Bekijk originele versie : Demonstratie
appelsap
20-03-2003, 20:02
WIE GAAT ER ALLEMAAL DEMONSTREREN ZATERDAG IN AMSTERDAM OP DE DAM??...HET SCHIJNT DAT BIJ DE VORIGE DEMONSTRATIE MEER NEDERLANDERS ZIJN OP KOMEN DAGEN DAN MOSLIMS :confused: ..HOOP DAT HET AANSTAANDE ZATERDAG ANDERS WORD..IEDEREEN MOET ZIJN STEM LATEN HOREN :D
GeenLeven
20-03-2003, 20:05
Insa'allah ga ik !
minous21
20-03-2003, 20:06
ikke mischien........
GeenLeven
20-03-2003, 20:09
Origineel gepost door kratje
IK NIET. SADDAM is een MOSLIM KILLER. Ik wil hem weg.
Met het meelopen in de demonstratie betuig je heus geen steun aan Saddam, juist aan de onschuldige burgers die zullen sterven in deze oorlog.
appelsap
20-03-2003, 20:12
IK NIET. SADDAM is een MOSLIM KILLER. Ik wil hem weg.
nooit zo een domme opmerking gehoord..dan weet jij niet wat de inhoud van deze demonstratie is..er komen onschuldige mensen om..en daar gaat het om ..en dit alles heeft invloed op ons allemaal..want dit is pas het begin..hierna komt iran..syrie..korea..saudi arabie...dat moet voorkomen worden
appelsap
20-03-2003, 20:16
VERTEL dat maar aan de Irakis die dooe SADDAM dagelijks wrden verkracht en vermoord. Is 1 miljoen Moslim doden nog niet genoeg voor jullie demonstranten? EN jullie zijn Moslims?
Lekker solidair met een TIRAN. :rolleyes:
je begrijpt het nog steeds niet he..dit is geen demonstratie voor saddam..dit is een demonstratie voor wereldse vrede...in de geschiedenis is al gebleken dat oorlog geen oplossingen bied..enkel verwoesting en leed..niet voor wie het bedoeld is ..nee voor de burgers..want de leiders pak je er niet mee...niemand praat goed wat saddam gedaan heeft..maar wat bush nu doet is in de voetsporen treden van saddam..en nog erger ik zie hem als een tiran die de macht over de hele wereld wil hebben..en het liefst iedereen ziet bekeren tot zijn geloof..
minous21
20-03-2003, 20:25
IK hoop dat ook Alle andere ARABISHE TIRANS worden weggeveegd.
WERD TIJD
INSALLAH
De Arabische leiders zijn inderdaad dictators! Maar democratie kan je niet afdwingen! Amerika wil de westerse waarden en normen een land opleggen.....en dat kan niet zomaar!
Ze verwijten Irak ervan dat ze resoluties niet nakomen van de VN, maar wat doet Amerika/ engeland.....ze lappen alle VN resoluties aan hun laars :rolleyes: :rolleyes:
De demonstratie is bedoeld om: te laten zien dat Amerika niet zomaar het recht mag hebben om andere landen aan te vallen.....en alle internationale verdragen schenden.......
We staan ook stil bij alle onschuldige doden die er zullen vallen.......
Tot zaterdag ;)
appelsap
20-03-2003, 20:25
wat de amerikanen willen doen is alle touwtjes in de handen hebben..en overal waar ze binnenvallen zetten ze een legerbasis sen die nooit of te nimmer zullen weggaan zo wil amerika stukkie bij stukkie alles in de gaten kunnen houden en als het kon alles overnemen..maar ze weten niet wat ze op hun hals halen..hoe langer deze oorlog voort gaat duren..hoe meer moslims in opstand zullen komen in europa..en dat zal niet enkel bij vredige demonstraties blijven..en dat hebben ze dan allemaal te danken aan bush en zijn haat creatie..elke moslim voelt zich verbonden met die mensen daar and its just a matter of time that the bomb will explode
minous21
20-03-2003, 20:30
gaan we weer.............jij Imazighen....ik arabier.....:rolleyes:
Laat maar...zitten..................
Ik wil geen Islamitische Staat in Irak. Ik wil DEMOCRATIE
STEUN HET VOLK. STEUN DE OORLOG
Sukkel..Islamitich gezien moet een staat DEMOCRATISCHE zijn...Oké Saddam was niet domocratisch, maar aangezien hij zo is, hoef je niet de hele Islamitiche gemeenschap af te wijzen, dat ze niet kunnen regeren..
Amirika is ook democratich, waarom luisteren zij niet naar hun volk,,Iedereen is daar tegen een oorlog..Kijk maar naar Engenland, ook rtegen de oorlog, er zijn zelf een paar hoge Politieke leiders afgestapt, omdat ze tegen de oorlog waren, maar ja wie luistert naar hun...
Noem jij dit nou Democraties?????
Origineel gepost door appelsap
WIE GAAT ER ALLEMAAL DEMONSTREREN ZATERDAG IN AMSTERDAM OP DE DAM??...HET SCHIJNT DAT BIJ DE VORIGE DEMONSTRATIE MEER NEDERLANDERS ZIJN OP KOMEN DAGEN DAN MOSLIMS :confused: ..HOOP DAT HET AANSTAANDE ZATERDAG ANDERS WORD..IEDEREEN MOET ZIJN STEM LATEN HOREN :D
Ik vraag me af of dit nog zin heeft????
Zo ja,..wat is jouw argument????
(60sec later..)
appelsap
20-03-2003, 21:00
Origineel gepost door Salaama
Ik vraag me af of dit nog zin heeft????
Zo ja,..wat is jouw argument????
(60sec later..)
of het zin heeft om eerlijk te zijn NEE..want ze doen toch wat ze niet laten kunnen..
het is meer de saamhorigheid onder elkaar..dat wij als maatschappij tegen enkele vorm van oorlog zijn..en dat wij mensen in nederland laten zien aan onze regering en aan de wereld dat we niet willen meedelen in deze onnozele oorlog..geleid door een tiran..
we kunnen ook thuis gaan zitten en niks doen..maar als je dit ziet dan krijg je gewoon de neiging om er wat tegen te doen..iwa het voert niet veel uit maar je laat in ieder geval je stem horen door te demonstreren
NoisySilence
20-03-2003, 21:03
Ik ga alleen als wouter bos zeker niet komt :D
appelsap
20-03-2003, 21:05
veel plezier. Je zult menig Leeg Hoofd Ontmoeten.
jou krat is leeg ..ga het maar vullen met flesjes heineken en je hoofd tegen de muur slaan :D
Kan deze lullo (kratje) hierboven mij gebanned worden of hoe zit dat nou?
-Y-
Negeren doet wonderen.
Moderator.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.