Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'T Trefcentrum in Amstelveen

Pagina's : [1] 2

viP_schaapje
07-07-2005, 22:48

Dag dames, Ik had een klein vraagje, Heeft er ooit iemand een bruiloft gehad in 't Trefcentrum in Amstelveen? En hoe ziet het eruit als het wordt versierd etc. etc. Alvast bedankt, Groetjes Schaapje

miss_bruidje
08-07-2005, 00:19
Dag dames, Ik had een klein vraagje, Heeft er ooit iemand een bruiloft gehad in 't Trefcentrum in Amstelveen? En hoe ziet het eruit als het wordt versierd etc. etc. Alvast bedankt, Groetjes Schaapje hoi meid ik zelf heb daar 2 bruiloften meegemaakt.als het wordt gedecoreerd dan ziet het er wel mooi uit.alleen ze hebben daar een eigen catering en ik moet eerlijk zeggen dat ze niet zo goed zijn .maar de zaal zelf ziet er wel goed uit. :goedzo:

insaf_82
08-07-2005, 00:50
Hoi meid.. Mijn vriendin Mehdia ( fotograve) van Studio el Amal heeft daar een tijdje geleden een bruiloft meegemaakt. Die mensen hadden de zaal gedecoreerd en een marokaanse catering die gewoon bestila en vlees en eigen dessert hadden. En er waren marokaanse meiden van die cateringbedrijf die serveerden, dus ik had de videoband gezien.. Mooie grote zaal, netjes en met decoratie ziet 't er prachtig uit, dus zeker de moeite waard!! Veel succes verder met alle voorbereidingen!! Groetjes Insaf

Sihametje
08-07-2005, 13:55
150 euro is het per uur per zaal! Niet duur, maar als je 2 zalen doet dan wordt het wel wat duurder! Sih@metje.

viP_schaapje
08-07-2005, 15:15

Dag meisjes, Hartstikke bedankt voor jullie snelle reacties !! Dus als het mooi versierd wordt door een goede cateraar dan is het dus een mooi zaaltje bij de vrouwen dan? Maar hoe zit het met de mannen? Hebben die dan geen muziek en die zaal is dan ook niet versierd? En hoe zit het met el3maria? Want het plafond is niet hoog dan toch? Als het versierd is enz kan je bijv die loper in het midden plaatsen waar je over heen loopt? En de stoelen helemaal voorin? Is er ook genoeg dansruimte? Is het mooier dan Tulp? Of even mooi ...tenminste als trefcentrum decoratie enz heeft?? Ik wacht weer op jullie reacties... Veel liefssss

miss_burberry
08-07-2005, 15:41
Tulp is mooier.. Veeeeel mooier.. Hier in het trefcentrum kan je wel 3emmeria tillen.. Maar af en toe moeten de dragers een beetje buigen voor wat decoratie doeken die er hangen.. Deze zaal is niet lelijk.. Met wat mooie decoratie is ie heel mooi.. Ze hebben geen airco.. Wel van die draaiende ventilatoren met lampen aan het plafond.. Maar daar zitten van die decoratie doeken tegenaan.. Die een beetje de lucht tegenhouden.. Ga even een kijkje nemen.. Het is een leuke zaal.. En je hoeft niet perse hun catering te nemen.. :D

viP_schaapje
08-07-2005, 15:48
oow oke, maar dus als je kon kiezen dan had je tulp genomen?? En hoe zit het met de mannen bij trefcentum die hebben dan geen muziek toch?? Ik weet nou niet wat ik moet doen...Weet jij hoeveel tulp kost?? Veel liefssss

snoopie
08-07-2005, 15:52
Ik zou toch maar voor de tulp gaan.

Youssef1980
08-07-2005, 17:39
wie verzorgd de catering daar dan???? Please help!! Ik ben benieuwd

miss_burberry
08-07-2005, 20:16
oow oke, maar dus als je kon kiezen dan had je tulp genomen?? En hoe zit het met de mannen bij trefcentum die hebben dan geen muziek toch?? Ik weet nou niet wat ik moet doen...Weet jij hoeveel tulp kost?? Veel liefssss Ik zou zelf voor de tulp gaan.. Alleen is die wel heel snel volgeboekt, dus je moet snel zijn.. Je kan de zaal in 2-en delen van trefcentrum.. Maar dan wordt ie heel klein.. Er zit wel een zaaltje precies naast het trefcentrum.. Ik weet niet of die ook van hun is.. Daar kan je eventueel mannen doen.. Maar ik zou toch voor de tulp gaan.. De tulp is iets van 1800 euro ofzo.. Weet het niet precies.. Je moet ze even bellen.. www.detulpzalen.nl :D

miss_burberry
08-07-2005, 20:18
wie verzorgd de catering daar dan???? Please help!! Ik ben benieuwd Bedoel je trefcentrum? Zo, ja.. Zij zelf, gewoon nederlanders.. Dus geen bestilla :D Maar je kan voor je eigen catering zorgen.. Je bent niet verplicht die van hun te nemen..

viP_schaapje
08-07-2005, 23:30
En dan heb ik nog een vraagje :$ wat is nou een goeie normaal geprijsde cateraar? Heb jullie weleens gehoord van catering Hanan? Ik wacht op jullie reactie (alweer) :hihi:

miss_burberry
08-07-2005, 23:56
En dan heb ik nog een vraagje :$ wat is nou een goeie normaal geprijsde cateraar? Heb jullie weleens gehoord van catering Hanan? Ik wacht op jullie reactie (alweer) :hihi: Wordt een beetje gek van jou.. :maf2: :hihi: Euhm.. Ik vind zelf Al Ghazala, en Traiteur Hanan, en Saada uit Ede heel goed.. Je moet even contact met ze opnemen, en een offerte vragen.. En zo even vergelijken, wat jou het beste uitkomt.. Anders nog iets mievrouw? :o :hihi: !!

ladylove15
09-07-2005, 14:45
salaam kennen jullie de site van de zaal tulp alvast bedankt

viP_schaapje
09-07-2005, 19:18

ahahaahsorry miss_burberry :$ alles is ookzo onduidelijk enzoo , ech tbdankt voor je hulp !! maar heb je van catering hanan wel eens wat gezien op een bruiloft ? alsvast bedankt:hihi:

Pagina's : [1] 2