Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vanaf 1 aug.

Alhocimatje
04-07-2005, 19:58

ben ik ECHT werkloos :jammer: maar nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe baan, maar hoe,wie,wat, WAAR moet ik beginnen met zoeken, ejow er zijn zoveel sites, zoveel uitzendbureaus ik raak helemaal :maf2: kan iemand me tips geven van bedrijven of uitzendbureaus ofzo waar je ook echt wat kunt bereiken?? het liefst alleen in amsterdam... ik zou jullie heel dankbaar zijn, ik stel het namelijk steeds uit maar nu moet ik echt weer beginnen met solliciteren

onschuldige22
13-07-2005, 20:21
wat voor werk doe je nu dan en wat voor werk zoek je nu mischien kan ik jewel helpen

SoeSje
13-07-2005, 21:12
ben ik ECHT werkloos :jammer: maar nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe baan, maar hoe,wie,wat, WAAR moet ik beginnen met zoeken, ejow er zijn zoveel sites, zoveel uitzendbureaus ik raak helemaal :maf2: kan iemand me tips geven van bedrijven of uitzendbureaus ofzo waar je ook echt wat kunt bereiken?? het liefst alleen in amsterdam... ik zou jullie heel dankbaar zijn, ik stel het namelijk steeds uit maar nu moet ik echt weer beginnen met solliciteren Salaam, Ik wilde hierop wat zeggen, als dat mogelijk is. Momenteel ben ik ook werzoekende naar een vaste baan en het valt erg tegen. 'K dacht dat het makkelijk zou zijn om een baan te vinden in mijn studierichting, maar viel tegen. Ik geloof er heilig in, dat ik een baan zal vinden, als je maar geduld hebt in dit leven. Ik zou zeggen, geef nooit op en blijf nooit aan jezelf twijfelen, want dat telt ook mee in het vinden van een baan. En of dat je droombaan zal zijn, daar moet je nog achterkomen. Sterkte.! Wa Alleikoum Salaam.