Bekijk originele versie : Dun Haar...
mocrogirlyxx
07-07-2005, 23:28
hallo Ik heb enorm dik haar en wil graag dun haar krijgen
iemand idee Hoe,..
Alvast Bedankt..:kus:
Laten snijden, dan dun je het wat uit.........
mocrogirlyxx
07-07-2005, 23:42
geef het aan mij ... :D
whahahhaha je mag het hebbe.. ;)
iemand idee Hoe,..
niet doen!!!
ik had eerst ook heel dik haar, nu het dun is heb ik zo'n spijt.. echt meid je krijgt echt heel erg spijt.. neem het van mij aan ik heb ervaring jammer geneg :(
islamwomen_18
08-07-2005, 08:53
:(
niet doen!!!
ik had eerst ook heel dik haar, nu het dun is heb ik zo'n spijt.. echt meid je krijgt echt heel erg spijt.. neem het van mij aan ik heb ervaring jammer geneg :(ik ook :(
Je bent echt gek als je dat doet!
Wees blij met je volle bos haar, ben ik ook! Nooit van me leven dat ik het uitdun. HELL NO!!
Hairfreak
08-07-2005, 11:47
Als je erg dik haar hebt moet je het zeker ff laten uitdunnen. Dat kan met effileerschaar, mes, etc. Maakt niet uit. Vraag je kapper. Je zult zien dat het, als het wat dunner is, lichter en luchtiger is, mooier valt, beter hanteerbaar is. Je zult er blij mee zijn. Het is trouwens ook het heersende modebeeld, dus snel naar de kapper!
helemaal niet..
dik is veel mooier.. en je kan het prachtig in model brengen.. en dun is niets en je kan er weinig mee..
ik heb van nature dun haar..Sinds ik een hoofddoek ben gaan dragen (vrije wil) is mijn haar ook nog eens gaan uitvallen!! Nu is het echt zielig met mij hoor. Kan geen leuke model erin krijgen, moet heel veel verzorging aan geven (hydraterende shampoo's en conditioners) Kan mijn haar niet te vaak wassen. En het gekke is: mijn haar is op z'n mooist als het vettig is geworden?!! Tja en die hoofddoek heeft ook nog eens ervorro gezorgd dat m'n haar op m'n hoofdhuid geen volume meer heeft. Het is helemaal platgedrukt:(. Ondanks dat blijf ik trots op mn hoofddoek. En m'n haar, tja. Dat is het wereldse leven, wanneer ik thuis ben dan kam ik mn haar naar voren en gaat er een klem in om een beetje volume te hebben voor mn man. Ieder heeft zn eigen probleem wat haar betreft. Galaka aalah oe farak. Wees blij met wat je hebt.
thefa2child
09-07-2005, 02:35
k heb ook dun haar mag k wat van jou k wil juist dik haaaar!!!
mocrogirlyxx
14-07-2005, 19:21
I wil juissstt Heell Graag Dun Haar..Het lukt me alleeen niet..
heb je daarnie speciaal champoo voor wella???
wipneusje
14-07-2005, 19:29
iemand idee Hoe,..
Ik heb dat ook, maar eigenlijk ben ik er wel trots op.. vooral als mensen vragen of ik haar extensions in heb.. wat dus niet zo is..
Meestal hebben mensen met dik haar, ook kleine krulletjes, dat heb ik weer niet, ik heb wel krullen maar dan niet van die kleintes..
En als je je haar dunner wilt laten lijken moet je er gewoon wat olie of wax in doen, dan gaat je haar plat zitten, en lijkt het wel de helft dunner!
mocrogirlyxx
14-07-2005, 19:36
Ik heb dat ook, maar eigenlijk ben ik er wel trots op.. vooral als mensen vragen of ik haar extensions in heb.. wat dus niet zo is..
Meestal hebben mensen met dik haar, ook kleine krulletjes, dat heb ik weer niet, ik heb wel krullen maar dan niet van die kleintes..
En als je je haar dunner wilt laten lijken moet je er gewoon wat olie of wax in doen, dan gaat je haar plat zitten, en lijkt het wel de helft dunner!
Heeey..
Jah dat heb k ook weer niett van dat krulletjss wel al mijn Haar nat is..
Als je dat wax er in d0et lijkt het alleen dunnerr of is het ook zo.. :confused:
Lmohim THnQ..
xx_Naila_xx
14-07-2005, 19:39
ik heb van nature dun haar..Sinds ik een hoofddoek ben gaan dragen (vrije wil) is mijn haar ook nog eens gaan uitvallen!! Nu is het echt zielig met mij hoor. Kan geen leuke model erin krijgen, moet heel veel verzorging aan geven (hydraterende shampoo's en conditioners) Kan mijn haar niet te vaak wassen. En het gekke is: mijn haar is op z'n mooist als het vettig is geworden?!! Tja en die hoofddoek heeft ook nog eens ervorro gezorgd dat m'n haar op m'n hoofdhuid geen volume meer heeft. Het is helemaal platgedrukt:(. Ondanks dat blijf ik trots op mn hoofddoek. En m'n haar, tja. Dat is het wereldse leven, wanneer ik thuis ben dan kam ik mn haar naar voren en gaat er een klem in om een beetje volume te hebben voor mn man. Ieder heeft zn eigen probleem wat haar betreft. Galaka aalah oe farak. Wees blij met wat je hebt.
I've Got The Same Problem maar ben t helemaal met je eens...Proud on my Headscarf! :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.