Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : teleurstelling via internet

Pagina's : [1] 2

angeleyes
25-04-2002, 01:23

Daar zat ik dan achter de computer. Gewoon aan het chatten met wildvreemde mensen. Ik vond het saai, helemaal geen leuke mensen vandaag op de chat. Ik ga denk ik maar uitloggen. piep........" Hoi met hassan, ik hoop dat ik je niet stoor en ik hoop dat je zin hebt om met me te chatten". o wat een lieve opening, ach wat kan het mij schelen ik stuur een berichtje terug. "dag Hasaan, je stoort me niet en ja ik heb wel zin om met je te chatten. Ik heb 2 uur achter de computer gezeten en via mijn msn met Hassan gepraat. Hassan was 32, een gescheiden vader van 2 zoontjes en sinds 2 jaar woont hij weer bij zijn ouders in Amsterdam. Ieder dag als ik mijn pc aanzette hoopte ik dat Hassan online zou zijn. En ja hoor zodra ik mijn computer aanzette was Hassan er ook. Zo hebben we het 5 maanden volgehouden en na 5 maanden werden we erg nieuwsgierig naar elkaar. Het feit dat ik 100 km van Amsterdam vandaan woon was geen probleem. Al snel hadden we telefonisch contact en het was aan de telefoon echt een gentleman. tringgggggggggg, mijn telefoon. Shit waar heb ik dat ding gelaten. Ik kan hem niet vinden. tringgggggggg, ik word er helemaal nerveus van. aaaaaaaaa daar is ie. "hallo met jamila". Hoi met Hassan, hoe is het met je, ik miste je stem en daarom bel ik je. Mijn maag ging tekeer. Shit was ik toch verliefd op iemand die ik nog nooit had gezien. A wilie , dit mocht niet gebeuren. Ik ben nu al 5 jaar gescheiden en ben in die 5 jaar nooit verliefd geworden omdat ik mijn vertrouwen in mannen kwijt ben geraakt. Nee, dit mocht niet gebeuren. "hallo jamila ben je er nog" ehhhh ja sorry ik ben er nog. Jamila ik wil je ontmoeten, kunnen we iets afspreken. eeeeehhhhh, ja waarom niet, maar wel gewoon als vrienden, ik wil geen relatie of wat dan ook. Ok Jamila, gewoon samen wat drinken. Ok Hassan, wanneer zullen we afspreken. Kun jij morgen Jamila, dan kom ik wel naar jou stad, zullen we op het station afspreken. Ok, dat is goed, zullen we morgenavond 9 uur afspreken. Ja dat is prima. Jamila ik bel je als ik vertrek uit Amsterdam. Ok tot morgen dan. Tot morgen. A wilieeeeee wat heb ik gedaan. Ik heb nog nooit een blinddate gehad. Ojee eigenlijk durf ik niet maar ja ik kan nu toch niet meer terug. Ik ga morgen gewoon en valt het tegen dan ben ik toch zo weer weg. O shit, ik heb zo slecht geslapen vannacht dat ik mijn wekker niet heb gehoord en nu kom ik te laat op het werk. In de auto op weg naar mijn werk denk ik aan Hassan en ben benieuwd hoe hij eruit zit. De hele dag door denk ik aan hem en de dag duurt lang. omdat ik vanmorgen 1 uur telaat was op mijn werk moet ik nu 1 uur langer blijven. Ik kom om 8 uur thuis aan en moet echt haasten als ik om 9.00 uur op het station moet zijn. Terwijl ik onder de douche spring gaat mijn telefoon. " hallo met Hassan, hoe is ie? mohiem ik ga nu vertrekken en ben over 1 uurtje op het station. Is goed, ik zie je straks. Snel spring ik onder de douche vandaan en kleed me snel om, even snel een make-upje op en mijn haar fatsoeneren. Om 9.10 kom ik aan op het centraal station en ga naar de afgesproken plek op het station. Er zijn zoveel mensen op het station dat ik onmogelijk kan weten wie Hassan is. TRINGGGGGGG, mijn telefoon gaat. Hallo met Jamila. He Jamila draai je eens om ik sta achter je. WAUW, mijn adem stokte in mijn keel, wat was ie mooi. Ehhhhh ik ben Jamila. Hoi en ik ben nou Hassan. Zullen we naar het centrum gaan om wat te drinken. Ja lijkt me wel leuk. Ik ben hier met de auto dus zullen we. Ik stapte in zijn auto en zag op de achterbank een bos witte rozen staan. Zouden die voor mij zijn? We parkeerden onze auto in het centrum en liepen een rustig cafe in. Het leek wel alsof we elkaar al jaren kenden want we kletsten aan 1 stuk door. He Hassan, ik wil je nog wel 1 ding vragen. Ben je echt gescheiden of ben je nog getrouwd? Nee hoor jamila ik ben al 2 jaar gescheiden. Ok Hassan ik wil wel dat we eerlijk tegen elkaar zijn, dus vandaar mijn vraag. Aan het eind van de avond heeft Hassan mij thuis voor de deur afgezet en ik kreeg de mooie bos rozen van hem. O wat zijn die rozen mooi Hassan. Jamila, die rozen kunnen jouw schoonheidnooit overtreffen. OOOOOOOO wat is ie lief. We namen afscheid en beloofden elkaar contact te houden. Ik liep naar binnen met vlinders in mijn buik. 5 minuten daarna tringggggggggg. Ja hallo met Jamila. Hoi met Hassan, ik wil je even vertellen dat ik erg onder de indruk van je ben en je graag wat beter zou willen leren kennen. Nou Hassan dat is wederzijds, ik wil je ook