Bekijk originele versie : Een nare droom!
Hallo allemaal!
Ik heb vandaag een hele nare droom gehad! :(
Er brak oorlog en ik schuilde met mijn broertje in onze huis! Maar de soldaten vielen ons huis! Ik rende van ze weg en had mij broertje in mijn armen! De soldaten renden achter mij aan en schoten op het lijfje van mijn broertje! Mijn broertje smeekte mij om ze tegen te houden want het doet pijn (nu nog steeds klinkt zijn gesmeek in mijn oren!). Maar op een gegeven moment gaf hij zo’n oorverdovende pijnlijke gil en hij was dood!
Ik schrok wakker en mijn hart bonsde als een gek en merkte dat ik aan het huilen was! Ik liep mijn kamer uit en rende naar zijn kamer! Tot mijn verbazing lag niet in zijn bedje. Oen liep ik rustig naar mijn ouderskamer en maakte de deur heel zachtjes open (wat bij ons niet mag zonder te kloppen)! Toen zag ik dat dat kleine mormel bij mijn ouders sliep! Opgelucht liep in naar mijn kamer terug!
Volgende dag wekte ik mijn broertje en nam hem in mijn armen en gaf hem een dikke knuffel! Voordat ik hem naar de peuterspeelzaal bracht ging ik langs de bakker en kocht een chocolade croissantje voor hem!
Op weg naar school dacht ik hoe erg het zal zijn als ik mi broertje verloor! Dat deed me ook denken aan alle die moeders in Palestina en Irak! Lah ikoen fie 3awenhoem! Amien! :(
Liefs van oogje:zwaai:
PS Wie weet wat deze droom te beteken heeft?.
Najat_the_Don
20-03-2003, 09:32
Origineel gepost door MissOogappeltje
Hallo allemaal!
Er brak oorlog en ik schuilde met mijn broertje in onze huis! Maar de soldaten vielen ons huis! Ik rende van ze weg en had mij broertje in mijn armen! De soldaten renden achter mij aan en schoten op het lijfje van mijn broertje! Mijn broertje smeekte mij om ze tegen te houden want het doet pijn (nu nog steeds klinkt zijn gesmeek in mijn oren!). Maar op een gegeven moment gaf hij zo’n oorverdovende pijnlijke gil en hij was dood!
Ik schrok wakker en mijn hart bonsde als een gek en merkte dat ik aan het huilen was! Ik liep mijn kamer uit en rende naar zijn kamer! Tot mijn verbazing lag niet in zijn bedje. Oen liep ik rustig naar mijn ouderskamer en maakte de deur heel zachtjes open (wat bij ons niet mag zonder te kloppen)! Toen zag ik dat dat kleine mormel bij mijn ouders sliep! Opgelucht liep in naar mijn kamer terug!
Volgende dag wekte ik mijn broertje en nam hem in mijn armen en gaf hem een dikke knuffel! Voordat ik hem naar de peuterspeelzaal bracht ging ik langs de bakker en kocht een chocolade croissantje voor hem!
Op weg naar school dacht ik hoe erg het zal zijn als ik mi broertje verloor! Dat deed me ook denken aan alle die moeders in Palestina en Irak! Lah ikoen fie 3awenhoem! Amien! :(
PS Wie weet wat deze droom te beteken heeft?
he meid, niet alle dromen hoefen een betekenis te hebben..
de profeet sas heeft gezegd:
als je een nachtmerrie hebt, moet je die niet verder vertellen aan anderen, want het is de shaitan die je dan uitlacht tijdens je slaap..
dus ik zou zeggen, niets van aan trekken.. want dit is wat de shaitan wilt, dat je je zorgen gaat maken, dat je bang wordt enzo..
:zwaai:
Hallo allemaal!
PS Wie weet wat deze droom te beteken heeft?
:huil:
True_angel
20-03-2003, 10:05
lieverd ik moet met je praten!!!!!!!!!
probeer je dadelijk wel tebellen okey...
Origineel gepost door Rizlane
whassup?? :confused:
True_angel
20-03-2003, 10:09
Origineel gepost door Vin
whassup?? :confused:
ik heb het niet tegen jou!!
missoogappeltje........
jij neemt nooit je tel. op!
had je ook een email gestuurt niet op gereageerd........
smsje gestuurt niets terug gezien.......
Najat_the_Don
20-03-2003, 10:12
misschien wil ze je niet spreken.. :p
:maf:
ik heb het niet tegen jou!!
missoogappeltje........
jij neemt nooit je tel. op!
had je ook een email gestuurt niet op gereageerd........
smsje gestuurt niets terug gezien.......
ten eerste ik heb geen beltegoed ( nooit eigenlijk )
ten tweede bel me dan op mijn werk :kwaad:
ten derde heb mijn mail nog niet gechekt :o
True_angel
20-03-2003, 10:16
Origineel gepost door Vin
ten eerste ik heb geen beltegoed ( nooit eigenlijk )
ten tweede bel me dan op mijn werk :kwaad:
ten derde heb mijn mail nog niet gechekt :o
ik ga je niet lastig vallen op je werk!!!
en ten 2de ik heb geen blt....
True_angel
20-03-2003, 11:49
he schat!
Is het ernstig?
He meid ik stuur je zo een PM!
Liefs van oogje
ik voel me al wat beter maar niet helemaal!........
ben ziek en zit gewoon ff in een dip.......
True_angel
20-03-2003, 11:54
doe rustig aan schat en ik heb je PM gelezen!
Maar ik moet zo de trein halen!
Take Care!
okey succes lieverd
independentlady
20-03-2003, 12:30
hey,
het kan ook komen door wat er nu allemaal aan de gang is..
je ziet het op t.v je leest er over enzoo
jij bent niet de enigste hoor ik heb de laatste tijd ook veel dromen over oorlog, en dat de wereld vergaat niet alleen..... maar allah e3lam!!
peace!
Najat_the_Don
20-03-2003, 15:56
dat heeft mijn atnte ook gezegd!
Ik heb het haar verteld want ik durfde niets te vertellen aan ma! Die is veel te gevoelig!
aaii
Najat_the_Don
21-03-2003, 09:17
Maar bedankt voor je lieve woorden:hoedaf:
yw sweety :verliefd:
PerfectTangawia
21-03-2003, 09:20
JA IS GOED MEID... en ben snel ja ik heb ook veel te vertellen... HAHAHAHAHHA.. :p
TANGAWIA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.