Bekijk originele versie : Mannen & Koken!!!!
Moslimaatje01
06-07-2005, 15:36
Mijn man probeerde gisteren het deeg voor de pizza te kneden, hij wilde het zo graag leren!!!!!
Nou het was grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wahahahahahha het deeg bleef aan zijn vingers hangen en ik kreeg gewoon buikpijn van het lachen.........
Wie heeft dit of iets soortgelijks meegemaakt met je mannetje?!!?!?!?
Profiela
06-07-2005, 15:39
Ik heb het nooit meegemaakt nee maar wel met deeg hij wilde het deeg omdraaien met zijn handen terwijl ie nog niet eens hard was geworden in de oven...:D Maar, hij kan prima koken daar ligt het niet aan alhamdoulilah...:D
Moslimaatje01
06-07-2005, 15:42
Hihihi mijn man kan gelukkig ook koken, maar deeg nog nooit en hij wilde het zo graag proberen, dus vandaar....
Maar voor de rest kookt ie heerlijke gerechten...
Profiela
06-07-2005, 15:44
Hihihi mijn man kan gelukkig ook koken, maar deeg nog nooit en hij wilde het zo graag proberen, dus vandaar....
Maar voor de rest kookt ie heerlijke gerechten...
:goedzo:
Moslimaatje01
06-07-2005, 15:48
mijn man kan heerlijk koken,alleen als hij kookt gebruikt hij alle pannen en borden en heel mijn keuken ligt dan onder de zafraan etc.
Dan kook ik toch liever zelf dan daarna de hele avond mijn keuken schoon moeten maken.
Meid komt me bekend voor, maar we moeten niet klagen, weet je hoevele mannen nog nooit een pan hebben aangeraakt, maar wel de inhoud opeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zoekertje75
06-07-2005, 15:53
die van mij kan heerlijk koken maar maakt er ook een zooitje van , maar daar geef ik niks om want als ik zo'n tongstrelende maaltijd verslonden heb, kan ik niet meer klagen !!!! :D
Le3robi_biNOKIA
06-07-2005, 15:54
ena koun kennet 3andie martie koun entayeb liya le3jeb
Moslimaatje01
06-07-2005, 15:57
die van mij kan heerlijk koken maar maakt er ook een zooitje van , maar daar geef ik niks om want als ik zo'n tongstrelende maaltijd verslonden heb, kan ik niet meer klagen !!!! :D
Dat bedoel ik!!!
zoekertje75
06-07-2005, 15:58
ena koun kennet 3andie martie koun entayeb liya le3jeb
ik spreek nog geen Arabisch wat betekend dat??
Sjoukran
Beslemma(dat zij de weinige dingen die ik weet) :o
hamdoulilah
06-07-2005, 16:03
Nou jullie moeten blij zijn mijn man weet niet wat koken is en niet wat afwassen is wat hij wel weet is eten. :(
zoekertje75
06-07-2005, 16:04
Dat bedoel ik!!!
ik weet wel een ander verhaal over een stuntpartij van mijzelf
Ik en mijn bekeerde boven buurvrouw wilden samen voor het eerst couscous maken
nu moet je weten dat ik (ben hollands)graag kook en ook graag experimenteer met allerlei keukens van alle windstreken
Dus ik snij de groenten kruid een lekker stukkie lams vlees , kook het vlles voeg de groente toe, laat de couscous wellen ondertussen en gooi m in de stoom (couscouspan) to zover geen vuiltje aan de lucht
toen ik de eerste keer de couscous in een grote schaal wat los wilde maken (zoals ik gezien heb bij mijn schoonmoeder) was ik een beetje "vergeten" dat die couscous dus enorm heet is dus ik ga er vrolijk met mijn handen in en zo heet dat ik alles eruit gooi en snel mijn handen onder de kraan stak..
met als gevolg dat werkelijk mijn hele keuken onder de couscous zat, nou je weet wel wat voor troep dat geeft echt het zat op het plafond
(het klinkt niet zo grappig als ik het zo vertel maar gebruik je fantasie en zie mij klungelen en springen door de keuken met kokende handen)
de buurvrouw kwam dus echt niet meer bij en ik ook niet..
f_mouslima2
06-07-2005, 16:17
nu moet je weten dat ik (ben hollands)graag kook en ook graag experimenteer met allerlei keukens van alle windstreken
Dus ik snij de groenten kruid een lekker stukkie lams vlees , kook het vlles voeg de groente toe, laat de couscous wellen ondertussen en gooi m in de stoom (couscouspan) to zover geen vuiltje aan de lucht
toen ik de eerste keer de couscous in een grote schaal wat los wilde maken (zoals ik gezien heb bij mijn schoonmoeder) was ik een beetje "vergeten" dat die couscous dus enorm heet is dus ik ga er vrolijk met mijn handen in en zo heet dat ik alles eruit gooi en snel mijn handen onder de kraan stak..
met als gevolg dat werkelijk mijn hele keuken onder de couscous zat, nou je weet wel wat voor troep dat geeft echt het zat op het plafond
(het klinkt niet zo grappig als ik het zo vertel maar gebruik je fantasie en zie mij klungelen en springen door de keuken met kokende handen)
:eek: :lol:
Moslimaatje01
06-07-2005, 16:19
Wahahahaha k zie t al helemaal voor me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIJN MAN KAN NET EEN EITJE BAKKEN!!
als ik ziek ben krijg ik gebakken eieren, of afhaal eten...
hij wou ze3ma een keer gaan koken, staat ie in de keuken met een schort om
waar staat de zout, wat voor kruiden moet ik gebruiken, welke pan is goed,
wel een ui of geen ui!!! ik was het zo zat dat ik tegen hem zij dat ik niet wil dat hij voor mij kookt! en sinds dien is hij goed voor het afruimen en afwassen :hihi: :hihi:
senhajiaa
06-07-2005, 18:06
maar wat koken ze dan allemaal ben wel benieuw naar wat ze koken alleen snelle makkelijke dingen of echt marokkaans? Noem eens wat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.