Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarschuwing voor alle moslimas!

oem_mujahid2
03-07-2005, 23:14

Het volgende verhaal is bedoeld om onze dierbare moslims te waarschuwen tegen zieke mensen…..en deze waarschuwing is met name gericht naar onze zusters…… Ik zal inshAllah een verhaal zetten wat een dierbare zuster kort geleden heeft meegemaakt……een hele nare ervaring……en op deze manier is het d bedoeling mensen erop te wijzen voorzichtig te zijn met wie je toevoegt in je msn lijst b.v.….en met wie je contact houdt…… Een ieder die een nare ervaring heeft gehad en anderen wil waarschuwen tegen bepaalden gevaren zou zijn verhaal via een ander laten plaatsen…..laat dit duidelijk zijn……het gaat er niet om wie deze nare ervaring heeft meegemaakt….of wie deze zieke persoon is…..want dat is hij echt…..lakien om de gebeurtenis…… Enkele weken geleden werd een dierbare zuster door iemand toegevoegd op msn…..deze zuster accepteerde en vroeg wie deze persoon was……er werd haar verteld dat de desbetreffende persoon een zuster is…er werd gevraagd hoe die zuster aan haar msn kwam…ook daar volgde een verhaal voor…deze zuster dacht gair inshAllah…..een zuster erbij…….ze spraken met elkaar…..die zuster vertelde informatie over haarzelf…ze vertelde dat ze ook een zuster was op manhadj selefoe saalih…....waar ze woonde…..hoe oud ze was…..dat ze getrouwd was…..ze vertelde zelfs over haar bevalling……ya3nie deze zuster kwam heel oprecht over……en heel vertrouwelijk ook…..deze zuster (de slachtoffer dus)…heeft in loop van de tijd vele persoonlijke dingen vertelt aan deze zuster….ze vertrouwde haar…..ze kwam immers zo mashAllah over…….deze zuster was echt gesteld op haar……er werd haar zelfs ene keer gevraagd of ze een foto van haar zelf kon laten zien….spijtig genoeg heeft deze zuster dat gedaan….lakien die andere zuster liet ook een foto van haar zien…….op een gegeven moment werd haar (het slachtoffer dus) zelfs vertelt dat de zuster een aantal zusters van haar kende…….dus deze zuster vroeg met een hele zuivere intentie aan haar zusters van ken je zuster foelana……uit de plaats flen……..soeb7anaAllah…..ze kenden haar niet……ze deden ook navraag bij mensen die in de stad wonen waar ze vandaan kwam…..ook daar kende niemand haar…..ya3nie tis een hele kleine stad…waar iedereen elkaar kent…..en vooral de selefiyien……opeens kwam ze er achter wie deze zuster was……deze zuster die haar zo mashAllah leek…..deze zuster die vertrouwen op wekte……deze zuster aan wie ze vele persoonlijke dingen heeft vertelt……deze o zo lieve, geweldige,vertrouwlijke zuster BLEEK EEN BROEDER TE ZIJN!!!!!! Ja beste mensen……het blijkt dus een broeder te zijn!…..deze dierbare oegt is een aantal weken voor de gek gehouden…..ze dacht dat ze al die tijd te maken had met een mashAllah zuster…als ze wist dat ze met een broeder sprak dan kunnen we zeggen ja eigen schuld dikke bult…..lakien ze dacht te maken te hebben met een zuster!…...ze heeft immers zelfs een foto gezien van een zuster!!!…………a3oedoe billah! A3oedoe billah! En dat te bedenken beste moslims dat van deze broeder bekend is dat hij manhadj selefoe saalih volgt……en te bedenken dat z’n mond altijd vol staat over het feit dat selefie broeders zo onrechtvaardig zijn…..wa kada wa kada…….. Ya3nie…..beste moslims…..laten we hier wat van leren…..walahi mijn persoonlijke advies…..en met name voor zusters……als iemand jullie toevoegt….of jullie willen iemand toevoegen…..doe dat alleen als je minimaal 3 mensen naar de desbetreffende persoon hebt gevraagd…..ya3nie referenties zijn van groot belang beste mensen….. Wa a3oedoe billah…..hoe kan iemand zich voordoen als een ander??? En continu bezig zijn met liegen??? Walahi beste molsims dit is echt gebeurd! En wees gewaarschuwd tegen dit soort zieke mensen…..wat dat zijn ze echt…….velen zijn al slachtoffer hiervan geworden! bron: www.selefieforum.net

marjam1983
03-07-2005, 23:20
Ik krijg hier kippenvel van.

saadia29
03-07-2005, 23:20
wat erg :jammer: Hoe is ze er achter gekomen dat het om een oplichter gaat? (Broeder vind ik nu even niet gepast)

mooiste01
03-07-2005, 23:24
:jammer: ....onbegrijpelijk.

IMAAB
03-07-2005, 23:28

Tegenwoordig kun je niemand vertrouwen.

oem_mujahid2
03-07-2005, 23:29
wat erg :jammer: Hoe is ze er achter gekomen dat het om een oplichter gaat? (Broeder vind ik nu even niet gepast) Ik weet het niet ik heb dit via mijn mail van een zuster gehad,ghair inshallah

sihamkleuter
03-07-2005, 23:33
Volgens mij is dit weer 1 van die verhalen die als "kettingbrief" wordt verzonden. Of het waar is of niet weet ik niet. Er zit in iedere geval een duidelijk moraal/boodschap in.

saadia29
03-07-2005, 23:46
Volgens mij is dit weer 1 van die verhalen die als "kettingbrief" wordt verzonden. Of het waar is of niet weet ik niet. Er zit in iedere geval een duidelijk moraal/boodschap in. Volgens mij gebeuren dit soort dingen echt. Kijk hier maar, hoevaak je wel niet door een "masha Allah zuster" in de maling wordt genomen. (misschien wel "broeder") Pfff.........je hebt gewoon van die zieke mensen rondlopen die zichzelf heel anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn. Deze mensen komen aandacht en liefde tekort, zo proberen ze via MSN of internet anderen te belazeren. Ziekelijk gewoon :kwaad:

Safah83
04-07-2005, 09:31
Triest :jammer: