Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op vakantie. Wat MOET mee?

Pagina's : [1] 2

Mudawwanah
04-07-2005, 12:38

Salamoealaikoem dames, Ik wil alvast mijn koffer gaan pakken voor op vakantie. Wie wil me helpen met een lijstje maken met dingen die ik NIET mag vergeten? (Geen zaken als paspoort etc, want dat komt niet in mijn koffer). En voor de reis? (met de auto) Ik heb alvast het volgende: - Kleding/Hijaab's Voor de reis: - Toilettas (met inhoud) - Kleding om te verwisselen tijdens de reis Eh.. Ik kom niet verder?

Manhattan girl
04-07-2005, 12:41
Creditcard :D

Mudawwanah
04-07-2005, 12:42
Creditcard :D Haha :-D Nee, ik doe lekker ouderwets. Contant geld en een pinpasje.

_NooR_
04-07-2005, 12:44
Mijn koffer is nooit zo leeg geweest als dit jaar. Ik heb weinig zin in al die poeha. Ik denk niet dat ik veel ga ondernemen. Dus een paar basic linnen kledingstukken en 2 leuke jeleba's incombinatie met wat slippertjes is voor mij genoeg deze zomer. Groet, NooR

Safah83
04-07-2005, 12:45

Voor onder weg: Eten, drinken Kussens cd's handdoeken zakken (voor het vuil) zonneschermen gebedskleed slaapzak(ken)

Moslimaatje01
04-07-2005, 12:50
Medicijnen......

Manhattan girl
04-07-2005, 13:03
Voor in de auto: desinfecterende zeep (zo een pompje van Herome) heerlijk voor als je iets hebt gegeten en er geen water is. Creme (je huid droogt snel uit in de zon) Makkelijke schoentjes Voor de rest kom ik er niet zo op.

Dezteny
04-07-2005, 13:30
Voor in de auto: desinfecterende zeep (zo een pompje van Herome) heerlijk voor als je iets hebt gegeten en er geen water is. Creme (je huid droogt snel uit in de zon) Makkelijke schoentjes Voor de rest kom ik er niet zo op. IK vind pompje wel handig, maar ike heb toch het gevoel dat mijn handen vies zijn als ik niet met water heb gewassen.

Safah83
04-07-2005, 13:59
Oh jah, ook nog Heeeeeel belangrijk.. Neem rijst mee, gekookt rijst dat kan je zo kopen... Voor als jullie spontaan diaree krijgen :D Het helpt echt :goedzo:

Dezteny
04-07-2005, 15:04
Waarom niet diaree remmers? :D

Safah83
04-07-2005, 15:06
Waarom niet diaree remmers? :D Die werken niet altijd even goed vind ik....en rijst is ook nog eens gezond en je hebt meteen je maag gevuld ;)

Mudawwanah
04-07-2005, 15:23
Bedankt dames. Als jullie meer weten hoor ik het graag! Ik heb overigens nooit diarreeremmers mee (Alhamdoelillah tot nu toe nooit last van gehad : D). Wat ik wel altijd meeneem is een verbanddoos. Meestal komt die pas in Marokko van pas gezien de vele stenen en ongelijk lopende grond waardoor je sneller schaafwonden krijgt :D.

Safah83
04-07-2005, 15:43
Bedankt dames. Als jullie meer weten hoor ik het graag! Ik heb overigens nooit diarreeremmers mee (Alhamdoelillah tot nu toe nooit last van gehad : D). Wat ik wel altijd meeneem is een verbanddoos. Meestal komt die pas in Marokko van pas gezien de vele stenen en ongelijk lopende grond waardoor je sneller schaafwonden krijgt :D. InchaAllah zal je die verbanddoos helemaal niet hoeven te gebruiken ;)

Dreamlover
04-07-2005, 15:49
Zonnenbril? :maf:

_NooR_
04-07-2005, 16:25

Koran cd. Moet altijd een cd bij me hebben met surat al baqara i.v.m. ayat al kursi. Groet, NooR

Pagina's : [1] 2