Bekijk originele versie : 60% plegen abortus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cj_tetuani
19-03-2003, 19:44
Meeste Marokkaanse meiden komen vaak uit gebroken gezinnen en lijden onder een tekort aan liefde en aandacht. Zo’n lover boy maakt daar misbruik van door cadeautjes te geven en haar emotioneel afhankelijk te maken.
Het meisje vindt al die aandacht geweldig en om de vriend niet kwijt te raken, doet ze alles voor hem.
Vaak wordt zo’n meisje in prostitutie. Ze wordt gechanteerd en uiteindelijk durft haar ouders niet meer in de ogen te komen. Dan heeft de lover boy haar precies waar hij haar wil hebben wil.
Eigenlijk het zijn ordinaire pooiers die er grof geld aan verdienen.
Gebleken uit statistiek dat 60% van de Marokkaanse meiden plegen abortus.
Van die 60% deden het niet voor het grof geld, maar zogenaamde "liefde"
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 19:45
waar heb jij die statistieken vandaan ?
Lady_moi
19-03-2003, 19:46
waar gaat deze ****ing wereld heen
ClaudioLopez
19-03-2003, 19:48
''60 procent pleegt abortus''
schijt
Lady_moi
19-03-2003, 19:50
:verdomme: JAaaaa vanwaaaar heb je dat gehaald
_h4T3d_sE7eN
19-03-2003, 19:52
weer zo'n onzin-topic met een lulverhaal, volledig gebaseerd op gebakken lucht en onderbouwt met bullshitargumenten.
berbertje00
19-03-2003, 19:53
Origineel gepost door cj_tetuani
Meeste Marokkaanse meiden komen vaak uit gebroken gezinnen en lijden onder een tekort aan liefde en aandacht. Zo’n lover boy maakt daar misbruik van door cadeautjes te geven en haar emotioneel afhankelijk te maken.
Het meisje vindt al die aandacht geweldig en om de vriend niet kwijt te raken, doet ze alles voor hem.
Vaak wordt zo’n meisje in prostitutie. Ze wordt gechanteerd en uiteindelijk durft haar ouders niet meer in de ogen te komen. Dan heeft de lover boy haar precies waar hij haar wil hebben wil.
Eigenlijk het zijn ordinaire pooiers die er grof geld aan verdienen.
Gebleken uit statistiek dat 60% van de Marokkaanse meiden plegen abortus.
Van die 60% deden het niet voor het grof geld, maar zogenaamde "liefde"
dit heb je volgens mij uit je duim zitten zuigen, waar heb je die statistieken vandaan :confused:
praatjes
19-03-2003, 19:56
Praatjes !!
salaam,
tegenwoordig is niemand meer bang voor wat is en wat komen zal, en erger nog de meesten vrezen Allah(swt) niet meer, ze vrezen liever hun vriendjes...ja waar gaat de wereld naartoe???
maha salama
alatief! waar gaat de wereld heen!
Ghatar_tangawia
19-03-2003, 21:18
Wajaaaa..wat vreselijk zeg!!!
Ik snap dit echt niet :confused:
allemaal onzin praten jullie hier
Miss_Banana
19-03-2003, 22:06
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
weer zo'n onzin-topic met een lulverhaal, volledig gebaseerd op gebakken lucht en onderbouwt met bullshitargumenten.
IDD JA! Gebakken bla met een dikke scheut jada jada!
saidaaatje
19-03-2003, 22:08
bronvermelding aub:rolleyes:
PerfectTangawia
19-03-2003, 22:13
Origineel gepost door Ghatar_tangawia
Wajaaaa..wat vreselijk zeg!!!
Ik snap dit echt niet :confused:
IK OOK NIET...............
TANGAWIA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.