Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echte Schoonheid.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Cina
19-03-2003, 19:22

Schaduwende wimpers omlijsten Haar spiegelbeeld in de rivier Haar gezicht danst in de golven Op de klanken van de lier Zie de rimpels omhoog lopen Op de paden van de tijden Tot aan de top, waarna Haar ogen over de jaren glijden Haar blik is één geworden Met de omringende lucht Haar stem is de wind, Die in mijn haren vlucht

C_OUJDIA
19-03-2003, 19:23
Prachtig :goedzo:

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 19:24
Origineel gepost door Cina Schaduwende wimpers omlijsten Haar spiegelbeeld in de rivier Haar gezicht danst in de golven Op de klanken van de lier Zie de rimpels omhoog lopen Op de paden van de tijden Tot aan de top, waarna Haar ogen over de jaren glijden Haar blik is één geworden Met de omringende lucht Haar stem is de wind, Die in mijn haren vlucht Heel mooi onder woorden gebracht lieverd......:goedzo:....... ;)

Cina
19-03-2003, 19:24
Origineel gepost door C_OUJDIA Prachtig :goedzo: ThanX ;)

Cina
19-03-2003, 19:25

Origineel gepost door Saida Heel mooi onder woorden gebracht lieverd......:goedzo:....... ;) Hey Lieverdje inoe, Alles goed? Merci :blauwkus:

Cina
19-03-2003, 19:26
Origineel gepost door ladyline Wauwie!!!!!!!!!!!!!!!! Dank je :)

_MaJesTeiT_
19-03-2003, 19:27
Origineel gepost door Cina Hey Lieverdje inoe, Alles goed? Merci :blauwkus: alhamdoelilah maar kan beter en met jou....... :Iluvu:

Cina
19-03-2003, 19:29
Origineel gepost door Saida alhamdoelilah maar kan beter en met jou....... :Iluvu: Alhamdoelilah :) Waarom die --------> :Iluvu:

appiegogogo
19-03-2003, 19:31
wacht ik heb er ook 1: ================================================== ================================================== ================================================== ================================================== ================================================== ==========================================wat is nou beter dan absolute stilte============================================ ================================================== ================================================== =======================en toen============================================== ================================================== =vervolgens======================================= ================================================== =================================================t en slotte============================================ ================================================== ==========================================einde mooi he

Cina
19-03-2003, 19:32
Origineel gepost door appiegogogo wacht ik heb er ook 1: ================================================== ================================================== ================================================== ================================================== ================================================== ==========================================wat is nou beter dan absolute stilte============================================ ================================================== ================================================== =======================en toen============================================== ================================================== =vervolgens======================================= ================================================== =================================================t en slotte============================================ ================================================== ==========================================einde mooi he Je hebt talent ;) Heb je er nog meer? Ik begin fan te worden :D

Dida
19-03-2003, 19:33
Mooi lieverd.:goedzo:

appiegogogo
19-03-2003, 19:33
zo heb ik er nog een paar duizend

Cina
19-03-2003, 19:34
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Mooi lieverd.:goedzo: Mwah op je wang! :kusgrijs:

Lady_moi
19-03-2003, 19:35
gij kopieer dat cina?

sweet_maroccia
19-03-2003, 19:35

Origineel gepost door Cina Schaduwende wimpers omlijsten Haar spiegelbeeld in de rivier Haar gezicht danst in de golven Op de klanken van de lier Zie de rimpels omhoog lopen Op de paden van de tijden Tot aan de top, waarna Haar ogen over de jaren glijden Haar blik is één geworden Met de omringende lucht Haar stem is de wind, Die in mijn haren vlucht prachtig!! :rolleyes: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7