Bekijk originele versie : heb jij weleens iemand verloren waar je VEEL om geeft???
Salaam Broeders..................... :zwaai:
Wat ik me afvraag................ :confused:
Hebben jullie weleens iemand waarom je veel geef verloren???????
Hoe gaan jullie er mee om............. denk je er nog steeds aan?, heeft het je veel pijn gedaan?........... Hoe nu verder???
Graag jullie meningen..................reacties................ ..maakt nie uit...........alles is welkom!!!!!!!!!!!! :D
minous21
19-03-2003, 19:30
Ik heb 1 van me beste vriendinnen verloren.........(ze is overleden)
In het begin heb ik alleen maar zitten huilen en met de dagen, weken en maanden leerde ik het accepteren........
Nu denk ik meestal met een glimlach terug aan onze mooie tijd vroeger....maar soms moet ik denken dat aan het moment dat ze stierf en dat doet pijn.......
Liefs Minous
Ik snap niet waarom je die smiley eronder zet :confused:
SweetRose
19-03-2003, 19:31
Eigenlijk alleen mijn oma..maar ik kende haar ni goed :( zij woonde in maghreb..ze is overleden in 1994..kwas nog zeer jong..ik kan me haar ni goed voorstellen :tranen:
En natuurlijk mijn opa die ik verloor zes maand na mijn geboorte..ik zal er alles voor willen geven om hem te lere kennen en hem terug naar ons te brengen..want het was een man naar ieders hart...:goedzo: Moge Allah over hen Waken...
Lady_moi
19-03-2003, 19:31
my bro een jaar geleden :( mja life goes on
me vader,me beste vriend,me tante,me oom, beide oma's en opa's en zo kan ik nog wel doorgaan
Origineel gepost door minous21
Ik heb 1 van me beste vriendinnen verloren.........(ze is overleden)
In het begin heb ik alleen maar zitten huilen en met de dagen, weken en maanden leerde ik het accepteren........
Nu denk ik meestal met een glimlach terug aan onze mooie tijd vroeger....maar soms moet ik denken dat aan het moment dat ze stierf en dat doet pijn.......
Liefs Minous
:traan1:Ik ken het....................sterkte :huil:
een half jaar geleden is mijn vriendin gestorven....ik zag hoe zij elke dag tegen haar vreselijk ziekte strijdde....totdat Allah (swt) het genoeg vond en haar tot zich nam.....
In het begin kon ik het niet geloven en heb veel moeten huilen....maar na verloop van tijd realiseerde ik me dat Allah (swt) haar verlost heeft van al haar pijn en leed..........en mijn tranen haar niet meer terug laten komen
En nu denk ik nog wel elke dag aan haar.....maar leer er wel mee leven....
Beslama
Origineel gepost door Chaimaa
me vader,me beste vriend,me tante,me oom, beide oma's en opa's en zo kan ik nog wel doorgaan
:huil: Zeg Wellah............AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH arme schat.................. :huil: had je noot gedacht..............waarvoor leef ik dan?, nu maak ik een eind aan mezelf?
Sterkte.........moge Allah je bijstaan :(
Lady_moi
19-03-2003, 19:42
iwaaaaa safeee :huil:
Origineel gepost door SoefSoef
een half jaar geleden is mijn vriendin gestorven....ik zag hoe zij elke dag tegen haar vreselijk ziekte strijdde....totdat Allah (swt) het genoeg vond en haar tot zich nam.....
In het begin kon ik het niet geloven en heb veel moeten huilen....maar na verloop van tijd realiseerde ik me dat Allah (swt) haar verlost heeft van al haar pijn en leed..........en mijn tranen haar niet meer terug laten komen
En nu denk ik nog wel elke dag aan haar.....maar leer er wel mee leven....
Beslama
:huil: Arme....................geen worden voor :huil:
Origineel gepost door lady_moi
my bro een jaar geleden :( mja life goes on
arme meid............. hoe oud was hij?????? mis je hem?:( :huil:
_MaJesTeiT_
19-03-2003, 19:48
Origineel gepost door touzine
Salaam Broeders..................... :zwaai:
Wat ik me afvraag................ :confused:
Hebben jullie weleens iemand waarom je veel geef verloren???????
Hoe gaan jullie er mee om............. denk je er nog steeds aan?, heeft het je veel pijn gedaan?........... Hoe nu verder???
Graag jullie meningen..................reacties................ ..maakt nie uit...........alles is welkom!!!!!!!!!!!! :D
IK heb een aantal mensen verloren om wie ik erg veel geef en nog steeds zullen ze altijd in me hart blijven, zolang ik leef.... :(
Ik heb mijn oom verloren en een nicht van mij......
Allah is bij ze.....
Ik heb een kennis van me verloren.......toen ik het hoorde kon ik het gewoonweg niet verloren, ik dacht dit kan gewoonweg niet.....
Ik heb hem laatst gezien en nu is hij er niet meer..... :(
En een hele lieve lerares van de basisschool, die ik zo veel mag en om wie ik erg veel geef, is ook een tijdje terug overleden en toen ik dat hoorde geloofde ik het niet. Ik denk nu nog aan haar.....ze was zo aardig.....Het lot is aangekomen...... :(
Ik denk nu nog steeds aan ze en ze blijven altijd in me geheugen.....ik zal ze nooit vergeten, het is moeilijk, maar het leven gaat verder....
liefs
MIJN TANTE IS 2JAAR GELEDEN GESTORVEN...................... MAAR IK MIS HAAR NOG STEEDS, MAAR ALS IK VERTRIETIG BEN OM HAAR DENK IK AAN DE LEUKE TIJDEN EN DAN VOEL IK ME EEN BEETJE BETER. ZE WAS MIJN LIEVLINGS TANTE..................
Origineel gepost door Saida
IK heb een aantal mensen verloren om wie ik erg veel geef en nog steeds zullen ze altijd in me hart blijven, zolang ik leef.... :(
Ik heb mijn oom verloren en een nicht van mij......
Allah is bij ze.....
Ik heb een kennis van me verloren.......toen ik het hoorde kon ik het gewoonweg niet verloren, ik dacht dit kan gewoonweg niet.....
Ik heb hem laatst gezien en nu is hij er niet meer..... :(
En een hele lieve lerares van de basisschool, die ik zo veel mag en om wie ik erg veel geef, is ook een tijdje terug overleden en toen ik dat hoorde geloofde ik het niet. Ik denk nu nog aan haar.....ze was zo aardig.....Het lot is aangekomen...... :(
Ik denk nu nog steeds aan ze en ze blijven altijd in me geheugen.....ik zal ze nooit vergeten, het is moeilijk, maar het leven gaat verder....
liefs
Ik leef met je mee.......... :huil:soms zit ik thuis.......ga in m´n bed liggen........zet rustig muziek op en ga stevig een potje huilen......... :huil:
Allah Jehounec insallah...... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.