Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Meeste Dromen Zijn Geen Bedrog..

Vin
20-03-2003, 10:31

De meeste dromen zijn geen bedrog.. Maar als ik wakker word naast jou nachtmerrie ik nog Ik ruik je adem en spuug in je gezicht Je bent een nachtmerrie die naast mij ligt Je kijkt me aan ik scheld je uit Een keer in de zoveel tijd komen drooooooooomeeeeeeeeeeeen uiiiiiitt Jij kan de zon laten verdwijnen want jij loopt langs en de wolken verschijnen

PerfectTangawia
20-03-2003, 10:32
Origineel gepost door Vin De meeste dromen zijn geen bedrog.. Maar als ik wakker word naast jou nachtmerrie ik nog Ik ruik je adem en spuug in je gezicht Je bent een nachtmerrie die naast mij ligt Je kijkt me aan ik scheld je uit Een keer in de zoveel tijd komen drooooooooomeeeeeeeeeeeen uiiiiiitt Jij kan de zon laten verdwijnen want jij loopt langs en de wolken verschijnen HAHAHA.. heb je niets te doen of zo.....??? TANGAWIA

Vin
20-03-2003, 10:34
IS die nieuwe liedje van Mocro Borsato :D je moet het zingen met die melodie van marco borsato:D is leuk :D

Najat_the_Don
20-03-2003, 10:36
ziekkkkkkkkk :maf:

tatoezientah
20-03-2003, 10:37

ja man Ziekkkkkkkkkkkkk :jammer: Best wel grappig eigenlijk :o

Mistique
20-03-2003, 12:17
mensen zijn melig... :rolleyes:

koezina_lady
20-03-2003, 12:19
Origineel gepost door Vin De meeste dromen zijn geen bedrog.. Maar als ik wakker word naast jou nachtmerrie ik nog Ik ruik je adem en spuug in je gezicht Je bent een nachtmerrie die naast mij ligt Je kijkt me aan ik scheld je uit Een keer in de zoveel tijd komen drooooooooomeeeeeeeeeeeen uiiiiiitt Jij kan de zon laten verdwijnen want jij loopt langs en de wolken verschijnen zo die lahmar heeft weer niets te doen. echt een zieke mens. 3la ezel

chicamaroquia
20-03-2003, 12:19
Origineel gepost door Vin De meeste dromen zijn geen bedrog.. Maar als ik wakker word naast jou nachtmerrie ik nog Ik ruik je adem en spuug in je gezicht Je bent een nachtmerrie die naast mij ligt Je kijkt me aan ik scheld je uit Een keer in de zoveel tijd komen drooooooooomeeeeeeeeeeeen uiiiiiitt Jij kan de zon laten verdwijnen want jij loopt langs en de wolken verschijnen ik ga 'm zingen op de ritme van pony :D