Bekijk originele versie : Mensen Hier Zijn Hypocriet
SmoothScorpio
20-03-2003, 12:58
oorlog in irak...enige reden waarom jullie er tegen zijn is omdat Saddam een moslim is en irak een moslim land is, jullie kijken niet naar alle slechte dingen die Saddam heeft gedaan, volgens mij weet de helft van jullie niet eens wat voor slechte dingen hij in het verleden heeft gedaan.
dat vind ik een beetje hypocriet :rolleyes:
chicamaroquia
20-03-2003, 13:00
ik weet heel goed dat Saddan geen lieverdje is. Zou het de VS ook daadwerkelijk om Saddam gaan dan hadden ze hem ook gewoon kunnen oppakken. Maar nee hoor, onschuldige Irakezen moeten er voor boeten! Het is niet aan de VS om Saddam af te zetten, zeker niet omdat ze het om de verkeerde redenen doen...
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:02
op wat voor manier wil je Saddam dan weghalen..?
hij neemt zn eigen volk ook ***** het komt allemaal op hetzelfde neer
Origineel gepost door SmoothScorpio
Wat is jou oplossing dan op dit probleem
Want het is een vraag waar de hele wereld mee zit.
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:04
ja ik lees hier veel dingen weet je, ik merk gewoon dat veel mensen hier bevooroordeelt zijn omdat Irak een moslim land is terwijl het daar helemaal niet om gaat, het gaat erom dat het regime van Saddam gewoon slecht is, mensen worden onderdrukt, mensen sterven van de honger, hele dorpen worden uitgeroeit door gifgassen van Saddam, geef mij dan maar die oorlog dan is dat allemaal voorbij
chicamaroquia
20-03-2003, 13:05
met die geweldige CIA agenten en weet ik het wat allemaal. Oorlog is niet de oplossing! Ze hadden hem allang kunnen oppakken. En waarom moet hij eigenlijk berecht worden voor iets wat Bush ook doet! :confused: Is het dan niet beter om ze allebei op te pakken en te berechten. Maar nee, want er is geen een land die zoiets durft voor te stellen... :rolleyes:
zolang ze zelf maar geen doelwit worden van de heksenjacht!
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:05
Origineel gepost door Feziefez
Wat is jou oplossing dan op dit probleem
Want het is een vraag waar de hele wereld mee zit.
oorlog, er vallen altijd slachtoffers in een oorlog, daar is niets aan te doen, oorlog is nou eenmaal niet eerlijk er gaan gewoon mensen dood.
Ik denk dat het beter is voor de irakese bevolking dat saddam gewoon oprot en er een democratisch systeem komt
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:07
Origineel gepost door chica*******a
met die geweldige CIA agenten en weet ik het wat allemaal. Oorlog is niet de oplossing! Ze hadden hem allang kunnen oppakken. En waarom moet hij eigenlijk berecht worden voor iets wat Bush ook doet! :confused: Is het dan niet beter om ze allebei op te pakken en te berechten. Maar nee, want er is geen een land die zoiets durft voor te stellen... :rolleyes:
zolang ze zelf maar geen doelwit worden van de heksenjacht!
ja ik ben het met je eens...Bush is ook een klootzak van mij mag hij dood.
maar denk maar niet cia agentjes saddam te pakken kunnen krijgen hoor anders hadden ze bin laden dus ook allang
oorlog, er vallen altijd slachtoffers in een oorlog, daar is niets aan te doen, oorlog is nou eenmaal niet eerlijk er gaan gewoon mensen dood.
Ik denk dat het beter is voor de irakese bevolking dat saddam gewoon oprot en er een democratisch systeem komt
OF... Geen oorlog kan ook, zet saddam zo onder druk dat hij een verkiezing moet opzetten..
Laat het volk democratisch een leider kiezen onder toezicht van de VN
en klaar. Geen oorlog.., wel een democratisch gekozen leider...
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:11
denk je dat ie dat toelaat..?? hij wilt koste wat kost aan de macht blijven
chicamaroquia
20-03-2003, 13:15
ja ik ben het met je eens...Bush is ook een klootzak van mij mag hij dood.
