Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verstevigende Bodylotions..

Niet_Bekend
08-07-2005, 14:48

Dag meiden, ff een vraagje...gebruik je een verstevigend bodylotion...en zo ja..welke?? en werkt ie ook?? iwa laat maar horen...alvast bedankt.

Niet_Bekend
08-07-2005, 16:57
iwa niemand die een verstevigend bodylotion gebruikt :confused: ......ik wil er een halen maar wil dus eerst weten of het echt werkt.... iwa laat maar horen meiden :D

sannie67
08-07-2005, 16:59
pas geleden ging het in het programma kassa over dit soort lotions en het schijnt allemaal flauwekul te zijn misschien kan je het nog terug vinden op de site van kassa ,-)

salimaatje17
08-07-2005, 22:52
Ik heb die van Dove (firming Lotion) Of t nou egt verstevigend werkt :confused: Ik gebruik alles van Dove, dus ik d8 laat ik maar Dove bodylotion nemen., maar niet speciaal omdat het verstevigend werkt...

lalla_fatima147
08-07-2005, 22:57

Dag meiden, ff een vraagje...gebruik je een verstevigend bodylotion...en zo ja..welke?? en werkt ie ook?? iwa laat maar horen...alvast bedankt. ik gebruik perfectslim van l'oreal verstevigend en anti-cellulitis ik vind wel dat hij werkt, maar ja ik ben ook begonnen met sporten dus kan ook zijn dat het gewoon door het sporten is

turkisch
08-07-2005, 23:25
Ik heb eentje van Yves Rocher, met het merk Spa Energie Vegetale. Het is een 3 in 1 product..:) Mijn benen worden er gladder van, dus jah probeer het maar...

Hayat_Kiekeboe
17-07-2005, 15:36
ik gebruik niks..maar train heeeeeeeel veel...vooral fitness...ga binnenkort een fitness machine kopen..voor verstevigende benen..en buik..ze moeten nog steviger zijn en glad :D Liefs, Hayat

sai77
17-07-2005, 16:26
ik gebruike die van nivea en vindt hem best wel goed

Tamagvoult
17-07-2005, 18:03
Die van Dove werkt wel, maar je moet die blijven gebruiken en alle drie de producten, de douchegel, de massergel en de lotion

cookie
17-07-2005, 21:20
Die van Dove werkt wel, maar je moet die blijven gebruiken en alle drie de producten, de douchegel, de massergel en de lotion ja dat is waar,ik gebruik het zelf ook en vooral na de sauna dan word het beter opgenomen.

HabiiLa
17-07-2005, 23:37
bodylotion werk wel je benen en alles worden zachter dat wel ,,moet je het wel regelmatig blijven doen,, maar verstevigende bodylotion whoella werkt niks van dat is allemaal nep,, o.a. op kassa gezien en mun zus doet schoonheidsspecalistee een lerares zei dat het nepperij was.. succes verder:) beslema