Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Raar

Pagina's : [1] 2 3 4 5

berbertje00
20-03-2003, 21:48

vandaag kwamen er allemaal leerlingen naar mij toegelopen om te zeggen dat ze tegen de oorlog zijn, gewoon in de pauze uit het niets Maar wel leuk om dat ze dat kwamen zeggen, maar echt de meeste ken ik niet en waarom kwamen ze naar mij toe?? Kunnen jullie me dat vertellen :confused:

Liloesh
20-03-2003, 21:49
Waren het marokkanen?

berbertje00
20-03-2003, 21:50
Origineel gepost door Liloesh Waren het marokkanen? nee het waren Nederlanders

Rossi980
20-03-2003, 21:50
Origineel gepost door berbertje00 vandaag kwamen er allemaal leerlingen naar mij toegelopen om te zeggen dat ze tegen de oorlog zijn, gewoon in de pauze uit het niets Maar wel leuk om dat ze dat kwamen zeggen, maar echt de meeste ken ik niet en waarom kwamen ze naar mij toe?? Kunnen jullie me dat vertellen :confused: omdat je mooie lippen heb lieve schat van mij :verliefd:

piraat
20-03-2003, 21:56

Origineel gepost door berbertje00 vandaag kwamen er allemaal leerlingen naar mij toegelopen om te zeggen dat ze tegen de oorlog zijn, gewoon in de pauze uit het niets Maar wel leuk om dat ze dat kwamen zeggen, maar echt de meeste ken ik niet en waarom kwamen ze naar mij toe?? Kunnen jullie me dat vertellen :confused: Misschien denken ze dat je een moslimextremist bent met je hoofddoek op :D

berbertje00
20-03-2003, 21:56
Origineel gepost door Rossi980 omdat je mooie lippen heb lieve schat van mij :verliefd: yeah right, alhoewel :ego: nee echt serieus, ik weet het echt niet waarom ze kwamen

berbertje00
20-03-2003, 22:01
Origineel gepost door piraat Misschien denken ze dat je een moslimextremist bent met je hoofddoek op :D :ego: denk je :rolleyes: er zijn meerdere met hoofddoeken :rolleyes:

Rossi980
20-03-2003, 22:02
Origineel gepost door berbertje00 yeah right, alhoewel :ego: nee echt serieus, ik weet het echt niet waarom ze kwamen Volgens mij dachten ze dat je Irakees was en wilden ze slijmen. Zehma interessant doen.

piraat
20-03-2003, 22:03
Origineel gepost door berbertje00 :ego: denk je :rolleyes: er zijn meerdere met hoofddoeken :rolleyes: maar jij hebt gevaarlijke looks. Ze schijten meteen in hun broek als ze dat zien. Ze zijn nergens banger voor dan voor een moslimextremist. Neem dat maar van mij aan. ;)

berbertje00
20-03-2003, 22:08
Origineel gepost door Rossi980 Volgens mij dachten ze dat je Irakees was en wilden ze slijmen. Zehma interessant doen. nee ze weten wel dat ik Marokkaans ben, dsu daar zal het niet aan liggen Ik had wel een keer een scene gemaakt, zal het daar aan liggen :rolleyes:

berbertje00
20-03-2003, 22:09
Origineel gepost door piraat maar jij hebt gevaarlijke looks. Ze schijten meteen in hun broek als ze dat zien. Ze zijn nergens banger voor dan voor een moslimextremist. Neem dat maar van mij aan. ;) Ja als blikken konden doden :D nee, ik weet echt niet waarom, maar ze schijten em zeker :bril:

piraat
20-03-2003, 22:09
Origineel gepost door berbertje00 Ja als blikken konden doden :D nee, ik weet echt niet waarom, maar ze schijten em zeker :bril: ;)

berbertje00
20-03-2003, 22:11
Origineel gepost door piraat ;) zal ik er misbruik van maken, ik heb nog een hele stapel verslagen die gemaakt moeten worden :rolleyes: nee ik vond het wel leuk dat ze effe kwamen vertellen dat ze er tegen waren :D

Rossi980
20-03-2003, 22:13
Origineel gepost door berbertje00 nee ze weten wel dat ik Marokkaans ben, dsu daar zal het niet aan liggen Ik had wel een keer een scene gemaakt, zal het daar aan liggen :rolleyes: Kijk dat is het. Maar mag ik weten wat voor scene dat was? :belgie:

piraat
20-03-2003, 22:13

Origineel gepost door berbertje00 zal ik er misbruik van maken, ik heb nog een hele stapel verslagen die gemaakt moeten worden :rolleyes: nee ik vond het wel leuk dat ze effe kwamen vertellen dat ze er tegen waren :D zeg meteen dat mijn schoenen gepoetst moeten worden :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5