Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn droom....ooit....

Pagina's : [1] 2 3 4

Marocca
19-03-2003, 19:41

Weet je;ik heb er lang over nagedacht en ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat ik 1 ding ooit insja allah zal verwezenlijken...Samen met 2 vrienden van me.. Ik begin volgend schooljaar insja allah aan mijn hogere studies:maatschappelijk assistentie en na deze opleiding zou ik graag een centrum willen oprichten voor allochtoonse jongeren... :o (na enkele jaren werken natuurlijk...) Je weet wel:jongeren die problemen hebben op alle gebied;slechte thuis-situatie;schoolprobs,liefdesproblemen;huwelijk,oud ers;islam etc.. kunnen dan hier terecht.Meestal hebben deze jongeren niet veel ander keus..ze kunnen meestal bij weinigen terecht;geen ouders,geen familie,dus... Hiermee bewijs ik onze allochtoonse (jongeren-)gemeenschap een grote dienst en zal het voor onze jongeren dan ook veel makkelijker zijn om zich aan te passen aan de normen van dit land..Zoals jullie weten is het veel moeilijker om in Belgie te wonen dan in Nederland...Dan bedoel ik wel:VOOR ALLOCHTONEN... :( Ik spreek uit ervaring aangezien de laatste tijd;de haat hiero erg groot is..spijtig genoeg.. Maar op een zodanige manier aanpassen zodat ze hun eigenheid waarden en normen respecteren en rekening mee houden.. Insja allah is the only thing I can say.. ;)

Chaimaa
19-03-2003, 19:42
inchaillah zal je droom uitkomen schatje ik ben echt trots op je en vele anderen zullen dat ook zijn..moge allah je helpen :Iluvu: :blauwkus:

SweetRose
19-03-2003, 19:44
Incha allah..als er iemand voor dat jobke geschikt is..ben jij het wel lieverdje :goedzo: Incha allah...ik hoop het zo hard voor jou..;)

Marocca
19-03-2003, 19:45
Origineel gepost door Chaimaa inchaillah zal je droom uitkomen schatje ik ben echt trots op je en vele anderen zullen dat ook zijn..moge allah je helpen :Iluvu: :blauwkus: Zo lief van je....:blauwkus: Thanxxxxxx lieverd!!! :Iluvu: Moge Allah ook JOU helpen en jou bijstaan bij alle dingen die je doet,insja allah :goedzo:

Marocca
19-03-2003, 19:48

Origineel gepost door zin 'n midar Incha allah..als er iemand voor dat jobke geschikt is..ben jij het wel lieverdje :goedzo: Incha allah...ik hoop het zo hard voor jou..;) Dank je wel,mijn honneponnetje!! :verliefd: Je weet dan ook:het is eigenlijk voor een stukje dankzij jou dat ik die EXTRA moed heb gekregen om ooit zoiets te realiseren... :o Enne wie weet:bel ik je eens en mag je bij mij komen werken... :D wiejawwww..zou cool zijn :wijs: INSJA ALLAH!! :goedzo:

SweetRose
19-03-2003, 19:49
incha allah...;) En voor jou... Alles...:bril:

Chaimaa
19-03-2003, 19:51
Origineel gepost door Marocca Zo lief van je....:blauwkus: Thanxxxxxx lieverd!!! :Iluvu: Moge Allah ook JOU helpen en jou bijstaan bij alle dingen die je doet,insja allah :goedzo: your welcome sweety :Iluvu: :verliefd: je bent een :engel: !! amien zina amien inchaillah komt het goed :goedzo: ik wil precies hetzelfde als jou doen dus misschien kunnen we later een verband leggen :)

berbertje00
19-03-2003, 19:52
inshallah zal jou droom uitkomen :goedzo:

Marocca
19-03-2003, 19:54
Origineel gepost door Chaimaa your welcome sweety :Iluvu: :verliefd: je bent een :engel: !! amien zina amien inchaillah komt het goed :goedzo: ik wil precies hetzelfde als jou doen dus misschien kunnen we later een verband leggen :) Echt waar? Wil jij dat ook doen? :eek: Leukkkkk....Dan worden we collega's....ooit....insja allah :D Zou erg coolzzz zijn als we samen een centrum hebben...:bril: IK hou jou op de hoogte,lieverd! :verliefd: xxx

