Bekijk originele versie : Ik heb zo juist een grote beslissing genomen.....
Vreemdeling
04-07-2005, 14:33
Ik ga per 1 augustus in Rotterdam (Maashaven) wonen. Waar ik nog mee zit is de buurt daarzo. Mijn eerste indruk van de buurt was niet zo denderend. Het huisje vond ik wel leuk en daarom heb ik het genomen.
Zijn hier mensen uit Rotterdam die mij eventueel meer kunnen vertellen over deze buurt en oh het oke is!!!
:)
Vreemdeling
04-07-2005, 14:47
Ik ga per 1 augustus in Rotterdam (Maashaven) wonen. Waar ik nog mee zit is de buurt daarzo. Mijn eerste indruk van de buurt was niet zo denderend. Het huisje vond ik wel leuk en daarom heb ik het genomen.
Zijn hier mensen uit Rotterdam die mij eventueel meer kunnen vertellen over deze buurt en oh het oke is!!!
Niemand!!
maashaven is niet echt een buurt voor een gezinnetje maar voor een jongen alleen niet echt een probleem. Wij buitenlanders zijn daar wel oververtegenwoordigt. Verder is het een normale allochtonen buurt (denk soort Schilderswijk van Den Haag) dus veel buitenlanders, drukte en veel herrie.....
Vreemdeling
04-07-2005, 17:28
maashaven is niet echt een buurt voor een gezinnetje maar voor een jongen alleen niet echt een probleem. Wij buitenlanders zijn daar wel oververtegenwoordigt. Verder is het een normale allochtonen buurt (denk soort Schilderswijk van Den Haag) dus veel buitenlanders, drukte en veel herrie.....
Dankje voor de info.
;)
Umm_AbdulRahman
04-07-2005, 17:30
Ja ik kom daar ook vaak. Maar ik vind het echt niks daar. En helemaal niet als je een gezin wilt stichten. Het is zoals boeiend al zei .. net Schilderswijk.
Vreemdeling
04-07-2005, 17:50
Ja ik kom daar ook vaak. Maar ik vind het echt niks daar. En helemaal niet als je een gezin wilt stichten. Het is zoals boeiend al zei .. net Schilderswijk.
ik ben voorlopig nog vrijgezel. dat valt dus mee voor nu! Ik ben wel van plan om een gezin te stichten in de toekomst.
Ena, thanks voor de info!
;)
Dina_Lici0usz
04-07-2005, 19:39
Ik Woon Ook In Rotterdam Zuid... Ook In Die Richting Van Maashaven,, En Het Is er Echt Altijd Druk,, Alleen Maar Allochtonen,, Tram,, Metro ,, Markt ,, Veel Buitenlandse Winkeltjes En Van Alles... Als Je Vragen Hebt... Ik Ben Hier.... :D
bnitoezintje
04-07-2005, 20:16
Ik ben daar geboren en opgeroeid en ik kan niet wachten tot we een huis krijgen het enigste voordeel van die buurt is dat je alles in de buurt hebt
vraag je waar ga je eigenlijk wonen, in maashaven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.