maar denk maar niet cia agentjes saddam te pakken kunnen krijgen hoor anders hadden ze bin laden dus ook allang Bin Laden is een ander verhaal, die zit ondergedoken! Saddam wandelde tot voor kort nog vrolijk over de straten van Baghdad! Maar wat ik duidelijk probeer te maken is eigenlijk het volgende:
Jij vind de mensen hypocriet omdat ze tegen een oorlog zijn omdat Saddam moslim is (wat nog maar te bezien valt) en het Irakeze volk voor een merendeel uit moslims bestaat. Maar dat is de reden niet. De reden is dat Bush jr voor zijn verjaardag een wereldbol heeft gekregen die vroeger van zijn pappie is geweest (zeg maar een erfenis van vader op zoon) en die wereldbol nu zijn persoonlijk bezit is. Toen hij soldaatje wilde spelen in Afghanistan heeft ie dat gedaan. En wat heeft het opgeleverd behalve vele burgerslachtoffers? Niks, nada, niente! Het land wordt helemaal niet opgebouwd, er zijn nog vele stammen actief in het land die moorden, verkrachten en mishandelen. Iedereen heeft zijn handen van Afghanistan afgetrokken en het land aan haar lot overgelaten. En dat ondanks eerdere beloftes! Hetzelfde zal nu ook met Irak gebeuren.
Nu Bush jr zijn heeeeeeeeeele grote auto wil tanken heeft ie olie nodig en waar kan je die beter halen dan in Irak. En niet te vergeten, het mooiste voor een vader is om te zien dat zijn zoon in zijn voetsporen treedt!
denk je dat ie dat toelaat..?? hij wilt koste wat kost aan de macht blijven
DAt weet je niet..
EN trouwens ik heb tijdens dit hele gebeuren zo weinig uit Saddam's mond zelf gehoord
van wat hij er van vind, wat zijn doel is
Alleen Bush hoor ik steeds zeggen, dat Saddam een WAARSCHIJNLIJK
massavernietigingswapens heeft, (amerika ook trouwens)
en waarschijnlijk chemische wapens, ze hebben niets gevonden...
dus op wat voor grond valt Bush Irak aan??
SmoothScorpio
20-03-2003, 13:31
Origineel gepost door chica*******a
Bin Laden is een ander verhaal, die zit ondergedoken! Saddam wandelde tot voor kort nog vrolijk over de straten van Baghdad! Maar wat ik duidelijk probeer te maken is eigenlijk het volgende:
Jij vind de mensen hypocriet omdat ze tegen een oorlog zijn omdat Saddam moslim is (wat nog maar te bezien valt) en het Irakeze volk voor een merendeel uit moslims bestaat. Maar dat is de reden niet. De reden is dat Bush jr voor zijn verjaardag een wereldbol heeft gekregen die vroeger van zijn pappie is geweest (zeg maar een erfenis van vader op zoon) en die wereldbol nu zijn persoonlijk bezit is. Toen hij soldaatje wilde spelen in Afghanistan heeft ie dat gedaan. En wat heeft het opgeleverd behalve vele burgerslachtoffers? Niks, nada, niente! Het land wordt helemaal niet opgebouwd, er zijn nog vele stammen actief in het land die moorden, verkrachten en mishandelen. Iedereen heeft zijn handen van Afghanistan afgetrokken en het land aan haar lot overgelaten. En dat ondanks eerdere beloftes! Hetzelfde zal nu ook met Irak gebeuren.
Nu Bush jr zijn heeeeeeeeeele grote auto wil tanken heeft ie olie nodig en waar kan je die beter halen dan in Irak. En niet te vergeten, het mooiste voor een vader is om te zien dat zijn zoon in zijn voetsporen treedt!
ja ik ben het helemaal met je eens hoor, ik kijk alleen naar de irakese bevolking, die leven nu onder vreselijke omstandigheden, ze zijn hun leven nooit zeker en als een oorlog daar aan iets kan veranderen ben ik voor een oorlog.
Wat Saddam betreft die wandelt helemaal niet rond in de straten Hahaha die heeft meer dan 30 dubbelgangers en word 24 uur per dag beschermt door zn elite legertje, geloof mij maar dat je hem niet zo makkelijk ontvoert hoor.
_h4T3d_sE7eN
20-03-2003, 13:32
aandachtzoeker...
chicamaroquia
20-03-2003, 13:32
ja ik ben het helemaal met je eens hoor, ik kijk alleen naar de irakese bevolking, die leven nu onder vreselijke omstandigheden, ze zijn hun leven nooit zeker en als een oorlog daar aan iets kan veranderen ben ik voor een oorlog.
Wat Saddam betreft die wandelt helemaal niet rond in de straten Hahaha die heeft meer dan 30 dubbelgangers en word 24 uur per dag beschermt door zn elite legertje, geloof mij maar dat je hem niet zo makkelijk ontvoert hoor.
Maar de Amerikanen scheppen toch altijd zo op van hoe geweldig ze wel niet technologisch zijn ontwikkeld en hoe je in feite iedereen wel niet kan traceren! :rolleyes:
Dat moeten ze nu ook maar waarmaken :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.