Bekijk originele versie : Wat moet ik doen?
diamantje81
04-07-2005, 09:35
Ik weet het allemaal niet meer. Ik vertrouw mijn man niet en heb het gevoel dat we uit elkaar groeien. ik heb het gevoel dat hij over alles liegt en toont ook geen intresse in mij hij is de hele dag op straat tot middenacht en komt gewoon thuis wanneer hem dat bevalt. hij is alleen bezig met zijn "vriendjes" We hebben een kind samen maar schenkt haar ook niet alle aandacht die ze nodig heeft ik heb het gevoel dat ik alleenstaande moeder ben ik doe alles Ik betaal zelfs de huur van het huis hij alleen de boodschappen. Heb hem laatst bertap op roken terwijl ik hem al 2 weken geleden vroeg of hij rookte hij ontkende dat totdat ik bewijs matriaal had gevonden ik zit daar zo mee want waar zal hij nog meer over liegen hij beweert dat ik de enigste ben maar ik geloof hem niet. Hij heeft mij veel geflikt en heb hem altijd vergeven maar ik merk dat mijn sabr op raakt en ik alleen verder wil ik weet alleen niet hoe? lieve zusters help mij want zef kom ik e niet meer uit. Ik heb het met niemand er over en huil mezelf altijd in slaap Hij merkt mij verdriet maar hij toont totaal geen medelijden Wat moet ik doen???????????? :kweetnie:
:traan1: :traan1:
Alvast bedankt :kus:
jeetje lieverd wat erg allemaal. praten jullie wel met elkaar. het is echt belangrijk dat jullie met elkaar praten. en als hij niet met je wil praten dan denk ik echt dat je er iemand anders bij moet halen, zodat hij weet dat het serieus is.
serenity
04-07-2005, 09:44
Ik denk ook dat je een keertje goed met hem moet praten, het moet tot hem doordringen waar hij mee bezig is.
Als man heb je een verantwoordelijkheid tegenover je gezin, die kun je niet zomaar verwaarlozen.
Praat met hem, en haal anders zijn of jouw ouders erbij, misschien dat ie daar wel naar luistert.
Allah ie koun m3ak. Succes!
Profiela
04-07-2005, 09:48
Ik weet het allemaal niet meer. Ik vertrouw mijn man niet en heb het gevoel dat we uit elkaar groeien. ik heb het gevoel dat hij over alles liegt en toont ook geen intresse in mij hij is de hele dag op straat tot middenacht en komt gewoon thuis wanneer hem dat bevalt. hij is alleen bezig met zijn "vriendjes" We hebben een kind samen maar schenkt haar ook niet alle aandacht die ze nodig heeft ik heb het gevoel dat ik alleenstaande moeder ben ik doe alles Ik betaal zelfs de huur van het huis hij alleen de boodschappen. Heb hem laatst bertap op roken terwijl ik hem al 2 weken geleden vroeg of hij rookte hij ontkende dat totdat ik bewijs matriaal had gevonden ik zit daar zo mee want waar zal hij nog meer over liegen hij beweert dat ik de enigste ben maar ik geloof hem niet. Hij heeft mij veel geflikt en heb hem altijd vergeven maar ik merk dat mijn sabr op raakt en ik alleen verder wil ik weet alleen niet hoe? lieve zusters help mij want zef kom ik e niet meer uit. Ik heb het met niemand er over en huil mezelf altijd in slaap Hij merkt mij verdriet maar hij toont totaal geen medelijden Wat moet ik doen???????????? :kweetnie:
:traan1: :traan1:
Alvast bedankt :kus:
Je hebt het in je tekst over; "hij heeft mij allerlei dingen geflikt"? Wat bedoel je daarmee? :confused:
Als het niet gaat kan je beter een tussenpersoon erbij halen, dat kan bijvoorbeeld een familielid zijn van 1 van jullie... Hij moet onder ogen zien dat hij als echtgenoot en als vader niet zo door kan gaan..
Moge Allah jou bijstaan...amien
diamantje81
04-07-2005, 09:55
het ergste wat je maar kunt bedenken.
diamantje81
04-07-2005, 10:02
praten heeft ook geen zin meer heb altijd het initiatief genomen om dingen uit te praten terwijl hij de gene was die mij weer wat had geflikt. As hj mij boos of verdrietig ziet dan vraagt hij mij niet wat er aan de hand is? hij wacht totdat ik zelf met het probleem op hem afstap. Heb zijn moeder ook verteld van het probleem maar die zegt dat ik sabr moet hebben. HOE LANG NOG?
