Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : fout of goed?

Chaimaa
20-03-2003, 21:29

vandaag op me stage was ik aan het afrekenen dus ik zag een mocro binnenkomen die beetje rond aan het kijken was..hij had een echt heel veel gekocht en die wou hij betalen met tegoedbonnen..was echt een vette stapel t.w.v ongeveer 1000 euro..k d8 van damn hoe kom je daar nou aan echt verdacht..dus een collega neemde het van me over en nam ze van hem aan en zei: momentje ik ben zo terug.. en ik zat hem maar aan te staren..me colleg ging de ''beveiliging'' halen..dus ik begreep wat ze bedoelde..hij bleef dus wachten.. ik wist wat er zou gebeuren en ik ging in t arabisch met hem praten van dat hij weg moest anders dat hij opgepakt zou worden en al die bla....ik zeg zo geef die bonnen hier en gek genoeg kreeg ik ze ook.. ik zei..allah ie seme7 en nu wegwezen hij zei: ik zoek je nog op en you ow 1..ik d8 bijemezelf van :eek: ..voor ik t weet was hij al weggerend..dus even later komt collega terug en ik zei dat hij ff weg was en straks zou terugkomen en dat hij die bonnen had achtergelaten..ze keken me vreemd aan maar ze vertrouwden me wel..ewa did i do the right thing?

T-ManiaC
20-03-2003, 21:32
Origineel gepost door Chaimaa vandaag op me stage was ik aan het afrekenen dus ik zag een mocro binnenkomen die beetje rond aan het kijken was..hij had een echt heel veel gekocht en die wou hij betalen met tegoedbonnen..was echt een vette stapel t.w.v ongeveer 1000 euro..k d8 van damn hoe kom je daar nou aan echt verdacht..dus een collega neemde het van me over en nam ze van hem aan en zei: momentje ik ben zo terug.. en ik zat hem maar aan te staren..me colleg ging de ''beveiliging'' halen..dus ik begreep wat ze bedoelde..hij bleef dus wachten.. ik wist wat er zou gebeuren en ik ging in t arabisch met hem praten van dat hij weg moest anders dat hij opgepakt zou worden en al die bla....ik zeg zo geef die bonnen hier en gek genoeg kreeg ik ze ook.. ik zei..allah ie seme7 en nu wegwezen hij zei: ik zoek je nog op en you ow 1..ik d8 bijemezelf van :eek: ..voor ik t weet was hij al weggerend..dus even later komt collega terug en ik zei dat hij ff weg was en straks zou terugkomen en dat hij die bonnen had achtergelaten..ze keken me vreemd aan maar ze vertrouwden me wel..ewa did i do the right thing? ;) k zou het ook gedaan hebben ...... Behalve als zijn kop me niet aanstond dan zou ik em gewoon laten. ................ T.

slimiatje
20-03-2003, 21:35
goed aan gedaan ik denk dat ik het ook zou hebben gedaan

MoCrOcHiCa
20-03-2003, 21:35
ik zou ook zo gedaan hebben, heel vaak komen van die kleine ***brakjes (morco's) op mijn stagepleh flashen ze3ma ik ga huilen ofsoow :rolleyes: la maar gaan man

