Bekijk originele versie : vraag over hoofdoeken
Salaam eleykoem wr wb zusters en broeders
ik had een vraag aan jullie, ik wil gaan fitnissen maar het is echt vervelend om met een gewone hoofdoek dat te doen, nu heb ik vernomen dat er ook speciale hoofdoeken verkrijg baar zijn voor het sporten (maar dan bedoel ik geen knotje nee ik wil dat ook mijn hals bedekt is) weet iemand waar ik dit kan kopen en dan niet alleen de stad nee ook echt waar of welke winkel want ik wil er dan naar toe gaan Inscha Allah. nou ik hoop dat er mensen zijn die weten waar dit verkrijg baar is alvast bedankt.
walikom salaam wr wb
shafia
Moeslimma87
19-03-2003, 22:09
ja, voor elke sport een andere soort hoofdoek
maar waar je die kan krijgen weet ik ook niet.
ergens in holland, dat zeker!!!
ja salaam eleykoem wr wb
dank je wel dames maar is er geen winkel ergens in Nederland waar ik dit kan vinden?
shafia
Salaam alaikum,
Noop, nog nooit tegengekomen. Dit is het enige dat ik ken...
Waarom kun je niet met een gewone hoofddoek sporten? Ik bedoel koop een lichte soort stof, bindt een doekje om je hoofd en nog eentje om je nek te bedekken...
Of mail die mensen van die site en vraag of ze iemand in Nl kennen die het verkoopt????
Oeght_Fi_Islam
21-03-2003, 11:25
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Ik raad je aan om katoenen hijaabs te gebruiken....is heel erg fijn en als je wilt sporten erg handig :) en natuurlijk overal verkrijgbaar :)
wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe
Boerinneke
21-03-2003, 17:59
www.capsters.com daar kun je ze ook bestellen volgens mij. En als dat niet zo is dan kun je dat meisje die deze hoofddoeken heeft ontworpen mailen waarna ze je kan vertellen hoe je ze kan kopen. Een keer heeft ze gestaan in Utrecht, kanaleneiland en verkocht ze deze sporthoofddoekjes voor de rest weet ik het niet.
Wa Salaam
salaam eleykoem wr wb
weet je het email adres van dat meisje?
alvast bedankt
walikom salaam wr wb
shafia
moslima_jihaad
22-03-2003, 18:03
je moet op google zoeken want daaar heb ik die gezien maar sorry ik weet niet meer welke site je moet geloof ik sport hoofdoek invullen en dasn klrijg je die site en daar staat dan de adres enz moge allah je helpen met het zoeken
oww dat is niet erg zuster maar ik dacht dat je persoonlijk het email adres had van dat meisje. maar toch bedankt
walikom salaam wr wb
Shafia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.