Bekijk originele versie : dringend hulp nodig...............
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:15
het klikt met een jongen echt goed door de telefoon.. jullie denken ook nog het zelfde en soms zeg je dingen tegelijkertijd.. het is gewoon leuk om met die persoon te praten...
MAAR DAN ZIE JE HEM VOR HET EERST EN HET WAS NIET ZOALS JE HAD VERWACHT.. hij was totaal niet jou type en nuuuuuuuuuuuuuuuu.. wat zou jij doen..???
TANGAWIA
TwinkleEye_19
19-03-2003, 22:17
Waarheid zeggen :engel:
ja dat is lastig. Ook al is het je type niet. Hoe ga je dat vertellen he?
Ja wollah dat was ook bij mij gebeurd, het klikte echt tussen mij en die jongen.
Had ik zo afgesproken, AAAH je wilt niet weten, was echt niet mijn type.
Dus toen had ik hem gewoon gezegd van ik wil niet verder je bent mijn type niet, en toen geblokkeert en verwijdert.
maar nu komt het ergste...
Opeens schreef hij zich in op de school waar ik zat :schrik2:
en door iets kleins hebben we al sinds augustus ruzie, maar ja schijt!!!
Als ik jou was zou ik gewoon zeggen je bent mijn type niet, of gewoon geen contact meer met die persoon op nemen, andere nummer nemen, blokkeren klaar... no problemo dan :D
Kuss Masriya
ik zou eerst volwassen worden voordat ik een met iemand zou afspreken.
Want wat bedoelen jullie nou met het "klikte" meteen. Kijken jullie naar dezelfde tekenfilm? Vonden jullie allebei Timberlake goed?
Ga ga eerst volwassen worden voordat je met jongens ga afspreken. Ik zie aan jullie typ style dat jullie jonger dan 18 zijn.
En wat je nu moet doen is heel simpel. De waarheid vertellen!
snap niet dat je daar een topic over moet maken.
Kimaatje
19-03-2003, 22:25
Nooit aan een blind date beginnen.... :rolleyes:
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:25
Origineel gepost door piraat
ja dat is lastig. Ook al is het je type niet. Hoe ga je dat vertellen he?
JA INDERDAAD.. HEB JE EEN MANIER OM HET NETJES OVER TE LATEN KOMEN..?
HELP..
TANGAWIA
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:28
Origineel gepost door Rechter
ik zou eerst volwassen worden voordat ik een met iemand zou afspreken.
Want wat bedoelen jullie nou met het "klikte" meteen. Kijken jullie naar dezelfde tekenfilm? Vonden jullie allebei Timberlake goed?
Ga ga eerst volwassen worden voordat je met jongens ga afspreken. Ik zie aan jullue typ style dat jullie jonger dan 18 zijn.
IK BEN WEL OUDER DAN 18.. en wat ik met mijn leven doe gaat jou helemaal niets aan.. dus ik zou effe tegen je zeggen ga eebn leven zoeken.. wil je me niet helpen, maar wil ej onzin uitkramen doe het effe ergens anders ja.. bevalt de topic je niet...DON'T READ IT.........
TANGAWIA
Origineel gepost door PerfectTangawia
IK BEN WEL OUDER DAN 18.. en wat ik met mijn leven doe gaat jou helemaal niets aan.. dus ik zou effe tegen je zeggen ga eebn leven zoeken.. wil je me niet helpen, maar wil ej onzin uitkramen doe het effe ergens anders ja.. bevalt de topic je niet...DON'T READ IT.........
TANGAWIA
Ach jah foutje van mij, leeftijd zegt niet alles. Word volwassen.
Ennuh geen leven.
Kijk naar aantal reacties en zeg dan wie er geen leven heeft?
wafa_armani
19-03-2003, 22:34
Origineel gepost door PerfectTangawia
het klikt met een jongen echt goed door de telefoon.. jullie denken ook nog het zelfde en soms zeg je dingen tegelijkertijd.. het is gewoon leuk om met die persoon te praten...
MAAR DAN ZIE JE HEM VOR HET EERST EN HET WAS NIET ZOALS JE HAD VERWACHT.. hij was totaal niet jou type en nuuuuuuuuuuuuuuuu.. wat zou jij doen..???
TANGAWIA
tjah dat had je eerder moeten bedenken...blijkbaar heb je door die telefoon gesprekjes laten merken dat je hem WILT, niet slim van je...
Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta
maarre suc6 ;)
:zwaai:
slimiatje
19-03-2003, 22:38
de waarheid zeggen dat ik hem niet zo zie zitten
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:46
Origineel gepost door wafa_armani
tjah dat had je eerder moeten bedenken...blijkbaar heb je door die telefoon gesprekjes laten merken dat je hem WILT, niet slim van je...
Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta
maarre suc6 ;)
:zwaai:
dank jewel.. SCHAT...... het is niet dat ik in die schoenen sta maar een vriendin van mij..
TANGAWIA
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:47
Origineel gepost door Rechter
Ach jah foutje van mij, leeftijd zegt niet alles. Word volwassen.
Ennuh geen leven.
Kijk naar aantal reacties en zeg dan wie er geen leven heeft?
:o
TANGAWIA
chamalgirl
19-03-2003, 23:57
elgamka jij die niet zo direct en bijdehand bent vraagt nog om advies???????
je weet dondersgoed wat je moet zeggen--> just be straight
en rechter ga nou niet stoer praten(check sinds wanneer zij lid is en sinds wanneer jij)
chamalgirl
19-03-2003, 23:59
ik bedoel JUIST WEL
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.