Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bij Wie Komen Ze Ook Wel Eens Aan De Deur???....

Pagina's : [1] 2

Zin_Rabat
20-03-2003, 14:43

Ik Zat Net Lekker Rustig Achter Mijn Pc .Gaat De bel In Eens ik zo naar beneden, en die mensen kwamen me al niet bekend voor, en ja hoor ik deed de deur open en zag 2 vrouwen met van die lange rokken ik dacht owww neee pleaaas niet weer(aangezien er gisteren 2 mannen aan de deur kwamen met de zelfe bedoeling als hun) dus die vrouw begint zo:ja en wij komen hier om over het geloof te praten en over de juiste pad....... die god ons gegeven heeft daar is toch niets mis mee. ik onderbrak haar ik zo :mevrouw ik ben daar niet echt geintresseerd er in (aangezien ik echt helemaal kapot was ik had gisteren bijna heel de nacht niet kunnen slapen en eergisteren ook niet was een beetje ziekjes ik had de puf niet om met e echt in discussie te gaan.) Zei zo ja maar waarom niet is toch niets mis en en bla bla bla ........ik :kwaad: mevrouw voor jou is het juiste pad de christendom en Voor Mij De Islaaam!!!!!! zeg dat mogool ja daarom kom ik juist ook met je praten :confused: ik zo is goed wil je praten dan gaan we over de islaam praten .he en over ons geloof en toen begon ze er weer om heen te draaien. ik zo MEVROUW ik heb 2 nachten niet kunnen slapen en zoals u al ziet heb ik mij nachkleding nog aan! en zie ik er een beetje dizzy uit als u het niet erg vind ga ik weer .!!! zie je haar ja is goed dan laten we je en nog een hele preek er achter dacht echt zo :maf2: Maar komen Bij Jullie ook wel eens van die :maf2: En Hoe gaan Jullie Dan Met Hun Om???? :)

Afrowoman
20-03-2003, 14:48
heb ik ook zoooo vaak gehad!!!!! dan zeg je van ik ben een moslim (ben een turk) haalt ze zo'n turkse boekje tevoorschijn!!!! alsjeblieft zeg als of ik ineens een christenen word!!! debielen!!! waarom zou ik een christenen worden als er nou zo'n mooi geloof is als de islam!?!?!?!?!?!?! antwoord op je vraag: maar ik zeg gewoon dat ik niet geintereseerd ben

tatoezientah
20-03-2003, 15:02
whuauahahaha ik heb een vriendin die langs de deuren gaat, ze zegt dat iedereen heel aandachtig luistert en dat ze dan zeghgen dat ze er over gaan nadenken, mijn pa kickt ze altijd meteen weg :D

ClaudioLopez
20-03-2003, 15:08
bij ons niet aan de deur, maar wel heeel vaak komen ze me aanspreken op straat, ze komen altijd zeggen van , ''kom je zondag naar de kerk'', bla bla, ik zeg altijd gewoon ja ok, dan zijn ze tenminste meteen stil, als je zegt nee, blijven ze bij je plakken en slijmen en discussieren..

cambou
20-03-2003, 15:10

ooit kwamen ze bij mij en vertelde me dat ze de LEER VAN GOD KWAMEN BRENGEN. ik deed de deur wagenwijd open en zei tegen ze ZET MAAR IN DE ACHTERTUIN DAN PLAATS IK HEM ZELF WEL IN DE SCHUUR.

Classy.Lady
20-03-2003, 15:12
Hahaha ...Mijn broer weet zulke zaakjes goed af te handelen.. Weet je wat pas echt cruuuzzzz is...Als je met ze in discussie gaat terwijl je keniis hebt over de islam en het christendom.... Waah dan kijken ze je echt met die grote ogen aan... Dis ,dis en nogmaals dis! :D :D

ClaudioLopez
20-03-2003, 15:13
Origineel gepost door cambou ooit kwamen ze bij mij en vertelde me dat ze de LEER VAN GOD KWAMEN BRENGEN. ik deed de deur wagenwijd open en zei tegen ze ZET MAAR IN DE ACHTERTUIN DAN PLAATS IK HEM ZELF WEL IN DE SCHUUR. :lol: :haha: :hihi:

