Bekijk originele versie : Wat vind jij lelijk aan jezelf?
Salaam ..
Wat vinden jullie lelijk aan jullie zelf?
Ik vind mijn tanden echt lelijk.En ga na de vakantie een beugel inzetten inchallah ben zon schijterd van de tandarts dat ik met mijn stomme kop er daarom zo lang op heb gewacht.. :D
ik vind dat ik te kort ben, 1.52 m om precies te zijn ......
miss_rif21
05-07-2005, 20:38
een dikke kont heb
een grote en kleine borst, door borstvoeding :(
Mudawwanah
05-07-2005, 20:43
Misschien vreemd maar ik vind mijn voeten het lelijkst. En dat is wel degelijk een belangrijk lichaamsdeel. Maar alle lof zij Allah. We mogen eigenlijk niet klagen als we verder helemaal gezond zijn.
hmmm wat ik lelijk vind..... eerlijk? ik ben eigenlijk wel tevreden over mezelf..ik irriteer me nergens aan. ik heb wel een klein buikje...maar jah zoals ik altijd zeg liever een ijsje en een buikje dan geen ijsje en een platte buik ;)
saadia29
05-07-2005, 20:52
Veel, maar vooral de donkere kringen onder mijn ogen :(
Ik heb niks te klagen elhamdolilaah...
wil graag wat kilotjes eraf
Dreamlover
05-07-2005, 21:07
wil graag wat kilotjes eraf
Idem :hihi: en mn tenen :maf2:
stilleverlangen
05-07-2005, 21:09
Ik vind mezelf te dik. Maar alhamdoerillaah.
nouria_24
05-07-2005, 21:41
hmm, er mogen nog best een paar kilootjes af, maar hamdoelilah ik ben gezond en das het belangrijkste! ;)
ik wil een vage gezicht, zoals de popsterren :huil: maar jah, dat is meer make up dan wat anders :rolleyes:
Veel water,
goede dagcreme,
veel fruit binnen een maand heb je een hele mooie gave huid.
saadia29
05-07-2005, 22:11
ik wil een vage gezicht, zoals de popsterren :huil: maar jah, dat is meer make up dan wat anders :rolleyes:
Bedoel je niet een gave gezicht :rolleyes:
saadia29
05-07-2005, 22:13
Veel water,
goede dagcreme,
veel fruit binnen een maand heb je een hele mooie gave huid.
Ik drink echt amper water, het resultaat kan je zien aan mijn donkere kringen.
Dus heb net een halve liter achterover geslagen en ben er misselijk van geworden :maf2:
Ik ga nu echt proberen om dagelijks water te drinken :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.