Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidloft in marokko!!!

missy_o
05-07-2005, 22:24

ik wil insha allah volgend zomer mijn bruidloft in marokko geven... nu wil ik graag weten wie heeft dit ook gedaan en hoe heb je het geregeld vanuit nederland? t lijkt mij gewoon veel mooier om in marokko te trouwen en spannender! ben benieuwd naar jullie reacties xxx

miss_burberry
05-07-2005, 22:30
Waar in marokko ga je dan trouwen :)

missy_o
05-07-2005, 22:31
oujda... inshallah

miss_burberry
05-07-2005, 22:34
oujda... inshallah Wat verstandig is, is als je deze zomer gaat... Alvast rond te kijken, en navraag te doen.. En als je tantes of nichtjes hebt daar, dan kunnen zij daar ook voor je regelen, als jij niet zelf kan gaan.. In marokko trouwen vind ik persoonlijk leuker dan hier.. :)

missy_o
05-07-2005, 22:38

ik heb altijd al in marokko willen trouwen, de sfeer is leuker en gezelliger en t gaat gewoon echt 3 dagen achter mekaar door, hier heb je de zaal tot een bepaalde tijd... ik ga helaas deze zomer niet naar marokko, ben paar maanden gelden geweest maar heb niet aan gedacht om er alvast voor te kijken. maar heb veel familie in marokko maar vertrouw niet zo maar iedereen met me feest haha je weet maar nooit.

miss_burberry
05-07-2005, 22:40
ik heb altijd al in marokko willen trouwen, de sfeer is leuker en gezelliger en t gaat gewoon echt 3 dagen achter mekaar door, hier heb je de zaal tot een bepaalde tijd... ik ga helaas deze zomer niet naar marokko, ben paar maanden gelden geweest maar heb niet aan gedacht om er alvast voor te kijken. maar heb veel familie in marokko maar vertrouw niet zo maar iedereen met me feest haha je weet maar nooit. Ik heb helaas geen ervaring met dingen in oujda.. Woon 500 km verderop :hihi: Maar ik lees hier vaak topics over feesten in oujda.. Er zijn daar wel mooie zalen las ik laatst.. Dus ik denk dat je op dit forum wel veel info kan verzamelen.. :goedzo: