Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrede in het Oosten is ook vrede in het Westen

LZN
20-03-2003, 15:16

De Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk staan erop ondanks grote tegenstand van de leden van de NV Veiligheidsraad, de meerderheid van de lidstaten en van de wereldbevolking, een oorlog tegen Irak te voeren. Beheersing van olievoorraden is hun motief. De Zionistische Entiteit steunt de oorlog, die haar in staat zal stellen het verzet tegen de bezetting te onderdrukken en de Palestijnse bevolking te verdrijven ("Transfer"). De Nederlandse regering neigt ernaar de Zionistisch-Angelsaksische agressie en hun neo-koloniale politiek in het Midden-Oosten te steunen. Hiermee veroorzaakt zij spanning en scheuring onder de bevolkingsgroepen in Nederland en de rest van europa.Demonstratie in Irak wordt niet gebracht door bommen. Wij EAL-ers en gelukkig ook vele andere mensen kunnne geen begrip tonen voor gewelddaden die daar begaan zullen worden tegen onze zusters en broeders. Wij eisen dat de Nederlandse regering niet deelneemt en geen medewerking verleent aan de oorlog tegen Irak. AEL roept daarom op voor een landelijke demonstratie op zaterdag 22 maart om 13:00 op de Dam in Amsterdam. Maaaaaaar daar houdt het niet op........ AEL vraagt haar leden en sympathisanten om op de dag dat de oorlog begint hun afschuw hiertegen te tonen... -> In Amsterdam om 19:00 bij het Amerikaanse consulaat aan het Museumplein -> In DenHaag om 19:00 bij het Amerikaanse Ambassadegebouw -> In Rotterdam om 19:00 bij het verzetsmomunent op het stadshuisplein..

GillDeLaTouret
20-03-2003, 15:44
IK GA NAAR MUSEUMPLEINNNNNNN :kwaad: maar k moet nu nog eerst effe ten...:p k kom net van school :hihi:

GillDeLaTouret
20-03-2003, 15:58
Insha allah :hoedaf: daar gaat mijn deal :huil:

GillDeLaTouret
20-03-2003, 16:02
:D lees je pm ;)

GillDeLaTouret
20-03-2003, 16:04

:bril: :goedzo: :hoedaf:

ClaudioLopez
20-03-2003, 16:05
ik hou van vrede

GillDeLaTouret
20-03-2003, 16:06
ey wil je naar museumplein? vanavond?

Junkie
20-03-2003, 16:07
Waarom ook nog een aparte demonstratie onder de vlag van het AEL, stelletje onruststokers.

ilhame
20-03-2003, 17:20
ik ga standaard vanavond naar museumplein en inshallah ook zaterdag naar demonstratie!!!