Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echte henna in je haar

senhajiaa
05-07-2005, 19:35

Salaam is het mooi als je henna in je haar doet als je van nature zwart haar hebt. En hoe lang moet het er in blijven om een rode gloed te krijgen dus niet helemaal rood of zo maar alleen een gloed

lilchakir
05-07-2005, 20:00
Salaam is het mooi als je henna in je haar doet als je van nature zwart haar hebt. En hoe lang moet het er in blijven om een rode gloed te krijgen dus niet helemaal rood of zo maar alleen een gloed selaam ik heb het ook zo vaak gedaan henna maar bij ziet niemand niks alleen ik :confused: heb zelf ook zwart haar dus ik denk dat het daar door komt maar het is wel gezond

blauwe_hemel
05-07-2005, 20:55
IK zou ook graag wel eens henna willen doen alleen wil ik niet dat mijn haar een te rode kleur krijgt..Hoevaak doen jullie wel eens henna in je haar? En merk je ook dat je haar er gezonder van wordt?

Jamila18
05-07-2005, 21:00
IK zou ook graag wel eens henna willen doen alleen wil ik niet dat mijn haar een te rode kleur krijgt..Hoevaak doen jullie wel eens henna in je haar? En merk je ook dat je haar er gezonder van wordt? welke haarkleur heb je nu? en welke kleur wil je doen met henna?

blauwe_hemel
05-07-2005, 21:04

welke haarkleur heb je nu? en welke kleur wil je doen met henna? Heb als haarkleur bruin, en moet je er een kleur doen bij de henna? Is het niet de gewone henna die je in Marokko kan kopen? :o

magd0uline
05-07-2005, 21:36
ligt eraan welke henne je gebruikt.. de henna uit mar0kk0 is beter dan die ze hier verk0pen me zusje d0et altijd henna in mar0kk0 in haar haar en laat het een halve dagje zitten en dan heeft ze een m00ie gl0ed 0ver haar haar

senhajiaa
06-07-2005, 11:01
IK zou ook graag wel eens henna willen doen alleen wil ik niet dat mijn haar een te rode kleur krijgt..Hoevaak doen jullie wel eens henna in je haar? En merk je ook dat je haar er gezonder van wordt? het is zeker gezond voor je haar maar welke kleur je krijgt dat weet ik ook niet. Ik denk dat ik t gewoon probeer en dan zie ik t resultaat vanzelf wel

blauwe_hemel
06-07-2005, 11:21
het is zeker gezond voor je haar maar welke kleur je krijgt dat weet ik ook niet. Ik denk dat ik t gewoon probeer en dan zie ik t resultaat vanzelf wel Ja inderdaad, de kleur maakt eigenlijk niet zoveel uit (is toch bedekt onder de hijaab :D ) Ik ga het deze zomer inscha'Allah ook in Marokko doen

maghrebia01
11-07-2005, 10:06
succes ermee laat weten hoe het is gegaan.....oki?