Bekijk originele versie : La Carte National Hellup
Nogmaals vraag ik mensen om te reageren die maroc binnen zijn gekomen zonder la carte national deden ze niet moeilijk of stopten jullie geld toe,..alvast bedankt :D
Ik persoonlijk niet, maar ik ken wel iemand die meerdere keren Marokko is binnen gereisd zonder marokkaanse identiteitskaart. Ze bleven maar vragen waarom hij dat niet had bla bla. maar uiteindelijk is t wel gelukt (zonder steekpenningen). maar dat is al een aantal jaren geleden, misschien dat het nu anders is. ik zou het je niet aanraden meisje. je kan er beter een laten maken bij het consulaat. hij is dan niet meteen klaar maar je krijgt zo'n vervangend gevalletje mee. scheelt weer een hoop gedoe bij de douane.
Ik persoonlijk niet, maar ik ken wel iemand die meerdere keren Marokko is binnen gereisd zonder marokkaanse identiteitskaart. Ze bleven maar vragen waarom hij dat niet had bla bla. maar uiteindelijk is t wel gelukt (zonder steekpenningen). maar dat is al een aantal jaren geleden, misschien dat het nu anders is. ik zou het je niet aanraden meisje. je kan er beter een laten maken bij het consulaat. hij is dan niet meteen klaar maar je krijgt zo'n vervangend gevalletje mee. scheelt weer een hoop gedoe bij de douane.
Klopt maar ik ga onverwachts op vakantie voor 16dagen en heb er al geen tijd meer voor dus hoop maar dat ik er gewoon goed inkom
kaballetje
09-07-2005, 11:29
Luister goed,
Ik raad je met speod aan om zo`n indentiteitskaart aan te vragen.
Als je het aanvraagt dan krijg je een soort brief en die is ook geldig.
Kijk je komt er misschien wel in als je goed praat, maar je komt er echt niet uit.
Wallah ik zweer het je.
En zoiezo heb je het daar ook nodig, want er wordt nu veel en veel meer gecontroleerd op straat, als je dan geen la carte nationale hebt dan heb je een echt groot probleem, dan kan je namelijk mee naar het bureau.
Wallah, ik zeg je beter ga je er snel een aanvragen, je krjgt gelijk een brief mee en die is gedig.
Kijk ik heb zelf wel zo`n kaart en bij doen ze elke keer weer moeilijk, omdat mijn en moeder, mijn broer en ik altijd alleen gaan.
Mijn vader is al een paar jaar niet geweest.
Standaard krijg ik elke jaar de vraag `waar is je vader, en is je vader nederlands`.
Deze vragen krijg ik op het vliegveld terwijl ik alle documenten heb.
Ze zijn echt moeilijk daar.
Bespaar je de moeilijkheden en ga zo`n ding aanvragen
Veel succes
Luister goed,
Ik raad je met speod aan om zo`n indentiteitskaart aan te vragen.
Als je het aanvraagt dan krijg je een soort brief en die is ook geldig.
Kijk je komt er misschien wel in als je goed praat, maar je komt er echt niet uit.
Wallah ik zweer het je.
En zoiezo heb je het daar ook nodig, want er wordt nu veel en veel meer gecontroleerd op straat, als je dan geen la carte nationale hebt dan heb je een echt groot probleem, dan kan je namelijk mee naar het bureau.
Wallah, ik zeg je beter ga je er snel een aanvragen, je krjgt gelijk een brief mee en die is gedig.
Kijk ik heb zelf wel zo`n kaart en bij doen ze elke keer weer moeilijk, omdat mijn en moeder, mijn broer en ik altijd alleen gaan.
Mijn vader is al een paar jaar niet geweest.
Standaard krijg ik elke jaar de vraag `waar is je vader, en is je vader nederlands`.
Deze vragen krijg ik op het vliegveld terwijl ik alle documenten heb.
Ze zijn echt moeilijk daar.
Bespaar je de moeilijkheden en ga zo`n ding aanvragen
Veel succes
ahaha thanx lief maar jaa helaas ik laat hem in marokko met spoed maken als ik daar al ben ik zeg gewoon me pa is spoorloos en je hebt je geboorteakte nodig zeg wel dat die bij me pa daar in marokko ligt en hem niet te pakken kreeg of zo haha..als ze me maar niet terugsturen hahaha
kaballetje
09-07-2005, 11:38
Heeel veel succes zou ik zeggen.
Het is wel link, maar je kan het proberen.
Beslema
Heeel veel succes zou ik zeggen.
Het is wel link, maar je kan het proberen.
Beslema\
Shokran meid hihi en bedankt voor het reageren..! :o
Helluppppp Reageer Hahaah Kom Op Zeg..reageer Aub
Nogmaals vraag ik mensen om te reageren die maroc binnen zijn gekomen zonder la carte national deden ze niet moeilijk of stopten jullie geld toe,..alvast bedankt :D
DOE GEWOON MAKELIJK WANNER JE BY DE GRENS AANKOMT LOOP JE GEWOON DAAR NAAR TEO EN ZEG JE BEN ME KAART KWYT DIT KAN JE OOK GEWOON IN ELKE LAND DOEN ZELFS HIER IN NL EN MET DIE AANGIFTE MAG JE VRY REIZEN
ANDERS GAAN ZE HEEL MOEILIJK DOEN VOORAL DIT JAAR MET WAT AL DIE MAROCS DOEN IN EUROPA SNAPIE .
mijn broertjes en ik hebben een Nederlands paspoort en nooit een maroc kaart gehad. Wij komen jaarlijks zonder enige moeite binnen. Wij moeten wel meteen vertellen dat onze ouders marokkaans zijn enzo maar ja dat blijkt ook wel uit onze namen. Ze vragen dan hoe heet je moeder en hoe heet je vader en waar komen jullie vandaan uit maroc? that's it.
ik ben vaak met de auto geweest en vaak genoeg vliegen geen enkel probleem. Ik ben wel in maroc geboren maar mijn broertjes niet maar toch bij hun ook geen problemen alhamdoellilah
DOE GEWOON MAKELIJK WANNER JE BY DE GRENS AANKOMT LOOP JE GEWOON DAAR NAAR TEO EN ZEG JE BEN ME KAART KWYT DIT KAN JE OOK GEWOON IN ELKE LAND DOEN ZELFS HIER IN NL EN MET DIE AANGIFTE MAG JE VRY REIZEN
ANDERS GAAN ZE HEEL MOEILIJK DOEN VOORAL DIT JAAR MET WAT AL DIE MAROCS DOEN IN EUROPA SNAPIE .
kan ik dat ook zeggen als ik ga vliegen haha! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.