Bekijk originele versie : Hoe krijg ik het snel weg?
Hallo allemaal,
ik heb echt dringend jullie hulp nodig.
ik ben acht maanden geleden bevallen van een dochter. maar nu heb ik nog steeds last van een buikje :( . ik had voorheen nooit een buikje.
kan iemand mij goede tips geven over hoe ik zo snel mogelijk mijn buikje weg kan krijgen?
alvast heel erg bedankt! :goedzo:
zwangermeisje
06-07-2005, 14:03
misschien buikspier oeffeningen doen?
boyengirl
06-07-2005, 14:34
veel buikspier oefeningen doen is het enigste wat help
ik heb ook een flinke pens (buik op zijn brabans) aan over gehouden hahahhahaha
ik probeer het ook zo veel mogelijk tedoen maar ja als je 2 kinderen hebt rond lopen en het huishouden dan ebn je veelste moe s'avons
maar moet het echt volhouden veel succes groetjes
boy en girl
ja buikspieroefeningen. maar ik kan het niet zo plat op de grond of een matras. dat kan ik gewoon niet. je hebt van die apparaten om je buikspieren te trainen. maar helpen die echt??? wie heeft daar ervaring mee?
en ik kan het echt niet aanzien zo'n buikje. ik moet het weg hebben...
ik ben zo perfectionistisch ;)
marjam1983
06-07-2005, 14:38
ja buikspieroefeningen. maar ik kan het niet zo plat op de grond of een matras. dat kan ik gewoon niet. je hebt van die apparaten om je buikspieren te trainen. maar helpen die echt??? wie heeft daar ervaring mee?
en ik kan het echt niet aanzien zo'n buikje. ik moet het weg hebben...
ik ben zo perfectionistisch ;)
Ben je de rest van de extra kg wel kwijt geraakt na je bevalling, en duurde het lang?
Ben je de rest van de extra kg wel kwijt geraakt na je bevalling, en duurde het lang?
ik ben vrij snel alle extra kilo's kwijt geraakt. ik hield ook heel veel vocht vast toen ik zwanger was. ik ben in totaal 22 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. in plaats van 60 woog ik ineens 82 kilo. nu weeg ik ongeveer 61 a 62 kilo. dus dat is wel goed. ik moet alleen niet meer gaan wegen.
het enige waar ik me nog zo aan irriteer is mijn buik. ik vind een buik gewoon zo lelijk bij een vrouw. een dikke kont is kan, maar een dikke buik is echt afschuwelijk!!!! ik moet er gewoon echt helemaal van af. dat ik misschien een heel klein inimini buikje overhoud is niet zo erg...maar als ik nu zit dan zie je zo een buik eruit puilen. ik probeer het veel te camoufleren door middel van kleding. ook houd ik regelmatig mijn buik in..
Nog een paar kilotje eraf doen al wonderen. Ik had ook een buikje maar toen ik na de tweede bevalling kilo's onder mijn normale gewicht kwam had ik echt geen buik meer. Maar mijn huid was wel slap. Ik ging daarom ook elke dag steppen en spierverstevigende oefeningen doen. Had bij de bieb verschillende boekjes gehaald. Hierdoor is mijn buik ook straker geworden. Het vergt wel veel disipline om het elke ochtend en avaond te doen. Maar zodra je resultaat zie dan wordt het verslavend en wil je door blijven gaan.
oumkaltoum
06-07-2005, 16:27
Hallo allemaal,
ik ben acht maanden geleden bevallen van een dochter. maar nu heb ik nog steeds last van een buikje :( . ik had voorheen nooit een buikje.
kan iemand mij goede tips geven over hoe ik zo snel mogelijk mijn buikje weg kan krijgen?
Hoi meid,
ja ouderwetse sit ups zijn de beste, dus op de grond, wat apparaten betreft, die zijn maar tijdelijk en helpen niet echt, goede verkooptechnieken en meer niet. Fietsen, ja fietsen is de beste, niet hard fietsen maar op je gemak, op je eten letten. Buikspieroefeningen niet iedere dag doen, altijd een dag tussen laten, liefst op de nuchtere maag nadat je 2 glazen lauw water hebt gedronken. Je houdt altijd een buikje, is risico van het vak.
Succes.
Hallo allemaal,
Ik heb dat ook, ik wil er ook vanaf, heb wel zo'n aparaat voor de buikspieren i maar gebruik het zelden, heb vaak geen zin of ben te moe.
zelfde hier. denk dat je het maar moet accepteren.
Snelste manier is liposuctie maar of dat toegestaan is allahoe 3alaam. Je crois pas!
:haha::hihi:
ik heb ook een klein buikje van mn zwangerschap en volgens mij gaat ie nooit weg, sit-ups helpen bij mij ook niet. Ik denk dat zon buikje nooit weggaat tenzij je een buikwandcorrectie laat doen en het strak laat trekken!maar ja ik weet niet of het van 't geloof mag en zon operatie brengt ook risico's met zich mee. :jammer:
zelf heb ik zon klein slap buikje (uitgerekte huid van de zwangerschap, krijg je denk ik nooit meer strak!!!)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.