Zin_Rabat
20-03-2003, 15:19
Origineel gepost door cambou ooit kwamen ze bij mij en vertelde me dat ze de LEER VAN GOD KWAMEN BRENGEN. ik deed de deur wagenwijd open en zei tegen ze ZET MAAR IN DE ACHTERTUIN DAN PLAATS IK HEM ZELF WEL IN DE SCHUUR. Hahahahahahahahahaha :hihi: Als Ik Had geweten had ik ze het ook net gezegd want met dat soort onzin woordjes kwamen hun net ook en dan kijken ze je echt zo aan als of ze een spookzien als je over de islaam begint te praten maar ik geloof dat die vrouw stiekem pot was die achterhaar stond of zo ze keek zo vies :D ach ja en als het niet mag volgens christendom ja dan veranderen ze het toch of brengen ze een nieuw bijbel uit Bijbel Van het Jaar 2003 :D

taker3esht
20-03-2003, 15:57
wij maken dan gewoon de deur open en als ze er over beginnen,zeg je gewoon sorry geen interesse en dan weer de deur dicht doen:)

MaRoC_BoYs
20-03-2003, 20:06
Origineel gepost door ClaudioLopez bij ons niet aan de deur, maar wel heeel vaak komen ze me aanspreken op straat, ze komen altijd zeggen van , ''kom je zondag naar de kerk'', bla bla, ik zeg altijd gewoon ja ok, dan zijn ze tenminste meteen stil, als je zegt nee, blijven ze bij je plakken en slijmen en discussieren.. Durf je een discussie niet aan met ze?

cheima
20-03-2003, 20:29
ik doe geen eens open, blijf lekker door zappen :D :D :D languit op de bank t.v kijken laat maar bellen :lol:

misslatifa
20-03-2003, 20:34
Origineel gepost door ClaudioLopez bij ons niet aan de deur, maar wel heeel vaak komen ze me aanspreken op straat, ze komen altijd zeggen van , ''kom je zondag naar de kerk'', bla bla, ik zeg altijd gewoon ja ok, dan zijn ze tenminste meteen stil, als je zegt nee, blijven ze bij je plakken en slijmen en discussieren.. wollah meis je hebt gelijk ga ik ook eens probere!!!! hahahhahah vondt hem wel goed!!! :D :D :D :D maar ik zou gewoon zegge niet geintreseerd en de deur voor hun neus dicht doen!!!! ja tog makkelijk zat!!! :blauwkus: misslatifa

cheima
20-03-2003, 20:41
Origineel gepost door misslatifa wollah meis je hebt gelijk ga ik ook eens probere!!!! hahahhahah vondt hem wel goed!!! :D :D :D :D maar ik zou gewoon zegge niet geintreseerd en de deur voor hun neus dicht doen!!!! ja tog makkelijk zat!!! :blauwkus: misslatifa ahhahahahahahahahha het is een jongen :D :D :D meis ahahhahahahahahaha :giechel: :giechel:

Lady_moi
20-03-2003, 20:59
die kunnen zagen echt eruugggg

touzine
20-03-2003, 21:18

Origineel gepost door Zin_Rabat Ik Zat Net Lekker Rustig Achter Mijn Pc .Gaat De bel In Eens ik zo naar beneden, en die mensen kwamen me al niet bekend voor, en ja hoor ik deed de deur open en zag 2 vrouwen met van die lange rokken ik dacht owww neee pleaaas niet weer(aangezien er gisteren 2 mannen aan de deur kwamen met de zelfe bedoeling als hun) dus die vrouw begint zo:ja en wij komen hier om over het geloof te praten en over de juiste pad....... die god ons gegeven heeft daar is toch niets mis mee. ik onderbrak haar ik zo :mevrouw ik ben daar niet echt geintresseerd er in (aangezien ik echt helemaal kapot was ik had gisteren bijna heel de nacht niet kunnen slapen en eergisteren ook niet was een beetje ziekjes ik had de puf niet om met e echt in discussie te gaan.) Zei zo ja maar waarom niet is toch niets mis en en bla bla bla ........ik :kwaad: mevrouw voor jou is het juiste pad de christendom en Voor Mij De Islaaam!!!!!! zeg dat mogool ja daarom kom ik juist ook met je praten :confused: ik zo is goed wil je praten dan gaan we over de islaam praten .he en over ons geloof en toen begon ze er weer om heen te draaien. ik zo MEVROUW ik heb 2 nachten niet kunnen slapen en zoals u al ziet heb ik mij nachkleding nog aan! en zie ik er een beetje dizzy uit als u het niet erg vind ga ik weer .!!! zie je haar ja is goed dan laten we je en nog een hele preek er achter dacht echt zo :maf2: Maar komen Bij Jullie ook wel eens van die :maf2: En Hoe gaan Jullie Dan Met Hun Om???? :) Ja...........................maar ik sla ze gelijk 10 straten verder......... :D

Pagina's : [1] 2