Bekijk originele versie : Wie gelooft dit.........
ze3ma een ongeluk :D
Amerikaanse helikoper crasht in Koeweit: 16 doden
Een helikopter van de Amerikaanse marine is neergestort in Koeweit. De vier Amerikanen en twaalf Britten aan boord zijn om het leven gekomen.
Oorzaak
Over de oorzaak van de crash is nog niets bekend. De helikopter zou in elk geval niet zijn neergehaald door vijandelijk vuur. Het is al het derde ongeluk met een Amerikaanse helikopter in Koeweit in korte tijd.
Veruit de meeste Amerikaanse en Britse troepen die vechten in de oorlog tegen Irak zijn gelegerd bij de grens tussen Koeweit en Irak.
Kan toch waarom niet. Technische problemen doen zich ten alle tijden voor.
Zelfkritiek
21-03-2003, 09:13
Ik heb ook een leuk onderwerp voor het kopje 'geloof je dit?'.
WASHINGTON - In het zuiden van Irak staan drie of vier olievelden in brand. Dat is gemeld tijdens de persconferentie van het Amerikaanse ministerie van Defensie op donderdag.
Minister van Defensie Rumsfeld zei dat als het Iraakse bewind de velden heeft aangestoken, dit een 'misdaad is tegen het Iraakse volk'.
De Iraakse minister voor Olie, Amer Rashid, ontkende dat er bronnen bij Basra in brand staan, zo meldde CNN vanuit de Iraakse hoofdstad.
Waarom maakt Amerika zih zo druk om de olie?? :confused: :confused:
ze vonden de olie toch onbelangrijk????
:confused: Dus niet, he..... ;)
En weet je wat een misdaad tegen het iraakse volk?????
dat zijn dei bombardementen van ametika op de iraakse BEVOLKING.
tatoezientah
21-03-2003, 10:29
je hebt helemaal gelijk guy, tfoe die Bush is echt de gevallrijkste man op deze aarde, en het gaat ALLEEN MAAR om de olie voor hem...
dacht je noou echt dat het om de irakkse bevolking gaat...
die bush wil alleen maar nog meer geld :auw:
Zelfkritiek
21-03-2003, 10:55
Origineel gepost door tatoezientah
je hebt helemaal gelijk guy, tfoe die Bush is echt de gevallrijkste man op deze aarde, en het gaat ALLEEN MAAR om de olie voor hem...
dacht je noou echt dat het om de irakkse bevolking gaat...
die bush wil alleen maar nog meer geld :auw:
Tuurlijk, daarom geven ze ook 150 miljard (150.000.000.000) dollar uit aan deze oorlog.... Geloof je het zelf??
Het zou dan toch veel goedkoper zijn om gewoon een deal te sluiten met Saddam om olie te kopen? Voor dat geld hoeft onze mafkees in Baghdad niet lang na te denken!
Origineel gepost door Zelfkritiek
Tuurlijk, daarom geven ze ook 150 miljard (150.000.000.000) dollar uit aan deze oorlog.... Geloof je het zelf??
Het zou dan toch veel goedkoper zijn om gewoon een deal te sluiten met Saddam om olie te kopen? Voor dat geld hoeft onze mafkees in Baghdad niet lang na te denken!
Lange termijn strategie........als Sadam weg is, sluiten ze een deal die in hun voordeel is.........met wie dan ook....die deal is ten bate van hun eigen afzetmarkt m.b.t Texas (OIL) daar hebben ze wel wat dollars voor over. Denk daar maar eens over na, Zelfkritiek ;)
Long term, exploitatie van Midden-Oosten of geloof je heilig in Heilige Amerika-theresa ?
Met dat geld hadden ze hele derde wereld te eten kunnen geven !
Origineel gepost door jacko
Precies, als Saddam blijft zitten kan ie zelf met zijn oliegeld een militaire macht opbouwen, wat dus betaald zou zijn met amerikaanse consumentendollars.
Amerika duldt geen macht van betekenis naast zichzelf, het is niet zo moeilijk....
Voor anderen wel zo te merken :D
Origineel gepost door Mischa
ze3ma een ongeluk :D
Amerikaanse helikoper crasht in Koeweit: 16 doden
Een helikopter van de Amerikaanse marine is neergestort in Koeweit. De vier Amerikanen en twaalf Britten aan boord zijn om het leven gekomen.
Oorzaak
Over de oorzaak van de crash is nog niets bekend. De helikopter zou in elk geval niet zijn neergehaald door vijandelijk vuur. Het is al het derde ongeluk met een Amerikaanse helikopter in Koeweit in korte tijd.
Veruit de meeste Amerikaanse en Britse troepen die vechten in de oorlog tegen Irak zijn gelegerd bij de grens tussen Koeweit en Irak.
:hoera: :hoera: :hoera:
Origineel gepost door jacko
Het blijft eigenaardig om mensen te zien applaudiseren voor de dood van een ander....
en geloof je dit ..........
Joachim en ReSiever meldden ons via de newssubmit dat
Saddam Hussein donderdagochtend bij de eerste bombardementen van Bagdad waarschijnlijk gewond is geraakt. Dat heeft de Amerikaanse krant Washington Post vrijdag gemeld. De krant zegt dit gehoord te hebben van een anonieme functionaris in het Witte Huis.
zo iets heet censuur.. daar maakt de amerikaanse regering graag gebruik van om het volk om de tuin te leiden. net zoals hitler tijdens de tweede wereldoorlog heeft gedaan en stalin tijdens zijn communistische regime. ik dacht dat amerika stond voor vrijheid en voor democratie maar blijkbaar doet bush niet onder voor zijn ´collega´s ´ stalin, mussolini, hitler en fidel castro en ik vindt hem geen haar beter dan saddam hoessein
ik geloof niets.. enkel mezelf en in ALLAH en de rest neem ik met een korreltje zout
alsof hij het uit z`n zak heeft betaald :kwaad:
het geld van dat olie gaat wel in z`n zak..
met z`n: ik geef om de iraakse bevolking..
`n atoombom in z`n ass kan hij van mij krijgen die vieze.. :boos:
he ik heb een idee:
masrawy.. jij mag een dagje met je idool doorbrengen: bush!!!
doe wel voorzichtig met hem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.