Bekijk originele versie : houden de zwangere dames een dagboek bij??
achermijnpc
08-07-2005, 15:36
:hihi: als ik zit te surfen bij babybrabel of babyopkomst.nl dan valt het me op dat de meeste nl vrouwen of belgische vrouwen een dagboek bij houden, nu is mijn vraag doen wij marokkanen daar oook aan???
het lijkt me wel leuk een dagboek bij te houden, al je ervaringen erin te noteren en later aan je kind laten lezen :hihi: alleen heb ik er geen tijd voor :traan1:
MarriedWoman
08-07-2005, 15:39
Ik was het wel van plan maar ben het toen helemaal vergeten, tot jij me er nu aan herinnerd met deze topic, haha! Maar is inderdaad leuk om het dan later aan je kindje te laten lezen
achermijnpc
08-07-2005, 15:43
Ik was het wel van plan maar ben het toen helemaal vergeten, tot jij me er nu aan herinnerd met deze topic, haha! Maar is inderdaad leuk om het dan later aan je kindje te laten lezen
:hihi: leuk dat ik je eraan heb herrinnerd dan :hihi:
achermijnpc
08-07-2005, 15:47
Ewa safi, leuke en nare herrineringen tijdens de zwangerschap blijven je toch altijd bij zonder een dagboek.
ja maar over 20 jaar weet je toch niet meer alles in detail, of ben ik verkeerd??
of niet???
:hihi: als ik zit te surfen bij babybrabel of babyopkomst.nl dan valt het me op dat de meeste nl vrouwen of belgische vrouwen een dagboek bij houden, nu is mijn vraag doen wij marokkanen daar oook aan???
het lijkt me wel leuk een dagboek bij te houden, al je ervaringen erin te noteren en later aan je kind laten lezen :hihi: alleen heb ik er geen tijd voor :traan1:
hoi hoi,
In het begin van de zwangerschap deed ik het wel.
Ik schreef er van alles en nog wat in, hoe ik me voelde de echo's en andere bezondere dingen.
Maar nu doe ik dat niet meer nu heb ik zo van het mag nu wel komen en dan ben ik er vanaf.
groetjes sab. :goedzo:
achermijnpc
30-07-2005, 22:40
:haha: jij reageerd 20 dagen later hahaaah
WhiteRose
30-07-2005, 22:43
Als ik zwanger zou zijn zou ik het ook doen, lijkt me leuk om te bewaren voor later.
Ik heb er ook 1 thuis liggen van mij, er staan foto's in van de echo's en verhalen van me moeder. Echt leuk om weer te lezen wat voor baby ik was.. :o
WhiteRose
30-07-2005, 22:58
Dan moet jij een Nederlandse zijn of zo :rolleyes:
Klopt ;)
WhiteRose
30-07-2005, 23:02
Mijn mama deed dat ook hoor :ego:
Leuk toch! ;)
oemtarik
31-07-2005, 00:44
heb het ook gedaan, en houd nog steeds een dagboek bij voor mijn zoontje, maar niet iederdag, om de drie maanden, heb ooit zo een boekje gehad van mijn ex baas, gaat tot en met 5 jaar en er staan allerlei bijzonder gelegenheden in en je hoeft echt geen nler te zijn om een dagboek bij te houden, vroeger deed ik het zelf ook, ik heb nu echt stapels dagboeken, is echt heel erg leuk om later in te lezen
Ik houd het ook bij, heb al een paar maanden niets geschrijven maar nu ga ik met zwangerschapverlof ensallah en heb alle tijd om dingen te schrijven! die zitten nog goed in mijn hoofd!
MarriedWoman
01-08-2005, 11:42
ik vind het niet interessant om te doen. is idd écht hollands
Slaat écht nergens op
mijn zussen hebben dat ook gedaan en het is echt heel bijzonder als je het terugleest, want je herinnert je dingen echt niet meer end an lees je dat end enk je ooohj aaaah zooo leuk....
en nu mij nneefje 8 is kan hi jhet zlef lezen en dan moet ie zo hard lachen...ach het is gewoon gezellig net zoals je foto's hebt maar nu met een stukje text erbij ;)
groetjes nysha
hoe gata het met je zwangerschap married woman?? hoe voel je je?
MarriedWoman
01-08-2005, 12:04
mijn zussen hebben dat ook gedaan en het is echt heel bijzonder als je het terugleest, want je herinnert je dingen echt niet meer end an lees je dat end enk je ooohj aaaah zooo leuk....
en nu mij nneefje 8 is kan hi jhet zlef lezen en dan moet ie zo hard lachen...ach het is gewoon gezellig net zoals je foto's hebt maar nu met een stukje text erbij ;)
groetjes nysha
hoe gata het met je zwangerschap married woman?? hoe voel je je?
Het gaat heel goed Alhamdoelillah, heb alleen dagelijks last van rugpijn, dat is wel vervelend, maar het hoort er allemaal bij hè ;)
Thanks for asking :kus:
gelukkig maar:) idd het zijn juist die kwaaltjes die je echt zwanger maken, geniet er maar van en laat je lekker verwennen!!
groetjes nysha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.