Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politie verdenkt jeugdbende van 300 misdrijven

Pagina's : [1] 2

LZN
03-07-2005, 22:28

Politie verdenkt jeugdbende van 300 misdrijven HEERLEN - De politie in Zuid-Limburg verdenkt een jeugdbende van driehonderd misdrijven. De afgelopen maanden hield de politie acht jongeren aan, in de leeftijd van 15 tot 18 jaar, uit de omgeving van Schinveld. Zij zouden vernielingen, brandstichtingen en diefstallen hebben gepleegd in Schinveld en Brunssum. De politie verklaarde zondag dat de verdachten ongeveer honderd zaken hebben bekend zoals het in brand steken van auto's, coniferen, afvalcontainers, heide en hooibalen, een caravan, een jachthut en een bouwkeet. Verder vernielden zij onder andere auto's, bushokjes en telefooncellen. In woningen van de jongeren trof de politie in totaal 28 automerkemblemen aan. "Het zijn allemaal kleine delicten, maar bij elkaar opgeteld een hele hoop," aldus de politiezegsman. De politie vermoedt dat de aangehouden verdachten ongeveer driehonderd misdrijven hebben gepleegd. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22393021/Politie_verdenkt_jeugdbende_van_300_misdrijven.htm l.

no_brains
03-07-2005, 22:29
zeggen er niet eens bij van welke afkomst die kids zijn???:confused: Valt me nou zwaar tegen van de Telegraaf

Sugah_
03-07-2005, 22:34
300 misdrijven :maf2:

no_brains
03-07-2005, 22:35
300 misdrijven :maf2: valt reuze mee toch :nerd:

DutchBart
03-07-2005, 22:43

300 misdrijven :maf2:Ach, ik kom dagelijks aan dat aantal misdrijven :hihi:...

wolfowitzen
03-07-2005, 23:30
De politie verklaarde zondag dat de verdachten ongeveer honderd zaken hebben bekend zoals het in brand steken van auto's, coniferen, afvalcontainers, heide en hooibalen, een caravan, een jachthut en een bouwkeet. kwajongens werk! Nee, .....dán een moskee!

Beauty-MaruecOs
04-07-2005, 01:02
Vandalisme & diefstal staat tegenwoordig als nummer 1 genoteerd als favoriete bezigheid :jammer:

Sugah_
04-07-2005, 12:18
Ach, ik kom dagelijks aan dat aantal misdrijven :hihi:... Dan zal ik straks als het niet meer regent ff aangifte gaan doen :o :hihi:

Straat_sOLDAAT
04-07-2005, 14:56
Een groep WannaBee Nederlandse Marokkanen waren het..

Beauty-MaruecOs
04-07-2005, 15:10
Een groep WannaBee Nederlandse Marokkanen waren het.. Hiermee wil je dus zeggen dat alleen Marokkanen tot zulke dingen in staat zijn, althans je wilt ermee zeggen dat sommigen Nederlanders het zo zien.

Straat_sOLDAAT
05-07-2005, 01:00
Ik zeg wat ik zeg en wat ik zeg zeg ik en wat ik zeg wil niet zeggen wat jij denkt wat ik zeg mag jij zelf denken wat jij zelf denk...

Beauty-MaruecOs
05-07-2005, 01:06
Ik zeg wat ik zeg en wat ik zeg zeg ik en wat ik zeg wil niet zeggen wat jij denkt wat ik zeg mag jij zelf denken wat jij zelf denk... Ik mag denken wat ik denk, en jouw voorgaande reactie deed me denken dat wat jij zei dat het deed denken aan iemand die trachtte te beweren wat ik dacht.

Straat_sOLDAAT
05-07-2005, 01:08
Ik mag denken wat ik denk, en jouw voorgaande reactie deed me denken dat wat jij zei dat het deed denken aan iemand die trachtte te beweren wat ik dacht. Wat jij zegt mag je zeggen anders kon je het niet zeggen wat jij denkt maar wat ik denk wat jij zegt is dat jij denkt dat ik denk dat ik denk dat alle Marokkanen sterioTypAchtig aanzie maar als je zo denkt is dat niet zo want ik denk niet zo en als ik zo zou denken dan zou het mogen want wat ik denk denk ik en wat jij denkt denk jij dus denk maar lekker verder wat ik denk want ik denk nog een eindje door over jou...

amazed_observer
05-07-2005, 01:20
Politie verdenkt jeugdbende van 300 misdrijven HEERLEN - De politie in Zuid-Limburg verdenkt een jeugdbende van driehonderd misdrijven. ...knip........ zoals het in brand steken van auto's, coniferen, afvalcontainers, heide en hooibalen, een caravan, een jachthut en een bouwkeet. Verder vernielden zij onder andere auto's, bushokjes en telefooncellen. In woningen van de jongeren trof de politie in totaal 28 automerkemblemen aan. "Het zijn allemaal kleine delicten, maar bij elkaar opgeteld een hele hoop," aldus de politiezegsman". Hier baal ik nou zo ontzettend van. Brandstichting en vernieling is in mijn ogen geen klein delict. Het is het vernielen van andermans eigendom, persoonlijk of gemeenschappelijk. Dat is dus gewoon diefstal, niks klein delict! Door het als een verzetje van een paar kwajongens af te schilderen zet je als overheid de rem er niet op. Deze idoten gaan er prat op en de lichte tik op de vingers van HALT, of een paar uurtjes taakstraf is toch geen straf. Waarom vindt Nederland het ongewenst om de schade op deze klootzakjes te verhalen, of op hun ouders die ze niet onder controle hebben gehouden? Die hele term "klein delict" of "kleine criminaliteit" is een verdraaing van de echte gang van zaken. Inbraken & berovingen van individuen zijn geen kleine vergrijpen, maar zeer ingrijpende gebeurtenissen. Het is keiharde criminaliteit, evenals vernielingen en brandstichting. Iedereen die het al een paar keer aan den lijve heeft ondervonden spreekt echt niet meer van kleine vergrijpen. De tijd om dit soort dingen met de mantel der liefde te bedekken is echt voorbij. Ik vind daarom dat je dingen bij hun naam moet noemen en erna moet handelen. Een veel strakkere aanpak van die schoften is nodig om ze tot inkeer te brengen (of van de straat te houden) en de schade vergoed te krijgen.

Beauty-MaruecOs
05-07-2005, 01:33

Wat jij zegt mag je zeggen anders kon je het niet zeggen wat jij denkt maar wat ik denk wat jij zegt is dat jij denkt dat ik denk dat ik denk dat alle Marokkanen sterioTypAchtig aanzie maar als je zo denkt is dat niet zo want ik denk niet zo en als ik zo zou denken dan zou het mogen want wat ik denk denk ik en wat jij denkt denk jij dus denk maar lekker verder wat ik denk want ik denk nog een eindje door over jou... Dit heeft echt niks te maken met wat je voorheen typede :confused:

Pagina's : [1] 2