Bekijk originele versie : Marokkanen en discriminatie!
Als marokaan in nederland weet je denk ik wel wat het is om gediscrimineerd te worden..tenminste dat neem ik aan, wat ik echt niet begrijp is dat er ook door marokannen gediscrimineerd word en wel hier op het Forum...is dit een afspiegeling van de marokkaanse gemeenschap?? Ik hou mijn hart vast.... :(
De ene na de andere topic verschijnt hier over zwarten/negers etc...HOU DAAR AUB MEE OP!!
NoraNador
20-03-2003, 16:21
Dat weten we inderdaad ik vrees voor de gevolgen van deze oorlog. Iemand vroeg me of ik dan zou overwegen mijn hoofddoek af te doen.
HALLO IK BEN GEEN JUDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TUURLIJK NIET VOOR NIEMAND NIET!
Liefs Nora
Origineel gepost door perzik69
ARABIEREN ZIJN ZWAK en zullen Weldra NOORD AFRIKA aan de IMAZIGHEN verliezen, net zo als ze ook Palestina en Irak kwijt zijn.
nou ja...deze reactie begrijp ik niet helemaal... :confused:
Origineel gepost door NoraNador
Dat weten we inderdaad ik vrees voor de gevolgen van deze oorlog. Iemand vroeg me of ik dan zou overwegen mijn hoofddoek af te doen.
HALLO IK BEN GEEN JUDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TUURLIJK NIET VOOR NIEMAND NIET!
Liefs Nora
Ik had het niet over de oorlog NoraNador...meer over de discriminatie die ik hier lees op het Forum.
De oorlog zal grote gevolgen hebben voor ons moslims...terwijl wij hier elkaar uitschelden op het Forum, vechten onze broeders/zusters voor hun leven.
Moge Allah hen beschermen tegen het kwaad van Bush!
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
wellah als ik iemand een Marokkaanse dame zie lastig vallen dan gaat hij naar de IC en ik blij in de boeien.
Alleen voor marokkaanse dames spring je in de bres?? En de andere vrouwen....daar draai jij je hoofd voor om?
MOGE ALLAH BUSH STEUNEN in zijn strijd tegen de PAN ARABISCHE Moordenaar en verkrachter SADDAM
Moge Allah Bush...een hele grote nederlaag geven...eentje die hij en zijn familie nooooit zullen vergeten....en hopelijk gebeurt dit met alle Kafirs inclusief de joden (misschien hoor jij daar ook bij)
CHIFRA
Slaap jij maar door met je support voor de 1 mijoen moslims doder Saddam.
Bush is precies hetzelfde....alleen 1 verschil...Sadam komt toch nog voor de moslims op en Bush niet!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.