Profiela
04-07-2005, 10:02
het ergste wat je maar kunt bedenken.
Daar wordt ik niet wijzer van, want was is erg?
Profiela
04-07-2005, 10:09
Dat hoeft ze jou niet te vertellen nieuwsgierig aagje, als ze dat graag kwijt wilde dan had ze het al meteen vermeld... Het is nooit goed om zondes van jezelf of anderen openbaar te maken :hadj:
Rustig maar, denk om je hart:hihi: Ben niet nieuwsgierig toon alleen belangstelling :rolleyes:
Ik vroeg het meer omdat ik dan op dat probleem kan inspelen, niet om te weten wat voor dingen hij allemaal zegt!
Mudawwanah
04-07-2005, 10:10
Daar wordt ik niet wijzer van, want was is erg?
Ik denk dat vreemdgaan bij een ieder wel erg is. Maar het gaat hier niet om wat er gedaan is. Hoe de situatie nu is zegt al genoeg (het niet kunnen communiceren, het vertrouwen dat weg is etc).
Profiela
04-07-2005, 10:13
Ik denk dat vreemdgaan bij een ieder wel erg is. Maar het gaat hier niet om wat er gedaan is. Hoe de situatie nu is zegt al genoeg (het niet kunnen communiceren, het vertrouwen dat weg is etc).
Als het om vreemdgaan gaat dan is het dat inderdaad heel erg:kwaad:
Precies, men hoeft niet alle gebeurtenissen te weten om iemand verder te kunnen helpen, ze kunnen niet praten, ze vertrouwt hem niet en voelt zich machteloos...daar gaat het hier om denk ik... ;)
UndercoverAngel
04-07-2005, 10:19
Ik zou eerst heel goed gaan nadenken over wat je nu wil, hoe wil je dat het verder gaan. En daarna heel goed met hem gaan praten en hem eisen stellen, of veranderen of de deur uit bijvoorbeeld. Als je hem steeds blijft vergeven en hij dit weet dan zal hij alles flikken omdat hij weet dat hij ermee wegkomt!
Meid wees hard en kom voor jezelf op!
Veel sterkte toegewenst..
.:UcA:.
tangia21
04-07-2005, 10:21
als praten niet helpt, als je hem vaker vergeeft dan normaal nodig is....als hij niet luisterd enz enz......WAT MOET JE DAN MET ZO'N VENT :kwaad:
Hij geeft niet eens aandacht aan zijn eigen vlees en bloed laat staan aan jou.Jouw man heeft totaal geen respect en zo te zien houd hij ook niet van jullie...sorry klinkt hard maar is echt zo.
Ik zal een imam of zijn vader en jouw vader erbij halen...veranderd hij dan nog steeds niet..dan ja..er bestaat maar 1 ding en dat weet je zelf.Allah heeft heeft het niet voor niets als een oplossing beschouwt
Profiela
04-07-2005, 10:22
als praten niet helpt, als je hem vaker vergeeft dan normaal nodig is....als hij niet luisterd enz enz......WAT MOET JE DAN MET ZO'N VENT :kwaad:
Hij geeft niet eens aandacht aan zijn eigen vlees en bloed laat staan aan jou.Jouw man heeft totaal geen respect en zo te zien houd hij ook niet van jullie...sorry klinkt hard maar is echt zo.
Ik zal een imam of zijn vader en jouw vader erbij halen...veranderd hij dan nog steeds niet..dan ja..er bestaat maar 1 ding en dat weet je zelf.Allah heeft heeft het niet voor niets als een oplossing beschouwt
Ik had het niet beter kunnen zeggen denk ik, hoe hard het ook klinkt, als ik het verhaal lees dan denk ik dat het een lieve meid is met een goede intentie. Maar als haar man niet meewerkt dan houdt het snel op en dan moet je idd maar zoeken naar andere oplossingen hoe hard het ook maar is......:D Je hebt genoeg sabr getoont...;)
Want hij is niet alleen geen goede echtgenoot maar ook nog eens geen goede vader:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.