Bekijk originele versie : moe
hemeEnAarde
06-07-2005, 12:14
hallo meiden, wie van jullie is ook altijd zo moe?
ik heb gehoord dat knoflook hier goed voor is, wie weet hier meer van, want maakt niet uit hoe gezond ik eet, ik ben altijd moe. :(
zwangermeisje
06-07-2005, 12:15
misschien heb je last van ijzertekort ook wel bloedarmoede misschien kan je jou bloed een keer laten testen?
Ik ben ook altijd moe... :moe:
ik ook, maar heb me laten testen en ik had ijzertekort, dus heb dus een kleine 2 maanden ijzertabletten ingenomen, en voel me weer helemaal fit :goedzo:
ik ook, maar heb me laten testen en ik had ijzertekort, dus heb dus een kleine 2 maanden ijzertabletten ingenomen, en voel me weer helemaal fit :goedzo:
Ik heb ook ijzertabletten maar ik neem ze niet in, terwijl het juist zo belangrijk is als je borstvoeding geeft...
ik heb een lagebloeddruk :moe:
Misschien heb je Phijfer...
Ik heb ook ijzertabletten maar ik neem ze niet in, terwijl het juist zo belangrijk is als je borstvoeding geeft...
ik heb een lagebloeddruk :moe:
Ik heb ook bloedarmoede en dus ijzertekort...ik heb net die tabletten op en moet me weer gaan laten testen in het ziekenhuis :moe:
ik ben ook heel veel moe, weet niet waarom.
Misschien heb je Phijfer...
Inderdaad kan ook ziekte Pheipher zijn!
is besmettelijnk maar gaat wel na een tijdje over.
Sahab
Inderdaad kan ook ziekte Pheipher zijn!
is besmettelijnk maar gaat wel na een tijdje over.
Sahab
Schrijf je het zo??
Ik heb geen flauw idee hoe je het precies schrijft :kweetnie:
Ja, die ziekte is idd besmettelijk en dan ben je eigenlijk de hele dag door alleen maar moe... Je kan naar de dokter gaan op je te laten testen ;)
tangia21
06-07-2005, 12:44
ik ben ook altijd moe, zo erg moe dat ik door mijn sportschool niet meer mag sporten.Ik heb veeelste lage bloedruk :moe: waardoor ik ook de hele dag misselijk en hoofdpijn heb,dag in dag uit :moe:
Ik heb ook bloedarmoede en dus ijzertekort...ik heb net die tabletten op en moet me weer gaan laten testen in het ziekenhuis :moe:
ik heb hier weet ik veel hoeveel herhalings recepten, ik ben zelfs te moe om een pilletje in te nemen :moe:
ik ben ook altijd moe, zo erg moe dat ik door mijn sportschool niet meer mag sporten.Ik heb veeelste lage bloedruk :moe: waardoor ik ook de hele dag misselijk en hoofdpijn heb,dag in dag uit :moe:
Ik ben ook nog eens een aantal keer flauwgevallen door de misselijkheid en duizeligheid...
ik heb hier weet ik veel hoeveel herhalings recepten, ik ben zelfs te moe om een pilletje in te nemen :moe:
Ik begrijp wat je bedoelt..
beetje onsmakelijke vraag maar heb je het ook dat je stoelgang verandert wanneer je die pillen slikt??
Ik begrijp wat je bedoelt..
beetje onsmakelijke vraag maar heb je het ook dat je stoelgang verandert wanneer je die pillen slikt??
ja ik had dat
het werd zwart :wow:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.