Bekijk originele versie : a.s DINSDAG over een week dan is het zover
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
A.S DINSDAG over een week op 01-04-2003
komt mohammed 6 onze koning naar nederland en gaat hij een aantal hogescholen bezoeken waaronder fonty's hogescholen in eindhoven en HVA in amsterdam. Hij gaat daar spreken met jongeren en hun ambities.
BE there als je onze trots wil zien!!!!
oujdiameghrabia
20-03-2003, 14:02
komt hij echt
ja natuurlijk je kent me toch waarom zou ik dit verzinnen..
hij komt echt
ik heb het op 2M gezien
ik kon het ook nauwelijks geloven.
Origineel gepost door cambou
ik heb het op 2M gezien
ik kon het ook nauwelijks geloven.
Op hogescholen? Sliep je toen je dit bericht hoorde :D
Origineel gepost door Hafsat
Op hogescholen? Sliep je toen je dit bericht hoorde :D
hafsa ik meen het ik sliep niet ik hoorde het met mn eigen oren
GISTEREN AVOND JOURNAAL VAN 2M op maroc canaal
hafsa ik meen het ik sliep niet ik hoorde het met mn eigen oren
GISTEREN AVOND JOURNAAL VAN 2M op maroc canaal
Tell me more, tell me more then!!! :) Ik ga gelijk op die site kijken, oh wee als je liegt :stomp: :auw:
Tell me more, tell me more then!!! :) Ik ga gelijk op die site kijken, oh wee als je liegt :stomp: :auw:
heb je gekeken ik had toch gelijk maar ze willen niet dat iedereeen het weet denk ik???
oujdiameghrabia
20-03-2003, 14:30
ik geloof je wel
heb je gekeken ik had toch gelijk maar ze willen niet dat iedereeen het weet denk ik???
Je hebt gelijk :) Ik kon het niet op die site vinden, maar belde mijn zwager op, hij kijkt namelijk altijd naar 2M en hij bevestigde het! :) Dus mensen, Our King komt echt naar Nederland toe :Iluvu:
IEDEREEN MOET AANWEZIG ZIJN DAN WANT HIJ MOET EEN GOED BEELD VAN ONS KRIJGEN EN GEEN BULLSHIT WANT IK HOU VAN HEM!!!!!!
IEDEREEN MOET AANWEZIG ZIJN DAN WANT HIJ MOET EEN GOED BEELD VAN ONS KRIJGEN EN GEEN BULLSHIT WANT IK HOU VAN HEM!!!!!!
Ja man, misschien moet je een flyer maken of zo :)
Ja man, misschien moet je een flyer maken of zo :)
dat is een goed idee.
ik ga ze vandaag nog klaarmaken
dat is een goed idee.
ik ga ze vandaag nog klaarmaken
Maak er zoveel mogelijk, er moeten echt veel mensen komen. De oranisatie heeft zeker ook wel wat geregeld? Of weet je dat niet?
Maak er zoveel mogelijk, er moeten echt veel mensen komen. De oranisatie heeft zeker ook wel wat geregeld? Of weet je dat niet?
nee de organisatie is bang voor veel haisa en willen het besloten houden omdat de marokkaanse media er is
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.