Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BEDEKTE BRUIDSJURK GEZOCHT(tegen elke prijs)

Pagina's : [1] 2

thafadjaht
06-07-2005, 20:11

Lieve lieve mensen, Ik ben met spoed op zoek naar een bruidsjurk die bedekt is. met bedekt bedoel ik niet dat er geen stukje arm of hals te zien mag zijn maar dus absoluut geen haltertop of strapless, dus daar plaatjes van sturen heeft geen zin. Belangrijk is dat de jurk niet simpel mag zijn, het moet niet zo'n coolie-jurk van satijn zijn met 1001 stukjes kant, maar ik hou best van kraaltjes etc. Ik weet ik stel misschien veel eisen; daarentegen staat dat ik bereid ben redelijk veel neer te leggen als ik mijn ideale jurk gevonden heb. maaarrr.....dan moet ik natuurlijk wel wat hebben. Huren of kopen maakt me niks uit, t liefst zelfs nog huren.. wie kan mij helpen?????????

lala_timoush
07-07-2005, 19:12
salaam mensen ik zoek ook dringend een bedekte bruidsjurk mij nicht die gaat binnenkort trouwen en wil graag een bedekte mer lange mouwen en niet zo open bij je boezem enzo wil graag huren als je wat weet wil je het me dan aub laten weten en erbij zeggen waar je woont en voor hoeveel je het verhuurd ik woon zelf in denhaag

Sporadisch
07-07-2005, 20:05
Tip: Je kan een mouweloze jurk kopen en dan hele mooie kanten stof kopen en er mouwen aan laten maken, heb ik vaak gezien en is echt ook prachtig!!! Succes!!!Wees creatief meiden kom op!!!! Wa salaam

zomerbruidje
07-07-2005, 21:57
Hallo! Ik ben afgelopen zomer getrouwd en heb mijn bruidsjurk maar 1 keer gedragen. Als je geinteresseerd bent, kun je me mailen. Mijn e-mail adres is zomerbruidje@yahoo.com Groetjes.

MISS1001NACHT
08-07-2005, 09:57

OOk ik heb een mooie bedekte jurk...voor 125 euro mag je hem huren: hij is mooi heeft een grote hoepel, een lange sleep en en een mooie sluier

Farah_18
08-07-2005, 15:54
Hallo! Ik ben afgelopen zomer getrouwd en heb mijn bruidsjurk maar 1 keer gedragen. Als je geinteresseerd bent, kun je me mailen. Mijn e-mail adres is zomerbruidje@yahoo.com Groetjes. Zou je m AUB naar mijn willen sturen.. Mijn e-mailadres is nadoria008@hotmail.com ALvast bedankt.. :)

thafadjaht
08-07-2005, 20:01
hallo dames bedankt voor de reacties zouden jullie mss de foto's hier kunnen plaatsen gaat wat makkelijker dan iedereen mailen kussss

moslima_girl16
08-07-2005, 20:01
hallo, Ik heb een prachtige aparte bedekte bruidsjurk. Met een mooie kraag en aan de voorkant bewerkt met steentjes . Een Als je het ziet ben je meteen verkocht Mail mij haytah@hotmail.com

Toffifee
08-07-2005, 20:20
Lieve lieve mensen, Ik ben met spoed op zoek naar een bruidsjurk die bedekt is. met bedekt bedoel ik niet dat er geen stukje arm of hals te zien mag zijn maar dus absoluut geen haltertop of strapless, dus daar plaatjes van sturen heeft geen zin. Belangrijk is dat de jurk niet simpel mag zijn, het moet niet zo'n coolie-jurk van satijn zijn met 1001 stukjes kant, maar ik hou best van kraaltjes etc. Ik weet ik stel misschien veel eisen; daarentegen staat dat ik bereid ben redelijk veel neer te leggen als ik mijn ideale jurk gevonden heb. maaarrr.....dan moet ik natuurlijk wel wat hebben. Huren of kopen maakt me niks uit, t liefst zelfs nog huren.. wie kan mij helpen????????? wat vind je hiervan? http://www.covers.nl/storage/vrouwen/images/groot/1016.jpg

Toffifee
08-07-2005, 20:23
heeft wel een diepe decollete, maar je kan als je naar buiten gaat een selham erover heen doen en bij de vrouwen vind ik dit persoonlijk heel erg netjes. Deze jurk is niet van mij hoor, maar je kan hem kopen bij covers bruidsmode in utrecht....verder weet ik niet...

moslima_girl16
08-07-2005, 20:41
Hey ik ben ook thawayagetsch!!!!!!

lala_timoush
08-07-2005, 22:32
ik ook thawayagetsch power

lala_timoush
08-07-2005, 22:34
en moslima_girl16 wil je plies fotos laten zien mijn nicht zoekt ook een bedekte bruidsjurk

moslima_girl16
09-07-2005, 12:14
Hallo Sorry ik heb geen foto voor je.

liefke
09-07-2005, 13:47

hey ik heb ook een bruidsjurk met kanten mouwen hij gaat boven aansluitend en van onderen gaat die wijd je moet m met een hoepel dragen . er zit ook een sluier bij , ik verhuur m dus als je intresse hebt stuur me een mail soadde24@hotmail.com

Pagina's : [1] 2