Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : || :: Ode aan mijn School (deel 2) :: ||

Pagina's : [1] 2 3

EMIEN
20-03-2003, 13:09

KRIJG DE (gecensureerd) :kwaad: :zweep: :stomp: :):):)

chicamaroquia
20-03-2003, 13:16
:lol: meskien, levenloos vandaag yek. ;)

True_angel
20-03-2003, 13:19
emien is zow lief he!! heeft echt zow schattig babyfaceje.........

EMIEN
20-03-2003, 13:20
Origineel gepost door chica*******a :lol: meskien, levenloos vandaag yek. ;) Sjeker weten........:D Kheb vandaag eigenlijk 2 toetsen maar ben sjiek :( Heb gister voor niets zitten leren...........:(

Wal
20-03-2003, 13:21

Vind ik ook!:kwaad:

chicamaroquia
20-03-2003, 13:21
Origineel gepost door EMIEN Sjeker weten........:D Kheb vandaag eigenlijk 2 toetsen maar ben sjiek :( Heb gister voor niets zitten leren...........:( ah zielig :( beterschap :) ik heb zo een tentamen, ik heb niet geleerd... :o

EMIEN
20-03-2003, 13:22
Origineel gepost door Rizlane emien is zow lief he!! heeft echt zow schattig babyfaceje......... Wrijf het er maar in.........:o:(:p

True_angel
20-03-2003, 13:22
Origineel gepost door chica*******a ah zielig :( beterschap :) ik heb zo een tentamen, ik heb niet geleerd... :o had er gisteren 2 had ook nie geleerd te veel aan me hoofd........ maar over 2 weken heb ik weer tentames.......

True_angel
20-03-2003, 13:23
Origineel gepost door EMIEN Wrijf het er maar in.........:o:(:p is toch lief............... :D :D doen ze het welleens bij je in die wangetjes knijpen... vreselijk..........

EMIEN
20-03-2003, 13:23
Origineel gepost door chica*******a ah zielig :( beterschap :) ik heb zo een tentamen, ik heb niet geleerd... :o :eek: Moet ik nou de hele tijd op je letten........:jammer: Ik ga er vanuit dat je hartstikke slim bent en toch een voldoende gaat halen :ego: Want anders.............:p

EMIEN
20-03-2003, 13:25
Origineel gepost door Rizlane is toch lief............... :D :D doen ze het welleens bij je in die wangetjes knijpen... vreselijk.......... OEfff.......... Vroeger..........alleen maar..............:( Ik heb nog littekens van over gehouden..........:(:D

True_angel
20-03-2003, 13:27
Origineel gepost door EMIEN OEfff.......... Vroeger..........alleen maar..............:( Ik heb nog littekens van over gehouden..........:(:D ahhhhhhhh meskien..... kan me nog heel goed herineren toen ik klein was.... pffffff ik dacht dat ik dood ging. :rolleyes:

chicamaroquia
20-03-2003, 13:29
Origineel gepost door EMIEN :eek: Moet ik nou de hele tijd op je letten........:jammer: Ik ga er vanuit dat je hartstikke slim bent en toch een voldoende gaat halen :ego: Want anders.............:p ik weet niet wat ik zou moeten leren! we hoefden niks te leren. :D

EMIEN
20-03-2003, 13:30
Origineel gepost door Rizlane ahhhhhhhh meskien..... kan me nog heel goed herineren toen ik klein was.... pffffff ik dacht dat ik dood ging. :rolleyes: Als je 2ling bent is het alleen nog maar erger..........:( Dan gaat het 'schattigheid-effect' omhoog.................:D

EMIEN
20-03-2003, 13:32

Origineel gepost door chica*******a ah zielig :( beterschap :) ik heb zo een tentamen, ik heb niet geleerd... :o Wat is dat dan :p?

Pagina's : [1] 2 3