Bekijk originele versie : Naar wat voor muziek luister jij eigenlijk?
younesel18
24-04-2002, 15:36
Ik had laatst zo'n trance cd in mijn discman en die had ik samen met min discman uitgeleend aan een marokaans meisje. Ze ging even luisteren naar de cd die erin zat en toen keek ze me met verbaasde ogen aan. Weet je wat ze tegen me zei? Luister jij naar dit soort muziek????? Ik zei dat die ik die discman geleend had aan een vriend die per ongeluk die cd erin had gelaten. Ze was toen opgelucht. Wat ik probeer te zeggen is dat marokanen denken dat ze alleen maar naar r&b en marokaanse muziek luisteren. (denk ik) Ik luister alleen op de radio naar dat soort muziek(trance) Af en toe dus. Laatst was ik naar een bedrijfsfeestje met een ander marokaans meisje en die had zo'n zin om te dansen (op dat soort muziek(trance)) Begrijpen jullie wat ik bedoel? Wat luisteren jullie? graag een uitgebreide mening
Peace in da middle-east
soussiasaida
24-04-2002, 15:41
Trance :eek: ?? bahhhhh maar ja het is maar waar je van houd natuurlijk.
Ik luister veel naar soussia, chaabi, rai maar vooral naar cheb NASRO:boogie:!!! en voor de rest tja ben wel zo'n beetje van alle markten thuis.......
igzeneej
24-04-2002, 15:43
ik hou het meest van chaabi - oud egyptisch - barbarisch ...en af en toe neger muziekje -speed garage !!! and thats it !!! :D
2 step UK garage baby ;)
Ciao Baby ;)
igzeneej
24-04-2002, 15:48
Cheb MIMOUN el oujdi :boogie:
hij is pas goed !!! ... Farid el atrach !!!
dounia_dana
24-04-2002, 15:59
IK GA HELEMAAL VOOR DE SHIGAT EN CHAABI!!!
lelalaila
24-04-2002, 16:07
Origineel gepost door igzeneej
Cheb MIMOUN el oujdi :boogie:
hij is pas goed !!! ... Farid el atrach !!!
ZEKER WETEN EN NATUURLIJK OOK CHEB NAIM EN NOG ZO'N HONDERDE ANDERE, EN NATUULIJK 2 STEP!!! ZEKER LEKKERE DANS MUZIEK!
CRAZY_BABY HEB JIJ OOK CD'S DAARVAN?
lelalaila
24-04-2002, 16:08
[EN NIET TE VERGETEN DAKAT MARAKKECHIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TAKEZ TAKEZ[COLOR=skyblue]
igzeneej
24-04-2002, 16:10
Eh trance doet het ook wel af en toe !!! :D
Origineel gepost door lelalaila
ZEKER WETEN EN NATUURLIJK OOK CHEB NAIM EN NOG ZO'N HONDERDE ANDERE, EN NATUULIJK 2 STEP!!! ZEKER LEKKERE DANS MUZIEK!
CRAZY_BABY HEB JIJ OOK CD'S DAARVAN?
Jaaaaa daar heb ik cd´ssss van..
Ciao Baby ;)
Lil_Saida
24-04-2002, 16:20
Ik hou van r&b, trance en rap....
Naar marokkaans/arabisch muziek luister ik niet zo vaak....
Het liedje waar ik nu helemaal gek op ben, is van DJ Sammy: Heaven....
Ik ga helemaal uit m'n dak als ik dit liedje hoor!!
Lil_Saida :zwaai:
Selmaatje
24-04-2002, 16:21
aaaaayy ReGGaeee tuurlijk (Bob Marley, Alpha Blondie), en Turkishh tuurlijk soms Marokanishhh,,,en standaard rap en R&B..eN trance kan soms ook wel mooi zijn met een vette BeaT.!
lelarifia
24-04-2002, 16:26
SAID MAROUARI IS PAS GOED EN NATUURLIJK JEDWANE :Iluvu:
EN LUISTER OOK AF EN TOE NAAR R&B EN RAP
dounia_dana
24-04-2002, 16:32
STOP IN THE NAME OF DOUNIA DANA!!!
Wielie ik ben een belangrijk persoon vergeten. JEDWANE!!!!!
MIJN LIEVE OOMPIE!!!
Dounia Dana
He Dounia, die van gisteren was gruwelijkkkkkkkkkk....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.