beter leren kennen. Ok zullen we vrijdag afspreken, gaan we lekker ergens eten. O sorry Hassan ik heb vrijdag met mijn vriendin fatima afgesproken ze zou bij mij komen logeren. O, maar dat moet toch geen probleem zijn, neem jij je vriendin mee en dan neem ik een vriend mee, gaan we lekker met z'n 4en uit eten. Ok ik zal het met mijn vriendin overleggen en dan laat ik het je weten. Ok tot morgen. doei. Zoals afgesproken kwam Hassan vrijdag met een vriend van hem, en gingen we met z'n 4en uit eten. Hassan reed naar een restaurant dat zo chique was dat ik me daar helemaal niet op mijn gemak voelde. Maar door zijn aanwezigheid werd ik wel rustig. Daarna zijn we nog wat gaan drinken en heb ik afscheid genomen van Hassan. Bij het afscheid kuste hij me en ik was helemaal in de wolken. Ik bel je morgen lieverd en slaap lekker. Met die woorden nam hij afscheid. De volgende dag, geen telefoontje van Hassan. 3 dagen later gaat mijn telefoon en het is Hassan. Ik ben een beetje teleurgesteld dat hij me niet heeft gebeld maar daar zal hij wel een uitleg voor hebben. Alleen hij gaf helemaal geen uitleg, hij praatte met me alsof er niets was. Schatje ik bel je morgen, ik moet nu werken. Ok schat doeiiiiiii De volgende dag weer geen telefoontje van Hassan. Na 2 dagen weer Hassan aan de lijn. Hoi schatje ben je thuis, ik ben onderweg naar je toe. Ok. Hassan groet me uitbundig en verteld me dat ik de mooiste vrouw op deze aarrde ben. Hij heeft een grote bos rozen bij zich en een doos bonbons. De avond verloopt heel gezellig. Jamila, schatje, Misschien klinkt het raar maar ik wil mijn leven met je delen en wil dat mijn ouders zo snel mogelijk naar jouw ouders gaan om je hand te vragen. Ik weet zeker dat ik jou wil en geen andere vrouw. Hassan schat ik vind je ook een kanjer maar ik vind dit te snel, ik wil je eerst beter leren kennen. Ok schatje, zeg jij maar wanneer je er aan toe bent, ik ben er nu al klaar voor. trinnnggggggggg, hassan zijn telefoon gaat af, maar hij neemt niet op. Hassan pak je telefoon. Nee schat dit moment is voor jou en ik heb geen zin om dat te laten verstoren door die rottelefoon. Nadat er 6 keer is gebeld word ik kriebelig en zeg dat hij zijn telefoon maar gewoon moet opnemen want dit is irritant. Hij neemt hem niet op. En zo begint het me op te vallen dat hij nooit zijn telefoon opneemt als hij bij mij is. OOk op momenten dat ik hem 's avonds bel neemt hij nooit op. Mijn twijfels beginnen. Zou hij getrouwd zijn, zou hij een ander hebben. Al gauw denk ik dat ik spoken zie, want hij is toch zo lief voor me, en hij wilt tenslotte zijn toekomst met me delen. Nee ik ben gewoon paranoia. Ongeveer 7 maanden na onze ontmoeting is Hassan weer bij mij. Hij wil even douchen omdat hij rechtstreeks van zijn werk naar me toe is gekomen. Terwijl Hassan onder de douche staat vergeet hij zijn telefoon op tafel. Tringgggggggggggg ik zie een 020 nummer en automatisch schrijf ik het nummer snel op een stuk papier en verstop het snel. Op een avond dat ik Hassan op zijn 06 bel krijg ik te horen dat die telefoon uit staat. Ik draai zonder nummer weergave het 020 nummer dat ik op een stuk papier had geschreven. tringg, tring, hallo met Hassan. Ik hang snel op. De volgende dag bel ik weer dat 020 nummer, een jonge vrouw neemt vrolijk de telefoon op. Hallo met Esma......., hallo, hallo. Hallo is Hassan thuis, zeg ik met trillende stem. En wie ben jij dan antwoord de vrouw. Ik ben zijn vriendin zeg ik. Wat zeg je zegt die vrouw, dat kan niet, Hassan kan geen vriendin hebben want ik ben zijn vrouw. Mijn adem stokte in mijn keel en ik wist niet meer wat ik moest zeggen. Hhhhhh het spijt me, maar ik wist niet dat hij getrouwd was. De vrouw bleef vriendelijk en vroeg me haar te vertellen hoe ik hem heb leren kennen. Ik heb haar het hele verhaal verteld, en nogmaals mijn excuses aangeboden. Ik hing op en was zo verdrietig en teleurgesteld dat het enige wat ik nog kon was huilen. tringgggggg hoi schat, met Hassan. wat is er met je, ben je aan het huilen. Ja Hassan, waarom heb je me gebruikt, waarom heb je tegen me gelogen, je bent getrouwd. Jamila luister aub. het spijt me. maar toen ik met je afsprak wist ik niet dat ik verliefd op je zou worden. En ik ben echt gelukkig met jou. Ik ben bereid om mijn huwelijk voor je op te geven. Ik hou van jou, ik wil met je verder. Hassan hou op. Ik wil je nooit meer spreken en zeker nooit meer zien. Ik walg van je. Hassan heeft me ongeveer 1 maand lang proberen te overtuigen maar ik wilde niet meer. sinds enkele weken hoor ik niets meer van hem en daar ben ik blij om, want die klootzak heeft me echt gekwetst. ps DIT IS ECHT GEBEURD

