag krijgen bij het gemeentehuis! Sukkel....
Whoehahahahahahahahaha! Gelukkig kan ik nog wél een bewijs van goed gedrag krijgen bij het gemeentehuis! Sukkel....
hihaihaihaihaih ik heb geen goedgedrag nodig. tegenwoordig zijn overvallen in sukkel !!! en dan hoop ik dat ik je moeder ook nog tegenkom ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.