Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tjaaaaaaaaaaaa je weet wel!!!!!!

fatja
20-03-2003, 22:26

salam allemaal kon het niet laten om te reageren hierop!!!!!! :kwaad: :kwaad: wallah ik vind het erg voor het Iraakse volk!!!!!!! :huil: :huil: en weet je wat ik ervan vind: ALS HIJ TOCH PERSE MACHT WIL EN OLIE WAAROM GAAT HIJ ZELF NIET NAAR IRAK EN DAAR VECHTEN IN DE PLAATS VAN AL DIE MENSEN EN VELE DAARVAN HEEL ONSCHULDIGE STUDENTEN (die omdat ze een beurs van de staat gekregen hebben en dus automatisch voor het leger ingeschreven zijn) NU VERPLICHT NAAR IRAK ZIJN GESTUURD MESKINE!!!!!!!!!!!! :kwaad: :kwaad: Hij is GROTE LAFAARD (en weet je hij heeft op een oneerlijke wijze de verkiezingen gewonnen, Youf de mega lafaard)!!!!!!! :kwaad: groetjes thalay :zwaai: :eek:

fatja
20-03-2003, 22:32
ewa ik ben ten eerste wel een moslima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ten tweede sadam is inderdaad geen heilige maar dan nog een oorlog lost niets op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga dan zelf he arabier en mohim kheb de indruk dat je bush maar ja das jouw mening tegen het mijne baslama

fatja
20-03-2003, 22:40
het enige dak nog te zegge heb ja jullie hebben gelijk het zijn twee slechte mannen dus massaaaal op straat komen zou ik zeggen en hopen dat die twee mannen gaan beseffen dat ze verkeerd bezig zijn.

masrawy
20-03-2003, 23:25
Origineel gepost door fatja ewa ik ben ten eerste wel een moslima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ten tweede sadam is inderdaad geen heilige maar dan nog een oorlog lost niets op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga dan zelf he arabier en mohim kheb de indruk dat je bush maar ja das jouw mening tegen het mijne baslama reageer niet op die vieze jood :kwaad:

GangstaLovin
20-03-2003, 23:53

Sadam sucks! Bush natuurlijk ook! Maar Sadam meer!

HalfBlood
21-03-2003, 03:04
Origineel gepost door ladyline Allebei zou ik zeggen!!!!!!!!!!! :auw: Prussies ! :(