Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen/diëten/gezond eten

Pagina's : [1] 2

Mischa
25-04-2002, 01:05

Waar gaan we het over hebben! over JOU! nehhhhhh! doe maar niet!....... keej........afvallen,dieeten en gezond eten!! lees effe mee over dikke billen............... Dikke billen gezond Goed nieuws voor vrouwen met dikke billen :D. Een Zweeds onderzoek onder 1400 vrouwen tussen de 38 en 60 jaar, dat eind jaren zestig is uitgevoerd en 24 jaar later herhaald, wijst uit dat een dik achterwerk een teken van goede gezondheid is. Het onderzoek is uitgevoerd onder vrouwen die een gemiddeld gewicht hadden van 60 tot 65 kilogram. yeh right!......DENK JE NOU ECHT DAT MANNEN VAN DIKKE BILLEN HOUDEN!......Ja,oke een beetje houvast maar niet te!! http://www.beautyweb.nl/ep/images/bw020301.jpg Afvallen!!!!!! Rustig aanpakken Je kunt als een idioot gaan diëten óf gaan sporten óf een strippenkaart op de beautyfarm nemen voor afslankende pakkingen. Maar geen van deze drie methoden afzonderlijk levert je een stabiel resultaat op. Dat bereik je pas als je voor jezelf een lange termijn strategie uitzet, waarin je deze methoden combineert. Neem er de tijd voor, zodat je lichaam ook kan wennen aan de veranderingen die je het oplegt. Zo hou je het ook het langste vol. Kies een sport die je leuk vindt, pas je eetpatroon rustig aan: eet minder vet, minder tussendoortjes en eet vooral gezonde, natuurlijke producten. Geen kant-en-klaar maaltijden of rare shakes en verleidelijke slankdrankjes, maar verse groenten, vlees, fruit en zuivelproducten. Snelle diëten leveren alleen maar een jojo-effect op, waardoor je nog sneller aankomt als je er weer mee stopt. http://www.supermarktgids.nl/images/fot.s.250102.jpg Mohiem! Slaap lekker en tot morgen weer:zwaai:

sahira
25-04-2002, 10:45
Salaam Ik heb het tegenovergestelde probleem.....ik zou graag wat kilo's bij willen hebben.....ben geen 'dunne lat' maar kan wel wat extra's gebruiken..... Is daar ook een dieeet voor.....? ma'assalama....Sahira.....:zwaai:, die echt wel genoeg eet!!

Mischa
25-04-2002, 15:09
Origineel gepost door sahira Salaam Ik heb het tegenovergestelde probleem.....ik zou graag wat kilo's bij willen hebben.....ben geen 'dunne lat' maar kan wel wat extra's gebruiken..... Is daar ook een dieeet voor.....? ma'assalama....Sahira.....:zwaai:, die echt wel genoeg eet!! Salaam sahira.... hmmmmm jou probleem komt me bekend voor! Mijn schoonzus is ook zo dun zij heeft alles geprobeert om kilo's bij te komen,maar niks helpt!...... wat ze de laatste tijd wel doet is sporten en het werkt,dus of het komt door sporten of gewoon......zij is net als jij die heel goed eet maar toch blijft ze slank.............dus advies BEWEGINGEN! http://www.gezondheidsnet.nl/upload/categories/46123.jpg Waarom ik hier over afvallen en diëten schrijf!! Ik weet hoe het voelt om dik te zijn....Je bent nooit te vreden en je zit niet lekker in je vel......terwijl sommige dikke dames echt mooi zijn ! een jaar geleden woog ik 64 kilo voor mijn lente was ik echt dik maar nu weeg ik 55 kilo...............WAT IK DOE GELOOF HET OF NIET! WALLAH WALLOE!!..........EIGENLIJK WEL!... GOED IN BEWEGING BLIJVEN! EN OP TIJD ETEN EN VEEL DRINKEN!! Wat heel belangerijk is GEZOND ETEN!! http://www.gezondheidsnet.nl/upload/categories/fruitsoorten1.jpg :zwaai:

sahira
25-04-2002, 15:21
Salaam Ik heb genoeg beweging, fiets elke dag, loop regelmatig hele stukken en ben altijd bezig.....dus beweging zat!! in iedergeval bedankt....sahira

lamia_17
25-04-2002, 15:42

dikzakken, hier een tip: geen macdonalds meer, alleen groene groentes eten, blijf weg van de yamin, en ga sporten, en ga alsjeblieft niet in een strak trainingspakje want dat willen mensen echt niet aanzien

sahira
25-04-2002, 15:47
Origineel gepost door lamia_17 dikzakken, hier een tip: geen macdonalds meer, alleen groene groentes eten, blijf weg van de yamin, en ga sporten, en ga alsjeblieft niet in een strak trainingspakje want dat willen mensen echt niet aanzien Meisje.....een tip voor jou.....Jamin bestaat niet meer.....

nl-girl
25-04-2002, 15:55
Ben in 1 jaar 15 kilo afgevallen, en ik val nog steeds af :boogie: Hoe ik dat doe? Geen flauw idee, minder eten en ook af en toe iets lekkers pakken. Dan loop je niet zo gefrustreerd rond, en ga je ook minder snel heeeeeeel veeeeeeel eten, tenminste dat is mijn ervaring! Ben nu weer een lekker ding ;) Liefs, slanke NL-girl, die haar kilooooootjes zo kwijt is

lamia_17
25-04-2002, 15:59
Origineel gepost door nl-girl Ben in 1 jaar 15 kilo afgevallen, en ik val nog steeds af :boogie: Hoe ik dat doe? Geen flauw idee, minder eten en ook af en toe iets lekkers pakken. Dan loop je niet zo gefrustreerd rond, en ga je ook minder snel heeeeeeel veeeeeeel eten, tenminste dat is mijn ervaring! Ben nu weer een lekker ding ;) Liefs, slanke NL-girl, die haar kilooooootjes zo kwijt is een lekker ding??, mens: get a life

nl-girl
25-04-2002, 16:10
Heb je me weleens gezien dan....... mmmmmmmm........ Verlaag je niet tot dit niveau schatje, maak je je niet populairder op! En ik heb een hartstikke leuk leven, ben hartstikke tevreden! Dank je voor je interesse! Liefs, NL-girl

