Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alles Is Duurder!!!!!!

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 22:39

Wisten jullie dat de prijzen zo hoog zijn gestegen? En flesje Fanta kost bij mij op school......1.50 dat is iets in van 3 gulden......is dat niet te duur...... :( Vinden jullie niet dat de prijzen omhoog zijn gestegen, sinds de euro aanwezig is.......... :rolleyes: Heb ik dat verkeerd........wie betaalt er voor een kleine flesje 3 gulden. De gulden komt niet meer terug toch..... Wie wilt de gulden terug.... Ik hoor het nog.... Liefs.... ;)

Vin
19-03-2003, 22:40
Origineel gepost door Saida Wisten jullie dat de prijzen zo hoog zijn gestegen? En flesje Fanta kost bij mij op school......1.50 dat is iets in van 3 gulden......is dat niet te duur...... :( Vinden jullie niet dat de prijzen omhoog zijn gestegen, sinds de euro aanwezig is.......... :rolleyes: Heb ik dat verkeerd........wie betaalt er voor een kleine flesje 3 gulden. De gulden komt niet meer terug toch..... Wie wilt de gulden terug.... Ik hoor het nog.... Liefs.... ;) neeeeee ga weg!! echtt???

piraat
Origineel gepost door Saida Wisten jullie dat de prijzen zo hoog zijn gestegen? En flesje Fanta kost bij mij op school......1.50 dat is iets in van 3 gulden......is dat niet te duur...... :( Vinden jullie niet dat de prijzen omhoog zijn gestegen, sinds de euro aanwezig is.......... :rolleyes: Heb ik dat verkeerd........wie betaalt er voor een kleine flesje 3 gulden. De gulden komt niet meer terug toch..... Wie wilt de gulden terug.... Ik hoor het nog.... Liefs.... ;) had je daar echt 15 maanden voor moeten nadenken? :D

Saiyan
Origineel gepost door Saida Wisten jullie dat de prijzen zo hoog zijn gestegen? En flesje Fanta kost bij mij op school......1.50 dat is iets in van 3 gulden......is dat niet te duur...... :( Vinden jullie niet dat de prijzen omhoog zijn gestegen, sinds de euro aanwezig is.......... :rolleyes: Heb ik dat verkeerd........wie betaalt er voor een kleine flesje 3 gulden. De gulden komt niet meer terug toch..... Wie wilt de gulden terug.... Ik hoor het nog.... Liefs.... ;) Kom je er nu pas achter? :D

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 22:41

Origineel gepost door piraat had je daar echt 15 maanden voor moeten nadenken? :D :D :D :D

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 22:42
Origineel gepost door Vin neeeeee ga weg!! echtt??? Ik kan het me ook vergist hebben........ :D :D

layla_moegroer
19-03-2003, 22:45
ik koop niets ik leen het alleen maar(soms geef ik het niet terug omdat ik nogal vergeetachtig ben :rolleyes: ) dus ik heb er niets van gemerkt voor mij is alles zo gebleven :D

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 22:48
Origineel gepost door samira_jeblia Kijk waar jullie je zorgen om maken, mensen gaan volgens mij dood rond deze tijd...allah ie 3auwnhoem Je leven is niet uit te drukken in geld, schijt dat alles duurder is geworden, het gaat toch nergens meer naartoe met deze wereld. En het is nu een kwestie van overleven, mij krijgen ze in ieder geval niet kapot... Het enige wat we kunnen doen is bidden voor al die onschuldige mensen.....maar dat houdt mij niet tegen, dat ik niet leven kan. Natuurlijk vind ik het erg, dat er zoveel geweld is in de wereld, de oorlog bijvoorbeeld.....het aantal mensen, dat per dag overlijdt.... Als ik vindt dat sinds de euro alles duurder is geworden, mag ik niet mijn mening daar over zeggen........... :rolleyes: Het is natuurlijk erg, wat er in de wereld gebeurt, maar dat laat mij niet staan om door te leven...... Het enige wat ik kan op dit moment zoals ik al eerder schreef is bidden en nogmaals bidden voor mijn zusters en broeders, die dagelijks met de strijd te maken krijgen..... Gegroet

Masriya
19-03-2003, 23:06
Origineel gepost door MrCharme Jij wil toch niet zeggen dat je drank op school koopt he? Als ik me het nog goed kan herrineren, heb ik op school nog nooit drank gekocht. laat staan het fastfoodrotzooivoedsel. Ik nam wat anders mee... namelijk, de vroegere 3es cola,sinas of citroen... koste in de winkel 29 cent... of natuurlijk melk. Marokkaans brood had ik ook altijd bij,... en fruit. Mijn vrienden in die tijd aten meestal chips, friet en chocola. Ik werd daarvoor altijd uitgelachen, omdat ik gezonde broodtrommel bij had. Ze noemde me vier jaar lang: MrBroodtrommel. Maar nu zijn ze er wel achtergekomen...en wie het laatst lacht, lacht het best natuurlijk. Ik heb 8- packdelige buikspieren, hun hebben een buikje... allemaal een voor een die jongens..wah ha ha De vrouwen hebben een afgezakte kon.t gekregen... en zijn nooit er gezond van geworden... :giechel: :giechel: :giechel: dame, ga voor die 1.50 pak brood kopen en melk bij de aldi of little.. kan je hele week meedoen...en is gezond ook. 8-pachdelige buikspieren :Iluvu: tijdje geleden had je zo een avater met gespierde man was jij dat??? toen was ik nog geen lid hier maar ik kwam altijd hier op marokko.nl om die avater van je te zien :Iluvu: