Bekijk originele versie : Liefdesverdriet............!!!!!!!
Ze klopte aan.........................´k deed open, en liet haar binnen................we begonnen een gesprekje....................het was spannend en interressant............ik begon haar te mogen...............later werden we verliefd.............ik hield beina meer van d´r als van mijn moeder.................Ik gaf d´r mijn hart...........ze hield het vast en speelde er wat mee.................toen ze er mee klaar was gaf ze het me terrug......................in MILJOENEN stukjes....................en vervolgens vluchtte ze via de achterdeur en zo verdween ze weer uit m´n leven............
M´N SCHATJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :traan1: :traan2: :tranen: :huil: :verdriet:
Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt of iets wat er op lijkt????............. graag jullie meningen !!!!!!!!!!
True_angel
19-03-2003, 23:17
Origineel gepost door touzine
Ze klopte aan.........................´k deed open, en liet haar binnen................we begonnen een gesprekje....................het was spannend en interressant............ik begon haar te mogen...............later werden we verliefd.............ik hield beina meer van d´r als van mijn moeder.................Ik gaf d´r mijn hart...........ze hield het vast en speelde er wat mee.................toen ze er mee klaar was gaf ze het me terrug......................in MILJOENEN stukjes....................en vervolgens vluchtte ze via de achterdeur en zo verdween ze weer uit m´n leven............
M´N SCHATJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :traan1: :traan2: :tranen: :huil: :verdriet:
Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt of iets wat er op lijkt????............. graag jullie meningen !!!!!!!!!!
jahhh jammer genoeg wel
tatouzient
19-03-2003, 23:18
meskien, heeft ze je hartje gebroke :(
kop op... je verdient beter ;)
bisous xxx
Origineel gepost door Rizlane
jahhh jammer genoeg wel
Iewa vertel verder dan :D
True_angel
19-03-2003, 23:20
Iewa vertel verder dan :D
liever niet..........
Origineel gepost door tatouzient
meskien, heeft ze je hartje gebroke :(
kop op... je verdient beter ;)
bisous xxx
Wellah je moest eens weten.......................´k ben geestelijk vermoord!!!!!!! :(
liever niet..........
Ik begrijp je........................Ik weet hoe pijnlijk het is :(
ps.sterkte
tatouzient
19-03-2003, 23:23
Wellah je moest eens weten.......................´k ben geestelijk vermoord!!!!!!! :(
ocharme seg...
ewa het leve hé..
bisous xxx
ocharme seg...
ewa het leve hé..
bisous xxx
Ag....................ik leef nog steeds :(
ps. heb jij nog nooit zoiets meegemaakt ??????
tatouzient
19-03-2003, 23:29
Ag....................ik leef nog steeds :(
ps. heb jij nog nooit zoiets meegemaakt ??????
das het belangrijkste hé, da ge nog leeft :D
en nope, op liefdesvlak heb ik dit nog nooit meegemaakt, het ergste da me is overkomen was vorige zomer... toen mn beste vriend Allahie arghmoe was gestorve..
bisous xxx
HalfBlood
19-03-2003, 23:30
damn relatie die haraam was en toen dood.. ik zou beter doe3a doen voor hem .. :(.
tatouzient
19-03-2003, 23:33
Origineel gepost door Half Blood
damn relatie die haraam was en toen dood.. ik zou beter doe3a doen voor hem .. :(.
hoe bedoel je relatie die haram was??
bisous xxx
das het belangrijkste hé, da ge nog leeft :D
en nope, op liefdesvlak heb ik dit nog nooit meegemaakt, het ergste da me is overkomen was vorige zomer... toen mn beste vriend Allahie arghmoe was gestorve..
bisous xxx
Oh arme schat..................´k leef met je mee.......
True_angel
19-03-2003, 23:38
Ik begrijp je........................Ik weet hoe pijnlijk het is :(
ps.sterkte
jij ook!
jij ook!
Dank je.........................daarvan heb ik heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel nodig :( .................
:zwaai: saffie beslama iedereen......´k heb morgen school :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.