Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZwaRte LijSt....

00karima00
19-03-2003, 21:36

ZwaRte LijSt.... Veel beroemdheden in Amerika zijn tegen de oorlog... dus zodra ze de kans hebben zegge ze dat ook op t.v. Weet je wat Bush heeft geregeld degene (beroemdheden word daarmee bedoelt) komen op de zwarte lijst te staan!!! Dat betekent dat ze ontslagen worden of nooit meer werk zullen vinden!!!!!!! Erg he dat bewijst al genoeg....er zijn veel mensen in Amerika die tegen oorlog zijn.... Ik vind het echt belachelijk was Bush geregeld heeft!! :kwaad: Ik zou hem echt een klap willen geven :zweep:

Ouidath
19-03-2003, 21:39
ik zou hem wel meer willen geven dan een klap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gekke_SofSof
Damn..gaat die gast zo ver??...Hij ziet er de laaste tijd echt belabberd uit :confused:...

chicamaroquia
Weet je wie er allemaal op die lijst staan? Of waar ik die info ergens kan vinden? ;)

00karima00
19-03-2003, 21:40

Origineel gepost door chica*******a Weet je wie er allemaal op die lijst staan? Of waar ik die info ergens kan vinden? ;) Ik weet niet waar je die lijst kan vinden ik heb het gehoord op t.v

chicamaroquia
19-03-2003, 21:41
Origineel gepost door 00karima00 Ik weet niet waar je die lijst kan vinden ik heb het gehoord op t.v hmmmm, ik las het van de week in de krant, daar stonden wel een paar namen bij, maar ik weet niet meer wie en ik wil ze graag van allemaal weten! :D

00karima00
19-03-2003, 21:43
Origineel gepost door chica*******a hmmmm, ik las het van de week in de krant, daar stonden wel een paar namen bij, maar ik weet niet meer wie en ik wil ze graag van allemaal weten! :D Ik zou ook willen weten wie er allemaal in staan :D

AbaHoeCh
19-03-2003, 21:46
Origineel gepost door Gekke_SofSof Damn..gaat die gast zo ver??...Hij ziet er de laaste tijd echt belabberd uit :confused:... who cares of bush er belabberd uitziet?:rolleyes:

mimi_tangaouia
19-03-2003, 21:55
ik zag net voor GTST op ned3 ook een soort docu erover wat nou het amerikaanse volk ervan vond blijk dus dat er heel veel tegen zijn er was een afro-amerikaan die vertelde dat de er in de bijbel stond dat er 11/09/2001 iets zou gaan gebeuren dat was ook de reden dat 500 joden die dag niet gingen werken en dat er alles in de bijbel staat dus ook dat er een oorlog gaat uitbreken enzo moehim maar die man stond gewoon bush helemaal verrot teschelden voor alles en nog wat ik snap gewoon niet wat er in dat hoofd van die man omgaat dat hij zoiets in zijn hoofd kan halen en ik snap ook niet dat er mensen zijn die hele hoge posities zitten en zo een manier van denken hebben en alleen maar aan macht en geld denken en niet aan de medemens

00karima00
20-03-2003, 16:21
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik zag net voor GTST op ned3 ook een soort docu erover wat nou het amerikaanse volk ervan vond blijk dus dat er heel veel tegen zijn er was een afro-amerikaan die vertelde dat de er in de bijbel stond dat er 11/09/2001 iets zou gaan gebeuren dat was ook de reden dat 500 joden die dag niet gingen werken en dat er alles in de bijbel staat dus ook dat er een oorlog gaat uitbreken enzo moehim maar die man stond gewoon bush helemaal verrot teschelden voor alles en nog wat ik snap gewoon niet wat er in dat hoofd van die man omgaat dat hij zoiets in zijn hoofd kan halen en ik snap ook niet dat er mensen zijn die hele hoge posities zitten en zo een manier van denken hebben en alleen maar aan macht en geld denken en niet aan de medemens Yahhh dat had me broertje me ook verteld ze scholden Bush echt uit!!!!!!!

layla_moegroer
20-03-2003, 16:32
Origineel gepost door 00karima00 ZwaRte LijSt.... Veel beroemdheden in Amerika zijn tegen de oorlog... dus zodra ze de kans hebben zegge ze dat ook op t.v. Weet je wat Bush heeft geregeld degene (beroemdheden word daarmee bedoelt) komen op de zwarte lijst te staan!!! Dat betekent dat ze ontslagen worden of nooit meer werk zullen vinden!!!!!!! Erg he dat bewijst al genoeg....er zijn veel mensen in Amerika die tegen oorlog zijn.... Ik vind het echt belachelijk was Bush geregeld heeft!! :kwaad: Ik zou hem echt een klap willen geven :zweep: zegma democratische land :jammer: een amerikaanse groep (dixie chicks ofzo) werden geboycot omdat ze op een optreden zeiden dat Bush een terrorist vinden geen enkele radiostation wil hun liedjes nog draaien ze willen de dictatuur zegma afschaffen in Irak, maar wie is hier de ECHTE DICTATOR --> bush woeheloef :kwaad:

mimi_tangaouia
20-03-2003, 23:12
Origineel gepost door 00karima00 Yahhh dat had me broertje me ook verteld ze scholden Bush echt uit!!!!!!! ja het was echt erg

ClaudioLopez
21-03-2003, 00:11
Origineel gepost door 00karima00 Ik zou hem echt een klap willen geven :zweep: verder niks? ik zou hem doodmaken

al_hamka
21-03-2003, 07:39
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik zag net voor GTST op ned3 ook een soort docu erover wat nou het amerikaanse volk ervan vond blijk dus dat er heel veel tegen zijn er was een afro-amerikaan die vertelde dat de er in de bijbel stond dat er 11/09/2001 iets zou gaan gebeuren dat was ook de reden dat 500 joden die dag niet gingen werken en dat er alles in de bijbel staat dus ook dat er een oorlog gaat uitbreken enzo moehim maar die man stond gewoon bush helemaal verrot teschelden voor alles en nog wat ik snap gewoon niet wat er in dat hoofd van die man omgaat dat hij zoiets in zijn hoofd kan halen en ik snap ook niet dat er mensen zijn die hele hoge posities zitten en zo een manier van denken hebben en alleen maar aan macht en geld denken en niet aan de medemens Freaky Sh*t hoor :schok: