Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL heeft demonstratie niet georganiseerd => plagiaat!!!

Pagina's : [1] 2

Nunja
20-03-2003, 20:42

Vanmiddag las ik een interessante discussie op dit forum. Mokromike pretendeerde dat AEL_NL de demonstratie van aanstaande zaterdag in Amsterdam heeft georganiseerd. Dat is natuurlijk een grove leugen en een erg lage daad van AEL_NL. Omdat ik vanmiddag geen tijd had om te reageren, wilde ik nu even reageren. Alleen kan ik de topic niet vinden. Is deze verwijderd? En zo ja waarom? Dat slaat namelijk nergens op... Ik vond het een hele goede discussie.

MueZli
20-03-2003, 20:48
Is dat een doodsbedreiging Tamza ?

Nunja
20-03-2003, 20:49
Origineel gepost door MüeZli Is dat een doodsbedreiging Tamza ? Daar gaat deze discussie niet over.

MueZli
20-03-2003, 20:51
Origineel gepost door Nunja Daar gaat deze discussie niet over. Een bedreiging gaat mij voor een discussie!

Nunja
20-03-2003, 20:53

Origineel gepost door MüeZli Een bedreiging gaat mij voor een discussie! Goed. Luister dan: mokro-mike is Nabil Marmouch, degene van AEL-NL die heeft gezegd dat hij Amerikanen liever in bodybags huiswaarts ziet keren dan dat ze de baas gaan spelen in Amerika. De opmerking van Tamza is ironisch bedoeld.

MueZli
20-03-2003, 20:55
Origineel gepost door Nunja Goed. Luister dan: mokro-mike is Nabil Marmouch, degene van AEL-NL die heeft gezegd dat hij Amerikanen liever in bodybags huiswaarts ziet keren dan dat ze de baas gaan spelen in Amerika. De opmerking van Tamza is ironisch bedoeld. Ben jij haar advocate ofzo? In haar tekst zit totaal geen nuance. Haar doodsbedreiging is uiterst gevaarlijk!

MueZli
20-03-2003, 20:57
Origineel gepost door Tamza_19 Nee, slimme sluier-agent, dat is het niet. Ik zei nml niet 'ik zorg ervoor dat je in een plastic zak afgevoerd wordt'. Of is begrijpend lezen te hoog gegrepen voor jou? Azul. Volgens mij besef je de serieusheid van je kwalijke uitspraken niet. Laat mijn sluier hier buiten.

MueZli
20-03-2003, 20:59
Origineel gepost door Tamza_19 Begrijpt ze niet, Nunja. Die hoofddoek die ze o zo graag provocerend draagt zit iets te strak om haar hoofd gebonden denk ik. Je laat je werkelijke gezicht zien op deze manier. Triest.

Nunja
20-03-2003, 20:59
Origineel gepost door MüeZli Ben jij haar advocate ofzo? In haar tekst zit totaal geen nuance. Haar doodsbedreiging is uiterst gevaarlijk! Blijf alsjeblieft van de xtc af waarvan de herkomst niet duidelijk is.

MueZli
20-03-2003, 21:04
Origineel gepost door kratje MUZLI ehte Imazighen meisjes dragen geen hoofddoek. Wat moet dat voorstellen? een Arabische schaamlap voor het hoofd? :kwaad: Je hebt jezelf al gediskwalificeerd als een serieuze discussie partner. Helaas. :)

Nunja
20-03-2003, 21:05
Origineel gepost door kratje MUZLI ehte Imazighen meisjes dragen geen hoofddoek. Wat moet dat voorstellen? een Arabische schaamlap voor het hoofd? :kwaad: Liever een schaamlap op mijn Amazighhoofd dan een stel billen zoals in jouw geval.

Asri
20-03-2003, 21:09
Origineel gepost door kratje een hoofddoek is nergens goed voor. Ik kan begrijpen dat je er een omdoet omdat je getrouwd bent,maar als teken van zogenaamde meisje met hoofddoek is kuis,zonder id del is Arabische woestijn gezever. Niet naar luisteren. Ze zijn tenslotte ook al Palestina en nu Irak kwijtgeraakt met hun zogenaamde intelligentie. :giechel: Ga jij eerst fatsoenlijk de Nederlandse taal leren voordat je uberhaupt praat over intelligentie.... -Y-

Nunja
20-03-2003, 21:10
Origineel gepost door kratje een hoofddoek is nergens goed voor. Ik kan begrijpen dat je er een omdoet omdat je getrouwd bent,maar als teken van zogenaamde meisje met hoofddoek is kuis,zonder id del is Arabische woestijn gezever. Niet naar luisteren. Ze zijn tenslotte ook al Palestina en nu Irak kwijtgeraakt met hun zogenaamde intelligentie. :giechel: Alsjeblieft, hou op met ruften, want bij elke ruft verlies je weer een hersencel. En je hebt er al zo weinig...

MueZli
20-03-2003, 21:12
Origineel gepost door kratje een hoofddoek is nergens goed voor. Ik kan begrijpen dat je er een omdoet omdat je getrouwd bent,maar als teken van zogenaamde meisje met hoofddoek is kuis,zonder id del is Arabische woestijn gezever. Niet naar luisteren. Ze zijn tenslotte ook al Palestina en nu Irak kwijtgeraakt met hun zogenaamde intelligentie. :giechel: Je maakt God uit voor een arabische woestijnzeveraar. Of doelde je expliciet op de profeet ? Anyway tis fijn als je nu gewoon aangeeft dat je een anti-islamist bent, dan is dat ook weer de wereld in geholpen. Succes Ouwe! :goedzo:

Asri
20-03-2003, 21:13

Origineel gepost door kratje Nunja is weer een Gnoenja aan het worden. denk na. In marokko in de rif waar ik ben geboren droegen ongetrouwde meisjes geen hoodfdoek, so what? Ik vind dat prachtig want hun haar was in oud berber haardracht gevlochten. Dat is mijn cultuur. Hoofddoek is arabisch woestijn cultuur. Waarom doe je nou voor als een Amazigh. Wat probeer je eigenlijk hiermee te bereiken?. Je bent al door de mand gevallen jochie. -Y-

Pagina's : [1] 2