Bekijk originele versie : Wat je moet weten als je je haar wilt verven!!!
Salam mensen, allemaal opgelet!!!!!!!!!
(misschien dat jullie het al wisten, maar ik in ieder geval niet)
Wil je je haar verven en heb je al henna in je haar zitten (al is die oud) DOE DIT NIET!!!!:hadj: :hadj: :hadj: :hadj: :hadj:
De chemicalien in sommige soorten verf zorgen ervoor dat ,als ze in contact komen met henna, ze je haren OPLOSSEN.
Dit is echt geen onzin want ik heb het met mijn eigen ogen gezien in een of ander programma waar ze de verf op een klein plukje haar gingen uitproberen Resultaat: je kon het haar zo uit elkaar trekke, er was niks meer vanover.
en mijn schoonzus heeft het ook meegemaakt, haar haren zijn daardoor heel erg dun geworden....
Dus kijk heel goed uit, want t zou zonde zijn als je je mooie haar ineens kwijt bent (ook al draag je misschien een hoofddoek).
Wahdania
08-07-2005, 20:10
shit dan ben ik net te laat. :wow:
Klopt helemaal........wij weigeren in de Salon om haar wat met henna behandeld/bewerkt of gekleurd is te verven.
Hairfreak
08-07-2005, 21:12
Klopt. Henna moet er eerst helemaal uitgroeien, want het verdwijnt nooit. En in combinatie met normale haarverf: :vlammen:
lipglossy
08-07-2005, 21:30
sooo erg ik heb nog nooit henna in me haar gezet thank god:D
Mievrouw
08-07-2005, 22:04
Andersom dus ook :D
Ik heb nog verf in mn haar zitten(3 maanden terug) maar wil heel graag henna erin gooien!
Kan dat wela??
BiaTcH_5314
10-07-2005, 00:59
Ik heb wel henna in me haar gehad en daarna nog 2x geverfd :schrik2:
maar wat moet je doen als je ooit henna hebt gebruikt en erna nog je haar wilt verven...? :confused:
Ik heb wel henna in me haar gehad en daarna nog 2x geverfd :schrik2:
maar wat moet je doen als je ooit henna hebt gebruikt en erna nog je haar wilt verven...? :confused:
Dat kan wel, maar je moet de Henna eerst helemaal uit laten groeien.Als je op haar waar nog resten van de Henna in zit gaat verven heb je 99% kans dat het totaal afbreekt, in feite bijna verpulverd.
Je zal geen kapper vinden die haar wat met Henna behandeld is zal verven.
BiaTcH_5314
11-07-2005, 21:27
weyoo dan heb ik maar geluk want ik had het wel geverfd maar toen het nog niet helemaal uitgegroeid was..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.