Mischa
25-04-2002, 16:17
een lekker ding daar heb je gelijk....ik vind dat wij Marokkaanse meisjes MOOI zijn of je nou dik of dun bent....wees tevreden met je zelf!!.............:D :D Maar er zijn heel veel meisjes die willen afvallen daarom deze topic!! maar het beste is wees tevreden met je zelf!! heb je advies nodig vraag het dan en ik zal het voor je antwoorden of opzoeken.............. ps en let niet op sommige hier!! :zwaai:

nl-girl
25-04-2002, 16:33
Origineel gepost door Mischa een lekker ding daar heb je gelijk....ik vind dat wij Marokkaanse meisjes MOOI zijn of je nou dik of dun bent....wees tevreden met je zelf!!.............:D :D Maar er zijn heel veel meisjes die willen afvallen daarom deze topic!! maar het beste is wees tevreden met je zelf!! heb je advies nodig vraag het dan en ik zal het voor je antwoorden of opzoeken.............. ps en let niet op sommige hier!! :zwaai: Ahum, ik ben geen Marokkaanse Verder heb je helemaal gelijk, ik ben gewoon weer tevreden met mezelf, of iemand me een lekker ding vindt of niet. I don't care! Ik voel me beter dan ooit

sahira
25-04-2002, 16:45
Origineel gepost door nog geen lid misschien een hele goede tip voor jou sahira, Jamin bestaat nog steeds wel er is zijn er namelijk een paar in Rotterdam. haast je niet om zulke lompe opmerkingen te maken. Dank je wel voor de tip....ze zijn nl. al jaren uit het noorden...... ik mij haasten met lompe opmerkingen? Ach, heb ik hier weer met iemand te maken die graag mensen wil beledigen....en dan ook nog anoniem..... Ik heb ook nog een tip voor jou.......hou je mening voor je.......

estela
25-04-2002, 20:32
nl-girl: als je stevig ben kun je ook nog een lekker ding zijn hoor. Sommige jongens vallen op stevig, anderen op slanker. Gezond eten is wel de beste oplossing, maar dan wel 3 keer per dag. Maar voor de 1 is dat makkelijker dan de ander. ik eten soms dagen helemaal niks. Dus meisjes kijk alsjeblieft uit met dat dieten, want zo ben ik ook begonnen. Sla niet te ver door. en voor de meisjes die aan willen komen, misschie dat fitniss oefeningen helpen. Maarja sommigen zijn nou eenmaal zo gebouwt. als je wat ouder bent, kom je misschie wel wat meer aa, of als je kinderen hebt gehad. succes iedereen!!!

estela
25-04-2002, 20:39
Origineel gepost door nl-girl Ben in 1 jaar 15 kilo afgevallen, en ik val nog steeds af :boogie: Hoe ik dat doe? Geen flauw idee, minder eten en ook af en toe iets lekkers pakken. Dan loop je niet zo gefrustreerd rond, en ga je ook minder snel heeeeeeel veeeeeeel eten, tenminste dat is mijn ervaring! Ben nu weer een lekker ding ;) Liefs, slanke NL-girl, die haar kilooooootjes zo kwijt is Meid je gaat mij niet vertellen dat je er weinig aan doetwant je valt niet zomaar zo af. Of ben je nog in de groei?ik weet niet hoe oud je bent? Ik ben in 2 maanden 13 kilo afgevallen en ik was niet eens dik eigenlijk,allen beetje een buikje. Ben jij er ook eentje die het niet toe geeft?? Ik zeg dit alleen maar om je te helpen hoor,dus niet aangevallen voelen. ciao

nl-girl
25-04-2002, 21:20

Hoi Estela, Het klinkt vreemd, ik heb er echt weinig voor gedaan! Ik ben bijna 20, en vorig jaar ben ik heel snel heel veel aangekomen. Ik voelde me erg slecht en mijn bloedsuiker was veel te laag, de dokter adviseerde me om meer calorieën te gaan eten...... Ik snapte er niets van en voelde me heel slecht, mijn moeder dacht dat ik er iets aan kon doen, maar ik werd door diëten alleen maar dikker, omdat ik altijd trek had. Ik zag er slecht uit. In de zomer kreeg ik Pfeiffer en sindsdien eet ik minder, omdat ik minder trek heb. Ik val heel snel af, maar niet te snel. Ik ben ook nog bij een diëtiste geweest en die zei dat het heel normaal is. Je lichaam denkt dat het nog in de groei is en wil veel voedsel. Nu is het gewend aan minder.... Ik ben er misschien niet knapper geworden, 'een lekker ding', maar ik voel me stukken beter. Iedereen zegt dat ik er beter uitzie, omdat het dikzijn gewoon niet bij mij paste, ben altijd slank geweest en zo zijn mijn ouders ook. Ik zag er erg opgeblazen uit, soort michelinvrouwtje............ Ik vind sommige stevigere vrouwen ook heel mooi, maar het past gewoon niet bij mij. Ik voel me gewoon niet lekker, veel suffer en duffer. Weinig energie en altijd problemen met kleren kopen (huilen in de paskamers), vooral omdat ik lang en toen dus erg stevig was...... Ik hoop dat ik nu al je vragen beantwoord heb! Liefs, NL-girl

Pagina's : [1] 2