doha
25-04-2002, 09:27
Salaam, Is het dan jou overkomen? Begint leuk jammer voor de einde. Ma3a salama...

Sanae_23_
25-04-2002, 10:04
Hallo Angeleyes Ja lieverd zo zijn eenmaal mannen ERGGGGGGGGGGG,, daarom geloof ik ze niet en je moet ze niet vertrouwen.. en je moet die jongens vanuit de chat moet je ook niet zo snel geloven en vertrouwen,, dat vind ik opzeg wel jammer want er zitten vast wel jongens er tussen die wel serieus zijn en die echt een meisje willen leren kennen.. Maar meid dit is een lesje voor de volgende keer,, ik hoop dat je wel de ware tegen zou komen.. Heel veel sterkte meid,, Groetjes San

lamia_17
25-04-2002, 16:10
ja zo zie je maar weer he, mannen zijn gewoon niet te vertrowuen

soussiasaida
25-04-2002, 16:24

1, Sta jij met de telefoon onder de douche:gsm:?? gevaarlijk hoor. 2, Kus jij altijd al na de eerste afspraakje :blauwkus: ?? 3,Hoe kan het nou dat je het niet eerder hebt opgemerkt :confused: ? 4, Ik had hem een lesje geleerd :auw: !!!![/COLOR] [/SIZE] [/B]

angeleyes
25-04-2002, 17:36
Hoi allemaal, Dit verhaal is me inderdaad zelf overkomen. En het gekke is, ik ben echt niet naief ofzo, maar je ziet wel, het kan je toch overkomen. En sousiasaida, Ik sta niet letterlijk met de telefoon onder de douche, maar als ik onder de douche sta heb ik altijd mijn telefoon binnen handbereik. Verder kus ik nooit op mijn eerste afspraak of 2e of wat dan ook, Maar deze man had me in zijn ban. En toen hij me kuste verzette ik me niet. hahahaha eigenlijk vond ik het wel prettig. En zoals ik al zei ik ben niet naief maar toch had ik in het begin echt niets in de gaten. Je wilt een man ook niet meteen gaan claimen. Hij moest (zogenaamd) veel werken. Dus ja als hij je niet terug belt ga je niet meteen denken dat hij een ander heeft. Je denkt dan dat hij het druk heeft op het werk of dat hij ligt te slapen. En wraak nemen, ach ik heb er wel aan gedacht, maar ik denk dat ik daarmee ook zijn vrouw en kinderen kan schaden. En die hebben mij niets misdaan. Dus ik laat het zo.

