Bekijk originele versie : Wanneer wordt de wereld bevrijdt van jodengreep?
De joden hebben de wereld in hun handen, wanneer wordt de wereld bevrijdt van de jodengreep?
http://www.wonderlandspace.com/earth.gifhttp://www.wonderlandspace.com/jew10.gifhttp://www.wonderlandspace.com/jew17.gif
appelsap
21-03-2003, 00:27
:D ALS ZE ALLEMAAL UITGEROEID ZIJN :D
aitfaouin
21-03-2003, 00:29
Allah zal ze genadeloos straffen maat
in deze wereld hebben ze mischien wat te zehhen
maar in de hel zijn ze brandhout
dood aan de zionisten
liefdevolle en rechtvaardige islamitische praat :cool: :D :zwaai:
VanBasten
21-03-2003, 00:43
Noemen jullie jezelf Moslims??? Laat me niet lachen..
Eigenlijk moet ik huilen om zoveel domme haat. Haal die duivel uit je hoofd!!! Jullie geven de Islam een slechte naam; ga eens bij jezelf te rade. Ik ben de holocaust niet vergeten. NOOIT MEER!!!!
Ik hoop dat Allah jullie vergeeft
Chatefemqemamu
21-03-2003, 01:46
Origineel gepost door VanBasten
Eigenlijk moet ik huilen om zoveel domme haat. Haal die duivel uit je hoofd!!! Jullie geven de Islam een slechte naam; ga eens bij jezelf te rade. Ik ben de holocaust niet vergeten. NOOIT MEER!!!!
En door de holocaust mogen ze hun ziekelijke frustraties over een denkbeeldig land van ze botvieren op moslims??
Wij moeten medelijden hebben of zo iets??
Laat jij mij niet lachen pls... :)
Origineel gepost door an3sdej
liefdevolle en rechtvaardige islamitische praat :cool: :D :zwaai:
Zozo meneer andries weet hoe de islam echt in elkaar zit.
HalfBlood
21-03-2003, 02:40
De Holocaust was jullie schuld, als jullie je zo schuldig voelen behou die gevoel maar leg die niet op ons sinds we er nix mee te maken hadden :).
Het waren jullie die de joden in die kampen stopten, de joodse ''leiders'' hielpen zelfs mee, als dit niet gebeurd was zou Israel nooit bestaan hebben maar ja dat schuld gevoel moest toch op een manier verdwijnen ;).
VanBasten
21-03-2003, 02:47
Origineel gepost door Half Blood
De Holocaust was jullie schuld, als jullie je zo schuldig voelen behou die gevoel maar leg die niet op ons sinds we er nix mee te maken hadden :).
Het waren jullie die de joden in die kampen stopten, de joodse ''leiders'' hielpen zelfs mee, als dit niet gebeurd was zou Israel nooit bestaan hebben maar ja dat schuld gevoel moest toch op een manier verdwijnen ;).
De Holocaust was de schuld van dezelfde mensen die nu weer roepen dat al hun leed door de joden is veroorzaakt.
Ik heb het over de mensen op dit forum die oproepen tot vernietiging van alle joden. Dat hebben we al meegemaakt en dat mag nooit meer gebeuren, met geen enkele bevolkingsgroep!!
HalfBlood
21-03-2003, 02:50
De Holocaust was de schuld van dezelfde mensen die nu weer roepen dat al hun leed door de joden is veroorzaakt.
Ik heb het over de mensen op dit forum die oproepen tot vernietiging van alle joden. Dat hebben we al meegemaakt en dat mag nooit meer gebeuren, met geen enkele bevolkingsgroep!!
klopt ! maar toch roeien de Israelïers de Palestijnen praktisch uit en niemand doet er wat aan.
zijn arabieren minder dan de joden in Palestina / Israel ? :confused:
want zodra er wat commentaar word opgelegt tegen over Israel & co word er gelijk antisemitisme geroept terwijl de Palestijnen en andere Arabische bevolkingen meer semitis bloed heeft dan de ''import'' Joden ;).
VanBasten
21-03-2003, 03:25
klopt ! maar toch roeien de Israelïers de Palestijnen praktisch uit en niemand doet er wat aan.
zijn arabieren minder dan de joden in Palestina / Israel ? :confused:
want zodra er wat commentaar word opgelegt tegen over Israel & co word er gelijk antisemitisme geroept terwijl de Palestijnen en andere Arabische bevolkingen meer semitis bloed heeft dan de ''import'' Joden ;).
Klopt, daarom zeg ik ook dat het met geen enkele bevolkingsgroep mag gebeuren. Ik heb ook commentaar op Israël & co, maar dat is wat anders dan het oproepen tot vernietiging van alle joden. De joden in Europa en de rest van de wereld hebben namelijk niets te maken met de politiek van Sharon. We moeten het conflict in Israël niet importeren naar Nederland. Laten wij een voorbeeld voor het Midden-Oosten zijn, namelijk een land waar alle bevolkingsgroepen in vrede met elkaar leven.
HalfBlood
21-03-2003, 03:29
Klopt, daarom zeg ik ook dat het met geen enkele bevolkingsgroep mag gebeuren. Ik heb ook commentaar op Israël & co, maar dat is wat anders dan het oproepen tot vernietiging van alle joden. De joden in Europa en de rest van de wereld hebben namelijk niets te maken met de politiek van Sharon. We moeten het conflict in Israël niet importeren naar Nederland. Laten wij een voorbeeld voor het Midden-Oosten zijn, namelijk een land waar alle bevolkingsgroepen in vrede met elkaar leven.
in degelijke vrede tot een bekrompte werkelijkheid hoe wij met elkaar samen leven :).
maar waarom bleef je zo lang weg ?
VanBasten
21-03-2003, 03:31
maar waarom bleef je zo lang weg ? [/B]
Ik ben aan het werk
HalfBlood
21-03-2003, 03:33
Ik ben aan het werk
wat voor werk (kben nieuwsgierig :D)
VanBasten
21-03-2003, 03:37
wat voor werk (kben nieuwsgierig :D)
Ik werk bij een persbureau en ben bezig met het nieuws dat morgen 'online' gaat. Ik zeg niet welk bedrijf, want straks gaat iemand een aanslag plegen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.