Bekijk originele versie : het is helaas mis gegaan...
mooiste01
08-07-2005, 09:16
plots ben ik gisteren avond begonnen met bloeden dat steeds heftiger werd.
vanmorgen op de toilet viel er iets in de toilet dat echt een plop maakte, ik kon het helaas niet zien omdat ik geen schaal in de wc heb.
ik weet het nu effe niet...wie heeft dit ook meegemaakt?
Profiela
08-07-2005, 09:18
plots ben ik gisteren avond begonnen met bloeden dat steeds heftiger werd.
vanmorgen op de toilet viel er iets in de toilet dat echt een plop maakte, ik kon het helaas niet zien omdat ik geen schaal in de wc heb.
ik weet het nu effe niet...wie heeft dit ook meegemaakt?
:eek:
Dit meen je niet???????? O meisje ga als de sodemieter naar de dokter misschien is het een miskraam ik hoop het niet ga snel naar de arts lieverd, inshallah is er niks aan de hand lieverd..... :(
mooiste01
08-07-2005, 09:19
ik ben bang dat het een miskraam is...ik bloed nog steeds heel heftig.
islaamparel
08-07-2005, 09:28
salaam lieverd als ik jouw was zou ik zo snel mogelijk naar de huisart gaan om je te laten onderzoeken het kan misschien een miskraam zijn.ik hoop voor je dat het niet zo is inshallah maar daar ziet het er wel naar uit dus z.s.m naar een arts gaan
Ach meisje, zo te lezen is het echt een miskraam, ik heb het al een paar keer meegemaakt en herken jouw verhaal.
Bel je huisarts, waarschijnlijk gaat ze zeggen dat je je bloedingen moet afwachten, na 2 dagen moet het minder worden, zo niet dan moet je naar je huisarts of sturen ze je door naar het ziekenhuis.
Moehim belangrijkste is bel je huisarts en zij vertellen je wat je moet doen.
Sterkte meid en niet depressief hiervan worden, als het inderdaad een miskraam is zul je snel inshallah weer zwanger worden van een gezond kindje. Onthou alles heeft een reden, Sidi rabi wilde niet dat dit kindje gehandicapt op de wereld zou komen. Dat is voor mij tenminste altijd een troostende gedachte.
mooiste01
08-07-2005, 09:48
salaam lieverd als ik jouw was zou ik zo snel mogelijk naar de huisart gaan om je te laten onderzoeken het kan misschien een miskraam zijn.ik hoop voor je dat het niet zo is inshallah maar daar ziet het er wel naar uit dus z.s.m naar een arts gaan
ik bel hem wel op....ik heb dit in het begin van de zwanger schap uitvoerig besproken met de arts..dat het dus ook fout kan gaan...wat veel voorkomt in de eerste 12 weken.
ik denk ook niet dat ik een onderzoek krijg...meer een gesprek van wat nu en hoe verder.
mooiste01
08-07-2005, 09:49
weet er iemand hoe ik deze banner kan verwijderen?
saadia29
08-07-2005, 09:52
Ik wens je veel sterkte insha Allah.
Profiela
08-07-2005, 09:52
Ja ga naar "mijn hoekje" en dan zie je links staan "wijzig mijn ondertekening" en daar klik je op en dan ga je alles deleten en dan onderaan staat "sla wijzigen op" en dan is alles gewist!
:kus:
Sterkte meid, Allah zal je voor je sbar belonen.
meid ik vind t zo erg voor je heb t zelf ook meegemaakt ik wens je veel sterkte meid gair inshAllah en moge Allah je bijstaan
achermijnpc
08-07-2005, 10:03
sterkte meid, ik zou snel naar de dokter gaan meid
mooiste01
08-07-2005, 10:03
Ach meisje, zo te lezen is het echt een miskraam, ik heb het al een paar keer meegemaakt en herken jouw verhaal.
Bel je huisarts, waarschijnlijk gaat ze zeggen dat je je bloedingen moet afwachten, na 2 dagen moet het minder worden, zo niet dan moet je naar je huisarts of sturen ze je door naar het ziekenhuis.
Moehim belangrijkste is bel je huisarts en zij vertellen je wat je moet doen.
Sterkte meid en niet depressief hiervan worden, als het inderdaad een miskraam is zul je snel inshallah weer zwanger worden van een gezond kindje. Onthou alles heeft een reden, Sidi rabi wilde niet dat dit kindje gehandicapt op de wereld zou komen. Dat is voor mij tenminste altijd een troostende gedachte.
precies dat zei mijn man vanmorgen ook al.....koel hazja fiha gira.
ik voel me wel heel dubbel hoor...ik ben wel gaan werken om het van me af te zetten, ik wilde me eerst ziek melden mar dat heb ik toch niet gedaan anders zou ik thuis doordraaien.
selly kun jij mij wat meer vertellen..hoe is het bij jouw gegaan..hoe ver was je..en hoe lang heb je door gebloed?
weet jij ook hoe het verderv gaat met je cycles?
Old_Oem_Ishaaq
08-07-2005, 10:04
Veel sterkte sis, moge Allah het vervangen met iets beters, ameen
mooiste01
08-07-2005, 10:05
Ja ga naar "mijn hoekje" en dan zie je links staan "wijzig mijn ondertekening" en daar klik je op en dan ga je alles deleten en dan onderaan staat "sla wijzigen op" en dan is alles gewist!
:kus:
dank je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.