JustAgirl
25-04-2002, 18:16
Salaam, Het lijkt me heel pijnlijk wat jou is overkomen...aan de ene kant wil je iemand graag geloven en vertrouwen, maar toch kan je beter je zelf afzijdig houden en niet snel alles aan nemen wat ze zeggen. En het kan natuurlijk geen kwaad om een privé onderzoekje te houden naar een persoon, je hoopt natuulijk dat het niet nodig is...maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen!! Thallay...en geef de moed niet op, er zijn nog zat betrouwbare mannen die nog rondlopen!! ;) Ma3a salama...

_Star_
25-04-2002, 20:31
Hoi Angeleyes, jammer dat jou dit moest overkomen. Zo zie je dat niet alle mensen even betrouwbaar zijn en dat je dingen moet navragen over iemand met wie je omgaat. Dit is nu weer een voorbeeld van mannen die het dik verpesten voor de eerlijke serieuze mannen !!! HEB SCHIJT AAN ZULKE VENTJES ! Veel sterkte meid en altijd uitkijken ;)

_Star_
25-04-2002, 20:35
Ja, ben wel betrouwbaar, moet wel hé... :D Ik zal jouw buddy groeten !!! Bye bye :zwaai:

angeleyes
25-04-2002, 21:32
he hezbollah, of hoe je ook mag heten, Je brengt het hier alsof ik in mijn verhaal heb verteld dat ik in de prostitutie zit of op zijn minst zwanger ben van iemand die ik niet ken. Ik heb naar mijn gevoel naar eer en geweten gehandeld, dus waar heb jij het over. verder denk ik dat jij mag hopen dat god jouw zal vergeven voor het feit dat je mensen veroordeeld.

MissyR
25-04-2002, 21:48
HEZBOLLAH GAAT WIEBEREN wa denk je da ze op zo'n reactie van jou zat te w8en (nie da ze op een reactie van mij w8 maar ja da terzijde) Wel knap triest van die man zeg da ie het zo ver heeft laten komen terwijl hij getrouwd is, Hij heeft jou en zijn vrouw en wie weet wie nog meer gekwetst, Die man verdient maar een ding en da is totaly NIks en meid je moet je echt nie druk om hem maken want hij komt zichzelf wel tegen Missy

angeleyes
25-04-2002, 23:29
hezbollah (of hoe je ook mag heten), je begint me een beetje mijn keel uit te hangen met je kritiek. Ik heb dit verhaal geschreven omdat ik mijn ervaring met mijn medemens wil delen. En om het simpele feit dat ik het er nog steeds moeilijk mee heb en zo toch iets kan hebben aan de reacties die ik hier krijg om toch weer het vertrouwen in mannen terug te winnen. Wat ik fout heb gedaan en hoe ik daarvoor gestraft zal worden weet ik zelf ook wel. Ik heb meer aan begrip en medeleven dan iemand die me gaat veroordelen op een moment dat ik het al moeilijk genoeg heb.

angeleyes
26-04-2002, 00:29
hezbollah, ik zei toch dat ik mijn ervaring met mijn medemens wilde delen, en dorry ik beschouw jou niet als mijn medemens, nog niet eens als mijn mededier, dus sorry, ik heb alleen tijd voor medemensen en jij valt niet onder die categorie

tangaoui2003
26-04-2002, 01:24
hoi angeleyes, Ik wil beginnen met te zeggen dat ik met je meeleef en dat de man van jouw dromen nog wel een keer komt. Verder trek je niets aan van die Hezbollah want die probeert gewoon aandacht te trekken en misschien is hij wel stiekem verliefd op je. Negeren die man. Ik hoop dat je een man tegenkomt die wel eerlijk is (zzoals ik) maar daar moet wel eerst je vertrouwen in mannen voor terugkomen. Dan pas kun je gelukkig zijn. Ik vind trouwens dat je heel mooi en boeiend kunt schrijven, ik heb je verhaal aan 1 stuk door gelezen en leefde helemaal met je mee. Ik hoop dat je wat vaker verhalen gaat schrijven op deze site maar dan wel met een goede afloop hahahaha. Veel geluk en sterkte

SweetLady
26-04-2002, 09:18

Zieliiiiiigggggggggggggggggggggg !!!!!!!! :( :( :(

Pagina's : [1] 2