Bekijk originele versie : Wat dien ik in de henna te doen, om mijn haar extra rood te kleuren?
essalamoe aleikum dames en heren,
Een vriendin belde mij net, om te vragen hoe ze de henna moest bereiden om haar haar een sterk rode teint te geven. het antwoord moest ik haar schuldig blijven.
wie heeft er tips? Graag zo snel mogelijk antwoord!
Bij voorbaat dank!!!
Wa essalamoe aleikum,
Rajae
WhiteRose
03-07-2005, 14:57
Ik weet niet hoe je het roder krijgt maar wel donkerder..
Door het druip van de koffie er bij te doen word de henna in je haar donkerder dus
krijg je ook een donkerder kleurtje in je haar..
maar wordt je haar daar donkerbruin van of donkerrood?
thanks voor je tip!
:)
meknesia15
03-07-2005, 18:30
hoi meid, je kan ook kleur henna bij de pakistan kopen. daarvan kleurt je haar ook.
borgerhoutlady
03-07-2005, 18:43
citroen
Hanaetje
03-07-2005, 19:06
Hoe krijg ik nog een extra rode kleur ?:
Bij je Henna voeg je ...
een ei (om je haar nog zachter te maken)
saffraan (dat rood, orange spul...dit versterkt het "rood" in je haar)
kopje thee ( het thee - extract, versterkt ook het "rood"....)
en natuurlijk warm water :D
xxx
Hanaetje
Jamila18
03-07-2005, 21:20
ik ga binennkort mijn haar donkerbruin verven met henna maar wil echt dat het mooi donker donker bruin word dus tegen zwart aan maar ga wel gewoon donkerbruine henna kopen...iemand tips wat ik erbij toe kan voegen om echt een mooie diepe donkere kleur te krijgen????
Morrocan_Rose
03-07-2005, 21:35
Ik doe er altijd 3akar Fesi doorheen. Haal ik altijd van Marokko bij een gewone kruidenier. Het is een rode dikkige vloeistof in een zakje wat je dan door de henna met olijfolie gooit. Je krijgt dan extra rood haar. Toen ik nog geen hoofdoek droeg werd me vaak de vraag gesteld welke haarkleuring ik gebruikte ;)
x M®
lipglossy
03-07-2005, 23:51
ja bij een meisje had ze de druip van de koffie dr in gedaan
maar ik vind henna stinken ook al was je het eruit:S
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.