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 19:55
Origineel gepost door Marocca Weet je;ik heb er lang over nagedacht en ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat ik 1 ding ooit insja allah zal verwezenlijken...Samen met 2 vrienden van me.. Ik begin volgend schooljaar insja allah aan mijn hogere studies:maatschappelijk assistentie en na deze opleiding zou ik graag een centrum willen oprichten voor allochtoonse jongeren... :o (na enkele jaren werken natuurlijk...) Je weet wel:jongeren die problemen hebben op alle gebied;slechte thuis-situatie;schoolprobs,liefdesproblemen;huwelijk,oud ers;islam etc.. kunnen dan hier terecht.Meestal hebben deze jongeren niet veel ander keus..ze kunnen meestal bij weinigen terecht;geen ouders,geen familie,dus... Hiermee bewijs ik onze allochtoonse (jongeren-)gemeenschap een grote dienst en zal het voor onze jongeren dan ook veel makkelijker zijn om zich aan te passen aan de normen van dit land..Zoals jullie weten is het veel moeilijker om in Belgie te wonen dan in Nederland...Dan bedoel ik wel:VOOR ALLOCHTONEN... :( Ik spreek uit ervaring aangezien de laatste tijd;de haat hiero erg groot is..spijtig genoeg.. Maar op een zodanige manier aanpassen zodat ze hun eigenheid waarden en normen respecteren en rekening mee houden.. Insja allah is the only thing I can say.. ;) Eccht...:goedzo: Inschagelah gaat het je ook lukken, want jij kan het en verdient het......IK ben gewoon trots op je........ :Iluvu: Ga er voor meid en echt goed van je, dat je iets doet voor een ander.... Inschagelah gaat Allah je daarbij helpen....... ;)

Marocca
19-03-2003, 19:55
Origineel gepost door berbertje00 inshallah zal jou droom uitkomen :goedzo: Thanxxxx:blauwkus:

Chaimaa
19-03-2003, 19:56
Origineel gepost door Marocca Echt waar? Wil jij dat ook doen? :eek: Leukkkkk....Dan worden we collega's....ooit....insja allah :D Zou erg coolzzz zijn als we samen een centrum hebben...:bril: IK hou jou op de hoogte,lieverd! :verliefd: xxx ja wallah ik zit nu al na te denken hoe ik het ga fixen..ik wil de maatschappelijke richting op voor allochtoonse jongeren in hulp we gaan teamwork doen :bril: mouhim is goed let me know :goedzo: xxxxxx :verliefd:

C_OUJDIA
19-03-2003, 19:57
Suc6 :goedzo: En zoals de rest al heeft gezegd.Insha'allah Insha'allah zal je doen wat je wilt doen...Het helpen van allochtonen jongeren. Als je er echt achter staat zal het je zeker lukken. C.

Marocca
19-03-2003, 19:58
Origineel gepost door Saida Eccht...:goedzo: Inschagelah gaat het je ook lukken, want jij kan het en verdient het......IK ben gewoon trots op je........ :Iluvu: Ga er voor meid en echt goed van je, dat je iets doet voor een ander.... Inschagelah gaat Allah je daarbij helpen....... ;) Wiejawwww...echt lief van jullie!!! :( Ik dank jou,schatje en ik wens jou ook het allerbeste in jouw leven insja allah. :verliefd: ..Als je iets wilt doen,ga er dan ook voor!! :Iluvu: IS THE BEST WAY...TRUST ME... ;) laaf joe :blauwkus:

Marocca
19-03-2003, 19:59

Origineel gepost door Chaimaa ja wallah ik zit nu al na te denken hoe ik het ga fixen..ik wil de maatschappelijke richting op voor allochtoonse jongeren in hulp we gaan teamwork doen :bril: mouhim is goed let me know :goedzo: xxxxxx :verliefd: PROMISE HONEYYYYYY!!!! Lijkt me echt wel leukkk om samen zo'n centrum te hebben. :p ...Dan kom je maar in Belgïe wonen he :hihi: :verliefd: Love ya back,sweety :blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3 4