Bekijk originele versie : Wie zou graag mee een FILM maken
Salaamu alajkoum..
Ik wil inchaallah binnen een aantal jaren een film produceren..weliswaar geen grote speelfilm..maar wel van redelijke lengte..
Mijn hobby is fotografie en video die ik als amateur reeds 13 jaar doe..in september 2005 begin ik aan een academie video lessen te volgen..ik wil mij verder verdiepen en misschien inchaallah prof. mee verder gaan..
Wie van jullie zou graag in een film willen spelen of meewerken (als deel van een crew of cast)
Mijn doel is films en reportages maken over sociale realistische thema's
Schrijf je nu maar in zou ik zeggen.. :D
Mss heb je talent of is het een droom van je om in een film mee te werken of te spelen...
Ik beloof je nu nog niets...maar je mag zeker zijn dat dit geen grap is.
Ik wil een film maken..en inchaallah komt ie..
films maken en fotograferen is ook mijn hobby al doe ik het meestal alleen in marokko tijdens vakantie.
als je een leuek project heb twil ik graag mee helpen.
Salicylzuur
03-07-2005, 19:34
Salaamu alajkoum..
Ik wil inchaallah binnen een aantal jaren een film produceren..weliswaar geen grote speelfilm..maar wel van redelijke lengte..
Mijn hobby is fotografie en video die ik als amateur reeds 13 jaar doe..in september 2005 begin ik aan een academie video lessen te volgen..ik wil mij verder verdiepen en misschien inchaallah prof. mee verder gaan..
Wie van jullie zou graag in een film willen spelen of meewerken (als deel van een crew of cast)
Mijn doel is films en reportages maken over sociale realistische thema's
Schrijf je nu maar in zou ik zeggen.. :D
Mss heb je talent of is het een droom van je om in een film mee te werken of te spelen...
Ik beloof je nu nog niets...maar je mag zeker zijn dat dit geen grap is.
Ik wil een film maken..en inchaallah komt ie..
Ik schrijf al van jongs af aan scripts e.d.
Misschien heb je er interesse voor.
films maken en fotograferen is ook mijn hobby al doe ik het meestal alleen in marokko tijdens vakantie.
als je een leuek project heb twil ik graag mee helpen.
Salaam AdamX..
ik denk dat velen foto's en video's voor eigen gebruik maken..denk maar aan de GSM met fototoestel enz..en ook aan de handige kleine camcorders die bijna evenveel als een goede GSM kosten..
En dat is goed ook..zo heeft iedereen een beetje het gevoel hoe het allemaal is..
We kunnen de camera's (foto en video) niet meer missen...het is een deel van ons sociale leven geworden..kijk maar hoe wij die oude en versleten foto's van vroeger met liefde koesteren..wij willen die voor geen geld wegdoen..
Fotografie en video heeft mij altijd gefascineerd..en nu wil ik écht iets meedoen..
Nu reeds film ik voor verenigingen en andere maatschappelijke initiatieven..
Ik wil verder..meer groter en beter..zodat er meer mensen kunnen bereikt worden..
Iedereen is welkom die het ernstig meent..en natuurlijk op de eerste plaats het werk als vrijwilliger(ster) wil doen.
later zeg ik meer inchaallah..
Ik schrijf al van jongs af aan scripts e.d.
Misschien heb je er interesse voor.
Mooi..want een verhaal zonder scripts is maar pover niet ;)
Ik zoek ook een scenario..ik heb het elders in een andere forum geplaatst..
Maar voor alle duidelijkheid...het gaat over een low-budget movie..waar iedereen mee vrijwillig aan helpt..
Alle begin is moeilijk, soms zeer moeilijk..dus wees gewaarschuwd ;)
ik zou zeggen houd em op d ehoogte en als het zover is stuur me een pm :)
voorlopig ga ik verder met mn eigen familie en straatcomedy filmpjes in maroc verder :)
PABLO_ESCOBAR
03-12-2005, 13:31
toch geen X films :haha:
Carmen_Rose
03-12-2005, 14:03
lijkt me leukkkkkkkkkkkkkkkkkk
tomatenplukker
03-12-2005, 14:07
fix voor me een romantische scene met een mooie meid dan doe ik mee
el_cheapo
04-12-2005, 00:27
Komen er sexscene voor?
mekenssia_samia
04-12-2005, 10:00
geen ervaring met films maken of fotografie..maar zou wel mee willen werken achter de schermen bijvoorbeeld..mocht er een plan komen,, laat het me dan weten :goedzo:.
xx samia
lallameknessia
04-12-2005, 11:32
PM me maar ( wil er meer info over hebben ) Groetjes lallameknessia
Hot_Moker
04-12-2005, 11:53
ik heb interesse:D
en heb zekers talent!
als je stuntman nodig hebt,pm me dan :P
marocboy_93
04-12-2005, 12:25
Interressan een film maken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.