EmiR_Soltan
20-03-2003, 21:36

Origineel gepost door Chaimaa vandaag op me stage was ik aan het afrekenen dus ik zag een mocro binnenkomen die beetje rond aan het kijken was..hij had een echt heel veel gekocht en die wou hij betalen met tegoedbonnen..was echt een vette stapel t.w.v ongeveer 1000 euro..k d8 van damn hoe kom je daar nou aan echt verdacht..dus een collega neemde het van me over en nam ze van hem aan en zei: momentje ik ben zo terug.. en ik zat hem maar aan te staren..me colleg ging de ''beveiliging'' halen..dus ik begreep wat ze bedoelde..hij bleef dus wachten.. ik wist wat er zou gebeuren en ik ging in t arabisch met hem praten van dat hij weg moest anders dat hij opgepakt zou worden en al die bla....ik zeg zo geef die bonnen hier en gek genoeg kreeg ik ze ook.. ik zei..allah ie seme7 en nu wegwezen hij zei: ik zoek je nog op en you ow 1..ik d8 bijemezelf van :eek: ..voor ik t weet was hij al weggerend..dus even later komt collega terug en ik zei dat hij ff weg was en straks zou terugkomen en dat hij die bonnen had achtergelaten..ze keken me vreemd aan maar ze vertrouwden me wel..ewa did i do the right thing? SaLam, Ik Vind Het Goed Voor Hem, Maar NieT Goed Voor Jou: SteL Je Voor Dat Er BeveiLigingscamera's Zijn? En Dat De Beveiliging ZieT Dat Jij In Het Arabisch PraaT En Zo Nodig Dat Er Nog Een Arabisch Sprekende Bij StaaT Die Jou VerKLikT? Voor De VolGende Keer, Meid Je Handelde OmdaT Je Medelijden Had, Maar Denk Voortaan Toch Beter Aanjezelf. Je KunT Er Ontslag Op Krijgen. LieFs

berbertje00
20-03-2003, 21:36
Origineel gepost door Chaimaa vandaag op me stage was ik aan het afrekenen dus ik zag een mocro binnenkomen die beetje rond aan het kijken was..hij had een echt heel veel gekocht en die wou hij betalen met tegoedbonnen..was echt een vette stapel t.w.v ongeveer 1000 euro..k d8 van damn hoe kom je daar nou aan echt verdacht..dus een collega neemde het van me over en nam ze van hem aan en zei: momentje ik ben zo terug.. en ik zat hem maar aan te staren..me colleg ging de ''beveiliging'' halen..dus ik begreep wat ze bedoelde..hij bleef dus wachten.. ik wist wat er zou gebeuren en ik ging in t arabisch met hem praten van dat hij weg moest anders dat hij opgepakt zou worden en al die bla....ik zeg zo geef die bonnen hier en gek genoeg kreeg ik ze ook.. ik zei..allah ie seme7 en nu wegwezen hij zei: ik zoek je nog op en you ow 1..ik d8 bijemezelf van :eek: ..voor ik t weet was hij al weggerend..dus even later komt collega terug en ik zei dat hij ff weg was en straks zou terugkomen en dat hij die bonnen had achtergelaten..ze keken me vreemd aan maar ze vertrouwden me wel..ewa did i do the right thing? ik zou het ook hebben gedaan

Chaimaa
20-03-2003, 21:41
tnx peeps ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht :) Origineel gepost door EmiR_Soltan SaLam, Ik Vind Het Goed Voor Hem, Maar NieT Goed Voor Jou: SteL Je Voor Dat Er BeveiLigingscamera's Zijn? En Dat De Beveiliging ZieT Dat Jij In Het Arabisch PraaT En Zo Nodig Dat Er Nog Een Arabisch Sprekende Bij StaaT Die Jou VerKLikT? Voor De VolGende Keer, Meid Je Handelde OmdaT Je Medelijden Had, Maar Denk Voortaan Toch Beter Aanjezelf. Je KunT Er Ontslag Op Krijgen. LieFs emir als ik dat had geweten had ik het niet gedaan..er was niemand ik moest draaien toe iedreen pauze had en wij hebben geen camera's hamdoullah..maar thanks anyway ;)

Dreamlover
20-03-2003, 21:47
:goedzo: Goed van je!

noel33
20-03-2003, 22:46
Chaima er valt altijd watvoor te zeggen, kijk je hebt gehandeld op je ointuitie,maar als ik het verhaal van Emir lees moet ik hem ook gelijk geven. Eeeeeeeeeeeen de volgende vraag die bij mij opreist is: "Van wie waren die bonnen? Wie weet heeft diegene er wel heel hard voor gespaard". Eeeeeen: De volgende x doet hij het weer want als iemand brutaal genoeg is om zo iets te doen, kent g1 schaamte, en zal het niet afleren als jij hem wegstuurt door te waarschuwen. Maar ik begrijp je wel. Groetjes Noel :zwaai: